Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Az viszont igaz, hogy "tejesen véletlenül" a Yamaha sport (gyorsasági) csillaga akkor kezdett meredeken emelkedni mikor az Mz sport osztályának egyik vezető mérnöke "disszidált" és náluk kötött ki.
Utoljára szerkesztve a következő által: Gyula-bá; 2014 febr. 08, 17:27.
Abban azért van némi igazság, hogy Csepelről csak kelet fele volt szabad nézni, csak az elvtársak nem gondoltak arra, hogy lesz olyan aki keretül lát a Sz.u.-n!
Az viszont igaz, hogy „tejesen véletlenül” a Yamaha sport (gyorsasági) csillaga akkor kezdett meredeken emelkedni mikor az Mz sport osztályának egyik vezető mérnöke „disszidált” és náluk kötött ki.
Ha Ernst Degner-re gondolsz, Ő a Suzukihoz "igazolt".......
Ez az Ocskai , meg a hivatalos válozata . Érdemes elovasni de azért nem így volt -nekem van hitelesebb történetem is . Olyan mesélte akinek a sógorának az ismerőse ott volt
Annyi eszük viszont volt, hogy tudták mit érdemes ellopni és tovább fejleszteni. Arról például nem tudok, hogy albán vagy román ...terméket lekoppintottak volna .
A japánok nem voltak semmik: németektől másoltak majdnem mindent(különösen a 2 ütemű technikákat, elsősorban az Adlertől és a DKW tól)...És rekvirálták a helyi Harley Davidson gyárat is
A japán turista általában a nyakában a fényképezőgéppel jár. Európai szemmel kissé elborultak, de egyvalamit megtanultak: másolni. És nem akárhogy. Csendben voltak, tanultak. A nagy európai gyártóknál akkoriban vicctéma volt az ottani motorok minősége. De csak egy darabig. Amikor elég tudás összejött, hatalmasat dobbantottak, és minimum egy évtizedet vertek rá a régi európai gyártókra.
Nagyon hasonló most a helyzet Kínával. Ha kell, ma már ők is tudnak minőséget gyártani.
Komment