Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Vagyunk 50 ezren?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Pontosan ezért nem lehet ! Ez egy olyan kiskapu volt, ami nyilvánvaló csalásra adott lehetőséget. Biztos vagyok benne ,hogy a közjegyzők előtt nyilatkozók 99 % kórmólt. ( Kivéve persze Jókert, mert a jelenlévők mindig kivételek ) Azért tudni illik, hogy a hatóság sem hülyéből van.

    Komment


      #32
      mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ez egy olyan kiskapu volt, ami nyilvánvaló csalásra adott lehetőséget
      Igen, ez elég sajnálatos, főleg a kollektív büntetés, hogy ezekután senkinek sem lehet. No de más országban azt csinálnák, hogy összehasonlítják a lopott járművek nyilvántartásával, ha ott nem szerepel, akkor mehet a móka. Végülis elég logikus, hogy egy jármű csak hiányzik annyira a gazdájának, hogy bejelenti a rendőrségen.

      Persze gondolom, hogy ez túl nehéz lenne és nem férne bele még 500 vagy 1000 forintért az eljárásba. Az ilyen esetektől szoktak elkezdeni kidagadni a nyakamon az erek.. Nem hiszem hogy komplikáltabb lenne, mint egy külföldről hozott motor származásellenőrzése, végülis a saját papírjaikat kellene átnézniük, nem mindenféle nyelven karattyoló egzotikus országoktól beszerezni adatokat.
      Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2012 aug. 15, 10:04.
      Che kedvelte ezt.
      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

      Komment


        #33
        joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        egy nap eltéréssel kapok levelet --a 39 km/h gyorshajtásom ügyében --Szombathelyről és Budapestről , egy megszüntető és egy elutasító határozattal ----most figyííííííí :azonos ügyintéző és aláíró ...???
        Melyiket kaptad útóljára ? Na ! az a hatályos.

        Komment


          #34
          kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          o de más országban azt csinálnák, hogy összehasonlítják a lopott járművek nyilvántartásával, ha ott nem szerepel, akkor mehet a móka. Végülis elég logikus, hogy egy jármű csak hiányzik annyira a gazdájának, hogy bejelenti a rendőrségen.
          A lényeget kiemeltem az idézetben Tőled. Mi itt vagyunk Magyarisztánban, itt nem úgy mennek a dolgok sajnos. Olyan nyilvántartásról beszélünk ami már nem is nagyon létezik vagy ha igen, akkor is nagyon hiányos. Innentől kezdve majdnem olyan keresni benne (szerencsétlen esetben a semmit) mintha egzotikus nyelven kellene levelezni...

          Komment


            #35
            OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A lényeget kiemeltem az idézetben Tőled. Mi itt vagyunk Magyarisztánban
            Jajj, ne légy ilyen borúlátó. Addig bombázol a negatív hullámaiddal amíg nekem is elmegy a kedvem.

            OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Olyan nyilvántartásról beszélünk ami már nem is nagyon létezik vagy ha igen, akkor is nagyon hiányos. Innentől kezdve majdnem olyan keresni benne (szerencsétlen esetben a semmit) mintha egzotikus nyelven kellene levelezni...
            Ebben igazad van, legjobb tudomásom szerint a lopott járművek csak adott ideig (talán 5 év?) vannak a lopott gépek listájában, utána kikerülnek. Ráadásul nyom nélkül, nehogy egyszer vissza lehessen keresni..


            De a kérdésem még mindig aktuális: manapság a közjegyző nem adhat ki papírt a származás igazolására, vagy az okmányiroda nem fogadhatja el? Fogok mindkét helyen járni a közeljövőben várhatóan, megpróbálom megérdeklődni. Főleg hogy pénteken megyek megint motort nézni...
            Aries88 kedvelte ezt.
            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

            Komment


              #36
              Megint félre csusztatok ----vonatkoztassatok már ezktől a nyamvadt motoroktól---ha én mondok valamit az úgy van ! ha ezt hivatalos hehyen annak tudatában teszem hogy ezt a rögzített nyilatkozatomat később betünként lenyomhatják a torkomon ----NE MONDJA NEKEM SENKI TETÜ HOGY HAZUDSZ ,NEM IGAZ----nem fogadom el .

