Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Zündapp
Collapse
X
-
Szia!
Épülget! Kb. 5 év lesz mire elkészül a legszerényebb számításaim szerint is.
A terv egy polgári kivitelű motor építése.
Jelenleg jó állapotú felnit,felniket keresek a két kerék rendbetételéhez.
Tudod....40 küllős, 5mm vastag küllőkkel .Jó állapotú uralé megfelelő volna.
De mint mondom,egyenlőre ez egy hiányos motor. A hiányokat nem sorolnám..........
Oldalkocsi nincs tervben egyenlőre,mert nincs hozzá semmim.De ez még változhat,ha úgy alakul.
Ha esetleg valami alkatrészt vagy bármi "kacatot" tudsz ehhez a típushoz,az érdekelne.
Természetesen én is szólók ,ha valami téged érdeklő alkatrészre bukkanok.
A KS 750-en kívül még milyen motorral rendelkezel?
A múltkor különben én érdeklődtem a tanksapka iránt amit a vaterán árultál.
A KS 600 hogyan "kopott" el? Van még belőle valami?
Üdv:Laci
Komment
-
Kössz Karesz, nem néztem mostanában, ha időérzékem nem csak 1-2 hete még fenn volt.
UXA:
Pénzé vált a drága, mert kellett a 750-hez ez+az, meg a vállalkozáshoz. No persze ahhoz mindig kell...ez van. A 750 elég, egy feneketlen kút, csak dobálni lehet bele a lóvét. Most egy másik difin gondolkodom, másik váltón, tartalék főtengely+hajtókarok, tartalék villa, kerekek...vagyis egy fél motor. Mivel maradna és használom rendesen, nem közúton hanem előírásnak megfelelően 40-45 centi vízmosásban, sárban....
Fél éve adtam el minden 600 holmit. forgórészt, röpsúly, szép váltóház......ja igen, van egy hátsó lámpám, itt a termékeim közt ha érdekel...full egyben...
üdv.8
Komment
-
20 évvel ezelőtt ha összefutunk még épp olvasni és írni tanultam
A saját véleményem szerint és még pár emberrel beszélve irreálisan magas áruk van a 750 motoroknak és ezáltal a cuccoknak. Rengeteg ilyen gép van, még ha ember nem is látja naponta úton közlekedni. Sok csak kiállítási darab otthon elzárva.
Mikor gyűjtögettünk a 750-hez holmit volt a szomszédban egy 250 Csepel, üzemképesen, eredeti leharcolt állapotban. A srác barkácsolta és kellett neki a lóvé, tudta motorozunk ezért mondta odaadja 20 ezerért csak vigyük el....ez 2000-2002 körül volt. De hát magyar motor nem kellett senkinek, nem ismertünk olyat aki ilyet keres. Majd 5 év múlva hova ment az áruk....
A lámpa Hella, nekem nagyon úgy rémlik benne van a jel, de meg kell nézzem. Ha érdekel keress meg aztán kitalálunk valamit rá. Persze 750 cucc jöhet cserébe
Viszont ha 2 éve futunk össze épp akkor adtam el egy 600-as blokkot. Ez adott némi anyagi lökést a 750 projecthez...
Komment
-
Szia!
Gratulálok a ks750-hez, nagyon szép lett. Egy-két kérdésem lenne......... a motorblokkot homokszórattad, gyöngyöztetted, vagy valami spéci dologgal tisztítottad le? Egy Ks600-at építek, és most következik a motorblokk, váltó felújítás. A kipufogórendszert gondolom utángyártott, külföldről rendelted?
Üdv Bence
Komment
-
Hello, először alaposan lemostam, majd homokoltam és gyöngyöztem ahogy írod. Viszont igen alaposan ki kell mosni utána és átdörzsölni mert a résekbe eléggé beépül a nagy nyomású homok. Igen a kipufogó utángyártott, eredetit nem találni jó állapotban. Elég sokan foglalkoznak utángyártott cuccokkal, érdemes érdeklődni másoktól mennyire megbízható mert én elég sokat szívtam a másolt dolgokkal.
A 600 -as jó motor, kellemes vele menni. Teljesen más mint egy 750-es.
Komment
-
Ma fedeztem fel ezt az oldalt, lehet hogy néhányan már ismeritek rengeteg régi fotó a világháborús járművekről és gondoltam megosztom minden zündapp, és más régi jármű rajongóval.......
Oldtimers forumas - Temos rodymas - WH transporto fotoDCS kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment