Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Van akinek a veterán semmit sem ér???

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez még az első évjáratú hátsóteleszkópos Babetta lehet
    Ez a kormány rögzítésén is látszik.
    A lendkereke is szép fényes...
    Arra ügyelj, hogy ez alá a benzin soha ne folyjon be! Egyszer izzadtam miatta, amikor napokra nyitva maradt a benzincsap, és az a néhány csepp kiszivárgó benzin befolyt az indítópofákhoz! Párszor letekertem őrült módon a dombról, mire elkezdte forgatni a motort.




    ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ha valakinek szüksége lenne a Komár karburátorra kérem jelezze.
    Lehetek pofátlan? Meg tudnád nekem mérni a szívócsonkra csatlakozásnál a két furat távolságát?
    A dongómon szeretném lecserélni a karburátort, és ez talán jó lenne...
    Előre is köszönöm!

    Komment


      #47
      ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ha ezt tudom egy hónappal ezelőtt... :-)
      Semmi jónak nem vagyok elrontója Az általad kért ár feléért visszajuttatom hozzád azt a tanksapkát, hogy azon már ne múljon. Van még mit beszerezni hozzá, de jó alap az induláshoz, sok örömet benne és kitartást a munkához. Körbe kérdezek ismerősöket az ominózus elsőteleszkóp ügyében.

      Komment


        #48
        OdinHEM, vigyázz, mert még a szavadon foglak. :-)
        Nem kezdek neki egyből, mert az oldalkocsis TLF-nek kell tavasszal mennie. Agárdon (POMF) szeretném megjáratni a gyerkőccel mellettem, addig össze kell álljon és egyenlőre gyengén állok (oldalkocsissal meg még nem is mentem egy métert sem). A blokknak mindene megvan csak össze kellene rakni, de augusztus óta nem jutottam odáig. A vázat és részeit nem én festem, remélem az gyorsabb lesz. Ott csak a számlát kell állni. :-)

        dongos78, este megmérem

        Komment


          #49
          Köszönöm szépen! Kérlek mérd meg a szívócső belső átmérőjét is.

          Üdv.: Balázs

          Komment


            #50
            dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Teljesen korrekt kis gép! Miket kidobnak emberek a méh-be...
            Mindene megvan (még a burkolatok is, amit meglepő módon én nem találok reális áron), a krómok rendben, kipufogó sincs összenyomorgatva, a képek szerint a motorja is szalad rendesen. A festése sem szörnyű, nem lesz nagy hókuszpókusz a festéssel.
            Tényleg kár lett volna érte, ha nem jön a sárga-fekete gépeket kedvelő megmentő.
            Igen-Igen! Ezért is sajnáltam volna,ha végképp megsemmisülne! Az adattábláját nehéz kivenni,de vagy '76-os,vagy'78-as évjárat.
            És jól látod,nagyon szeretem a citromsárga színt. (egy baja van,jönnek rá a bogarak)

            Komment


              #51
              Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              (egy baja van,jönnek rá a bogarak)
              Ezért ne mosolyogj szélesen vezetés közben, vagy vislej arcvédős sisakot.

              Komment


                #52
                Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ez még az első évjáratú hátsóteleszkópos Babetta lehet, üzemanyagtankján is a régi keskeny babetta matrica van.
                Igazából nem ismerem az évjáratok sajátosságait,de ha be tudnátok tájolni,illetve véleményezni az enyémet eredetiség szempontból,azt megköszönném! Az biztos,hogy a blokk nem az övé,mert nem egyezik a száma,a váznyaktáblába ütött motorszámmal.




                CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                vagy vislej arcvédős sisakot.
                A Babettát csak sisak nélkül lehet vezetni,mert sisakban úgy néz ki rajta a pilóta,mint majom a köszörű kövön. Persze tudom,hogy nem szabályos,de ha a "villanybicóra" sem kell,akkor a bóbitára,meg minek!?




                ptm004, Pár hete láttam egy gyönyörű arany színű 559-es Jawat a Mádi u.-ban. Nem a tiéd véletlenül??

                Komment


                  #53
                  Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  sisakban úgy néz ki rajta a pilóta,mint majom a köszörű kövön.
                  Akkor gondolj bele a dongós bringámon hogy nézhetek ki bukóban!
                  Szabályok, definíció szerint segédmotoros kerékpár, azaz bukó is kötelező. Igaz, próbáltam minél kisebb, feles kupakot választani. A zárt, integrál bukó ilyen géphez... az lenne a gyönyörűség netovábbja!
                  A villanybicikli pedig sajnos nem smkp kategória! Hiába megy némelyik olyan gyorsan, mint a Babetta, Romet, vagy Dongó! Hiába, a KRESZ még valahogy nem reagált a napjaink eme nagy találmányára.




