Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Gibbon79 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    350/634-et (1977es) 6Voltos
    Képet tegyél fel! 01-es kiskilométerórás Jawa? És üdv a fórumon...

    Ha már itt járok: Én is megakadtam a 350-esemmel...vagy 10 éve nem járt, Most próbálom elindítani, de nem igazán sikerül...Tolásra jár a motor, de erőtlen és lefullad...Gyujtás jó, megszakítók vadonatújak, szikra van, karbi kitakarítva. Kipufogó tiszta, légszűrő nem volt fent. Gyujtás alatt nem engedi az olajat. Mondjátok, hogy nem labirintos -.- Nem akarok blokkot bontani
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 okt. 07, 00:46.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      Sziasztok!1 éve vettem MZ TS 250/1 oldalkocsis fogatot.Friss műszakival,rendesen átírattam,belefogtam
      teljes felújításba.Szétszedtem stb.1év alatt,csak a vázak és a sárvédők homokszórás ill.festéséig jutottam.
      Magamra mérges lettem hiszen használni szerettem volna,nem állandóan futkosni és várni,hogy a festő stb.
      elvégezzék a munkát.Gyenge pillanatomban felraktam hirdetésbe és 4 nap múlva az első vevő elvitte.
      Közben kikérdeztem hogy oldalkocsihoz ragaszkodok,melyik típus alkalmas kényelmes oldalkocsizásra,
      a Jawa-t ajánlotta.22éve volt Jawa CZ 175 sport típusú mocim,azóta csak MZ és Japán gépek voltakSemmi tapasztalatom nincs tehát ehhez a típushoz,nagyon nagy szerencsével vettem Jawa 350-634 et oldalkocsival,a bácsi vette újonnan,30 éve és használgatta.30ezer km.van benne,indul,az elektronikája tuti nem az erőssége a 6 Volt miatt,akinek véletlenül van tapasztalata átalakításban 12 Voltosra,vagy a 6 Voltot megtartva,stabilizálni az elektromos rendszert kérném jelezze,ezt a motort nem szerelgetem mert nincs rá időm,sajna csak hétvégére esek haza,de ezt az álmomat hogy oldalkocsival menjek jó időben mondjuk Balatonra,vagy csak túrázni nem adom fel.Képeket majd rakok fel róla,hazahoztam és egy zárt száraz garázsan pihen a gép.Jó vétel volt mert igaz kicsit kopottas itt-ott,de eredeti 99%-ban.Majd egy plexit is szerzek rá,mert az idő tönkretette.Olvasgattam hétvégén a Jawa-hoz kötődő leírásokat,tetszik a dolog,de az MZ ami szinte egyszerű szerelésével és beállíthatóságával nagyon tetszett ez a típus kicsit mást mutat.Üdv.Mindenkinek!
      ptm004 kedvelte ezt.

      Komment


        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Mondjátok, hogy nem labirintos
        Azt nem fogjuk mondani, mert az, de reméljük nem az a baja.
        Gondolom szimmeringeket cseréltél és nem ott szív falsh-ot.




        drpal, a Jawa-nál a gyújtás elég kritikus. Nem kapok részesedést többször is említettem, ez nem a reklám helye, nekem VAPE van fent és a világból kimenne vele.
        Ajánlom a Gyula-bá féle gyújtást is, azzal is rengetek motor jár gond nélkül és olcsóbb.
        Ha a megszakítós gyujtást lecseréled elektronikusra és a feszszabályzót szintén, akkor a világból ki fog vinni a gép. :-)

        Komment


          A Jawákon, Czetkákon a 2. 3. 4. fokozat kapcsolásához használjátok-e a kézi kuplungkart?
          ptm004 kedvelte ezt.

