Tisztelt Veterános Kollégák!
Mint azt talán olvastátok, az NSU motorom vezérműtengelyét szeretném rekonstruálni. Rengeteg irodalmat átolvastam, különböző fórumokon keresgéltem, de beláttam, hogy az itthoni apparátus vezérműtengely tervezéshez/gyártáshoz nem elegendő. Tudom lesz aki felsorol legalább négy, erre szakosodott céget, de szinte mind csak a kimérésben illetve a profil átmásolásban tud segíteni.
És innen következik a mondandóm lényege!
Supermax Barátom alias Bandi, volt olyan kedves, hogy egy bontott tengelyt, amely talán összesen 10.000 km-t futott kölcsönadott lemásoltatás céljából!
Így segítve a motorom elkészültét! A gépműhely szerdára ígérte, hogy elkészül a mesterdarab, amelyet aztán vitrinbe teszek, hogy bármikor odaadhassam azt én is egy márkatársnak másolásra!
Bandi köszönöm, hálás vagyok, mert nem sefteltél, nem hasznot kerestél! Egy újabb veteránmotor menekült meg a kárhozattól a segítséged réven!
KÖSZÖNÖM!
Mint azt talán olvastátok, az NSU motorom vezérműtengelyét szeretném rekonstruálni. Rengeteg irodalmat átolvastam, különböző fórumokon keresgéltem, de beláttam, hogy az itthoni apparátus vezérműtengely tervezéshez/gyártáshoz nem elegendő. Tudom lesz aki felsorol legalább négy, erre szakosodott céget, de szinte mind csak a kimérésben illetve a profil átmásolásban tud segíteni.
És innen következik a mondandóm lényege!
Supermax Barátom alias Bandi, volt olyan kedves, hogy egy bontott tengelyt, amely talán összesen 10.000 km-t futott kölcsönadott lemásoltatás céljából!
Így segítve a motorom elkészültét! A gépműhely szerdára ígérte, hogy elkészül a mesterdarab, amelyet aztán vitrinbe teszek, hogy bármikor odaadhassam azt én is egy márkatársnak másolásra!
Bandi köszönöm, hálás vagyok, mert nem sefteltél, nem hasznot kerestél! Egy újabb veteránmotor menekült meg a kárhozattól a segítséged réven!
KÖSZÖNÖM!
Komment