              Persze ha kiderül valami , akkor autómatikussan legyen valami jó nagy bűntetés---ahogy nem ilyen viszonylatban (motorok) is történik az egyéb közjegyztöi nyilatkozatok figyelembe vételénél is .

              Komment


                #37
                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Megint félre csusztatok - ha én mondok valamit az úgy van ! ha ezt hivatalos hehyen annak tudatában teszem hogy ezt a rögzített nyilatkozatomat később betünként lenyomhatják a torkomon ----NE MONDJA NEKEM SENKI TETÜ HOGY HAZUDSZ ,NEM IGAZ----nem fogadom el
                Na igen, nehéz elvonatkoztatni a "kis" fém játékainktól, ma is egész nap azt szereltem.

                De végülis elhiszik neked amit mondasz, csak gépjárműveknél a forgalomba helyezéshez ezt nem "veszik komolyan", mint valamiféle járműokmányt. Gondolom ha az intarziás mahagóni ruhásszekrényről lenne szó, akkor más lenne a gyerek fekvése.

                Mint írtam korábban, én nem tudom hogyan zajlott a közjegyzős forgalombahelyezés. Kedves joker! Megtennéd hogy leírod lépésről-lépésre, csak hogy képbe kerüljek? Azért lenne erre szükség, hogy tudjam mit lehetett és most hol akad meg a folyamat.
                Gondolom először akinél a motor volt nyilatkozatott tett, hogy a nevezett jármű az ő kizárólagos tulajdona (azzal szabadon rendelkezik; per-, teher- és igénymentes...), utána adásvételi XY-nak, XY pedig az okirattal + adásvételivel boldogan besétált az okmányirodába és kért egy forgalmit a saját nevére kiállítva. Jól gondolom?
                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                Komment


                  #38
                  Szervusztok!

                  A kocka fel lett dobva már,"indítvány veterán járművek egyszerűsített nyilvántartásba vételére",-fejezet alatt,ahol nagyon sok hozzászólás született,-majd a téma,elhalt.Ahogy olvasgatom,a hozzászólásokat,ez az 50 000 aláírásos dolog sem fog,az agytornán és a személyeskedésen túl semmi újat hozni,-sajnos.


                  Volt itt már a gittrágástól,a hamvába-holt közösségektől mindenről szó,de,hogy mit szeretnénk pontosan,arról vajmi kevés.Úgy gondolom,először meg kellene fogalmaznunk,teljes egyetértésben,azt a célt,amely a veterános közösség,érdekeit és kívánalmait tartalmazza,majd ezekkel megkeresni,az illetékes szervezeteket,-döntéshozókat,-gondolom elsősorban,a MAVAMSz.-t.

                  Valahol,le van írva,a Magyar jogban az ártatlanság vélelme,aminek elméletileg azt kell jelentenie,hogy senki sem bűnös,amíg azt nem bizonyítják,tehát nem felülírható,aminek szerintem azt kell jelentenie,hogy nem a mi feladatunk,azt bizonyítani,hogy az általunk birtokolt rozsdaboglya lopott e,vagy se.Nem a mi,az-az,a veterános társadalom,szűk értelemben vett problémája az sem,hogy a nyilvántartások,hiányosak,meg ilyenek,meg olyanok,-ez az illetékes hatóságok trehánysága.

                  Amiért nekünk,érdemes küzdeni,hogy a típustiszta,veterán korú járművek,még ha nem is rendelkeznek,zárt "pedigrével",de bizonyítottan nem lopottak,ismételten forgalomba helyezhetőek legyenek,valamint,ha rendelkeznek még,a korabeli kiadott rendszámukkal,azt használhassák is,-mert mi a fenének,még egy "bádog",az elejére,vagy a hátuljára.

                  A népszavazás,úgy gondolom,nem tudna összejönni,ebben a témában,de nem is szükséges,de ha úgy gondoljátok,már csak 49 999-hiányzik,mert én abban is benne vagyok,-csak haladjunk már előre.