                  Beagle, immár Te is boldog Babetta tulajdonos lettél, ajánlom figyelmedbe eme remekbe szabott oldalt

                  Amit a JAWA Babett

                  A szerelésnél nekem nagy segítségemre volt.
                  Van benne némi típus ismertető, történelem, Frantisek Janecsek bácsi képével, minden...




                  Gyanítom hogy a Tiéd 207.100, vagy 207.200-as tipus...
                  Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2013 okt. 04, 14:08.

                  Komment


                    #54
                    Balázs, a torok atmero 12.4mm a rögzítés 35mm osztáson 6os csavar

                    Komment


                      #55
                      Beagle, azt pontosan nem tudom hogy mikortól kezdték el gyártani a hátsó teleszkópos Babettákat, de tudok egy hátul még merev vázas babettát amit 1975-ben gyártottak, és az üzemanyagtankja pont ilyen. Nekem van egy 1979-es Babettám ami még kiskormányos mint a tiéd, a tankján már szélesebb Jawa matrica van.
                      Szerintem a blokkon kívül gyárinak mondható a Babettád, bár nem vagyok szakértője a témának, csak amikor megkaptam az enyémet akkor utánanéztem pár dolognak a márkával kapcsolatban, ezért írogatok felelőtlenül ilyen dolgokat
                      A blokkcsere elég gyakori, az enyémben is cseréltek valamikor. Az a tapasztalat, hogy a főtengely alsó tűgörgői néhány esetben összefutnak és megszorul a blokk. Van egy ilyen blokkom és a tartalék alkatrészek között is találtam egy rossz főtengőt. Plusz egy Babettás-Simsonos ismerősöm is ajándékozott nekem egy főtengelyt mert ,,még jól jöhet"
                      De nem akarok ám vészmadárkodni vagy ilyesmi, ez nem szükségszerű csak néha előfordul. Lehet hogy csak kispórolták az olajat a keverékből a régi Babettások ezért járt pórul a két fötengelyem

                      UI: az adattábládon szerintem 1976 szerepel a gyártási évnél.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 okt. 04, 21:10.

                      Komment


                        #56
                        Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        adattábládon szerintem 1976 szerepel a gyártási évnél.
                        Szerintem is inkább '76-os.

                        Komment


                          #57
                          Van, akinek a veterán mindent megér!

                          Nem akartam új témát nyitni ennek a kis szösszenetnek, remélem elnézitek nekem...

                          Múlt hétvégén lettem készen egyik kedves barátom mopedjével. Jó két éve egy külföldi, szakmai út alkalmával fecsegtem el neki mivel foglalkozom szabadidőmben. Idén nyáron aztán megbízott, hogy pofozzam ki élete első (és egyben utolsó) motorját. Elmondása szerint az édesapja még a hetvenes évek első felében ezzel hordta óvodába. Máig viseli a bokája fölötti heget, ami akkor keletkezett, amikor a hátsókerék küllői megcsikizték a lábát...

                          A blokk dobozolva, a "kaszni" szétszedve, rozsdásan, erősen hiányosan került hozzám az alábbi állapotban:

                          Click image for larger version

Name:	Photo0621 (2).jpg
Views:	1
Size:	203.6 KB
ID:	138473 Click image for larger version

Name:	Photo0641.jpg
Views:	1
Size:	202.0 KB
ID:	138474

                          Most, hogy számba vettem a költségeket, a végösszeg valahol hetvenezer körül mozog. Munkadíjat nem kérek, ezt már jó előre letisztáztam vele. Hogy ez sok vagy kevés, döntse el mindenki maga. Elgondolkodtam vajon mit kap az ember ennyiért manapság? (Segédmotoros kategórián belül maradva.) Egy rossz robogót, vagy egy közepesen jó állapotú Simsont? Esetleg egy elektromos bicigrit? Mindegy. Neki ez egy érték, emlékgenerátor ahogy szokták mondani, ami mindent megér.

                          És hogy nekem mi az üzlet benne? Semmi. Nem kell mindig nyerészkedni, bőven elég, hogy a fenti állapotból ezt a kis ékszeres dobozt sikerült kihozni!

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20131012_152535.jpg
Views:	1
Size:	203.8 KB
ID:	138475 Click image for larger version

Name:	IMG_20131012_152510.jpg
Views:	1
Size:	198.4 KB
ID:	138476
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Tequila; 2013 okt. 18, 21:50.

                          Komment


                            #58
                            Itt az élet értelme! Én is így gondolom!
                            Tequila eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            És hogy nekem mi az üzlet benne? Semmi. Nem kell mindig nyerészkedni, bőven elég, hogy a fenti állapotból ezt a kis ékszeres dobozt sikerült kihozni!
                            Szép lett a moci!

                            Komment


                              #59
                              Ez a "Barátság" ápolása mely pénzben nem mérhető! Gratulálok hozzá tényleg puncsolás nélkül szép lett.

                              Komment


                                #60
                                Csatlakoznék én is az előttem szólókhoz.




                                Nagyon frankó lett a kis makkos.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X