Üdv Norinco!
Akkor Te már tényleg kiismerted a gép működését A-tól Z-ig!
Nekem szerencsém volt a Pannonia 56-osommal, mert azon az alapos benzines, zsíroldós, stb. tisztításon és kenésen kívül nem sok dolgom akadt. Szerencsére nem volt elállítgatva, összvissz egy hajtószíjat kellett szereznem rá (vízvezeték illesztéshez használt gumitömítés tökéletes volt hozzá). A nadrágoktól a könnyű, ritka szövésű függönyig sokmindent varrtam már vele, eddig hibátlanul működik. Egyedül az nem tetszik, hogy ha nem bikázom rá a lendkerék oldalában lévő szorítócsavart, akkor igen könnyen megcsúszik a "kuplungja"...

Akkor Te már tényleg kiismerted a gép működését A-tól Z-ig!
Nekem szerencsém volt a Pannonia 56-osommal, mert azon az alapos benzines, zsíroldós, stb. tisztításon és kenésen kívül nem sok dolgom akadt. Szerencsére nem volt elállítgatva, összvissz egy hajtószíjat kellett szereznem rá (vízvezeték illesztéshez használt gumitömítés tökéletes volt hozzá). A nadrágoktól a könnyű, ritka szövésű függönyig sokmindent varrtam már vele, eddig hibátlanul működik. Egyedül az nem tetszik, hogy ha nem bikázom rá a lendkerék oldalában lévő szorítócsavart, akkor igen könnyen megcsúszik a "kuplungja"...
Komment