                  Tisztelettel várom,a reám rótt feladatokat,az ügy előremozdításának érdekében.

                  Amiért ezt a " küzdelmet" meg kell vívnunk,az a tiszteletadás elődeink előtt.és a becsület.

                  Üdvözlettel:Che
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2012 aug. 16, 00:25. Oka: pótlás
                  kollarg, movisz és Aries88 kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    Szerintem elsőnek egy levelet kellene megfogalmaznunk és azt eljuttatni az illetékes hatóságnak, utána majd csak reagálnak valamit, ha más nem azt hogy szerintük hova forduljunk és már az is valami. De ugye megtanultunk már hogy "a tett halála az okoskodás"
                    Szóval csak meg kell tenni az első lépést, a többit meg majd látjuk

                    __________________________________________________________________________

                    Hiányolom innen a "veterán nagykutyák" véleményét:
                    ApaE
                    TZ
                    Soveny
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Aries88; 2012 aug. 16, 14:06.
                    Che kedvelte ezt.
                    You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

                    Komment


                      #40
                      A 35/2000. (XI.30.) BM rendelet a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és visszavonásáról pontosan meghatározza, hogy járművet úgy lehet forgalomba helyezni, ha rendelkezik forgalmi engedéllyel, ha a tulajdonosi lánc hibátlan, teljes, valamint rendelkezik muzeális minősítéssel, műszaki vizsgával és biztosítással.Korábban egyedi elbírálás alapján is forgalomba helyezett a hivatal okmányukat vesztett járműveket. Sajnos egy évvel ezelőtt ezt a kedvező gyakorlatot két veterános romba döntötte azzal, hogy az adásvételi szerződésre a már elhunyt első tulajdonosok aláírásait hamisították.Tehát amíg a 35/2000. (XI.30.) BM rendeletet nem módosítják, sajnos nincs mód a forgalomba helyezésre. Mindenesetre ezt a módosítást szorgalmazandó a MAVAMSZ vezetői felvették a kapcsolatot az illetékesekkel. Az eredményre várni kell.Ehhez a kérdéshez tartozik a külföldről különböző címeken behozott (talált, kapott, elhagyott) járművek dolga is. Ausztriában az önkormányzatok összegyűjtik az elhagyott járműveket, és árverésen értékesítik őket. Ebben az esetben a vevőnek adnak egy árverési jegyzőkönyv-kivonatot a jármű és a vevő pontos adataival, ez az okmány már alapja lehet egy itthoni forgalomba helyezésnek.

                      Ezt már szerintem idézték itt, de ebben benne vannak a rendeletek számai, ez alapján írok egyet a MAVAMSZ nak hogy hogy áll az ügy, abból baj nem lehet
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Aries88; 2012 aug. 18, 20:00.
                      Che, Intrepid és 2 további látogató kedvelte ezt.
                      You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

                      Komment


                        #41
                        aMAVAMSZ Ök nem érdekeltek ebben az ügyben.ott nincs senki akinek ilyen problémálya van?
                        Vagy van 1 milkoja mindenkinek hogy felujjitott papiros mocit vegyen.PL.
                        Milyen lenne mindenki vehetne magának 100000ft ért PL1 mocit papirozhatná.milesz azzal aki 1000 000 ér hirdeti a pancsiát.
                        Nam lehet hogy ez a problema forrása,?

                        Komment


                          #42
                          Szerintem nincs itt akkora maffia a veteránok között, párszázezer amit foghatnak max egy mocin nem éri meg nekik. Amire te gondolsz ott 100milliók forognak.
                          You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

                          Komment


                            #43
                            Nem arra gondoltam .Arra hogy Mivel nehéz papiros mocit találni,mégha roncs is 2x3xnagyobb az ára mint a nem papirosé.
                            De vegyünk 1 ladát 1500 2103.4 4.5 éve 30000ret adtak érte.ma 1szép dara 500ezer felett van.De láttam 2101st 1Mfelett.(OT)rendszámmal.Papír nélkül 10ezer.CSAk a hírdetésekböl következtettem.

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X