          Komment


            Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A Jawákon, Czetkákon a 2. 3. 4. fokozat kapcsolásához használjátok-e a kézi kuplungkart?
            Én általában nem. Viszont lassabban kezelem a váltókart olyankor.
            Ricsi95D és sepy kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              Ha elszakad a kuplung bowden, meg az első fokozathoz sem
              fugg az automata allapotatol, ha jól működik nem, de nem árt osszeszokni a géppel, ezt meg a kézikönyve is hozza a csepptankosnak.
              Ricsi95D kedvelte ezt.

              Komment


                Ha jól be van állítva az automata/ éppen,hogy elforog a görgő/ akkor nagy segítség lehet még szakadt bowden esetén is. Én grafitos silikon zsírral szoktam kenni és okkor könnyen megtalálható az üres is!.A kuplung kar holtjátékát viszont figyelni kell és ha szükséges a bowden állító csavarján kell korrigálni./ M6/.Nem használom állandó jelleggel de Pl. kanyarodáskor mikor kézzel kell indexelni és közben a forgalom miatt lassítani kell jól jön az automata!. A 350- es hez pedig annyit ha rendben van a villamossága a 6 V-os nak avval sincs semmi baj. Töltés és gyújtás be legyen állítva a filcet nem agyon kenni és megy. Én szólóban használtam de oldalkocsisként is biztosan szépen muzsikál mert nyomatékos motor.
                Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2013 okt. 08, 08:06.
                Ricsi95D és ptm004 kedvelte ezt.

                Komment


                  559-es karburátorán a keverék állító-csavar mit állít (a benzin- vagy a levegő mennyiséget) ? A leírásban az üresjárati csavar az alapjárat csavarját jelöli, ha igen, akkor a keverék állítónak nagyjából hol van az optimális állása?

                  Komment


                    Kedves Petya!Az alapjárati csavar a karburátor alján olyan 5 óra irányban van míg a levegő csavar3 óra irányban van ugyan azon az oldalon/ jobbról/.Egy megközelítő beállítás: teljesen becsavarni és 1,5 fordulatot kifele csavarni. Persze járjon a gép és figyelni kell a viselkedését.Befele dúsít -kifele szegényíti a beszívott benzin-levegő arányt.A benzin mennyiséget a súberben lévő tű állása határozza meg.A teteje fele ha teszed a rögzítő lemezt csökken a fogyasztás.Talán ennyit erről, üdv. Sepy.
                    CZsolti, kvaga és ptm004 kedvelte ezt.

                    Komment


                      Köszönöm a gyors választ!

                      Komment


                        Lehet-e a váltó kopáshibája miatt,hogy hideg motor esetén simán megy a váltás fel-le, bemelegedés után fel simán, 3-ból vissza már nehezen?




                        Mitől ingadozhat az alapjárat?
                        (tünet: szépen jár magas alapjáraton - hangja mint egy négyüteműé - néha pedig visszaesik "Pannoniásra" és le akar állni)

                        Komment


                          Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Mitől ingadozhat az alapjárat?
                          A bowden nem feszül véletlenül? A Cz nél mindíg kormányzási irányfüggő az alapjárati fordulatszám, ha a tank alatt megy el a gázbowden, túl szűk a hely neki ott.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            A bowden nem feszül véletlenül?
                            Szerintem nem feszült, legutóbb épp egyenesen mentünk amikor ingadozni kezdett az alapjárat.

                            Komment


                              Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Szerintem nem feszült, legutóbb épp egyenesen mentünk amikor ingadozni kezdett az alapjárat.
                              Nem kötözködés, de ha egyenesen mentél, akkor hogy ingadozhatott az alapjárat?
                              Hogy okosat is próbáljak írni: nézd meg az állítócsavar rugóját, hogy valóban rugódzik-e, vagy csak távtartó. Ha elfárad a rugó, akkor a csavar billeghet a helyén, ami okozhat ilyen hibát. (Csak tipp a négy fal között. )
                              Ricsi95D kedvelte ezt.

                              Komment


                                Üdvözlök mindenkit!
                                Arra lennék kíváncsi mi lenne a reális ár amit ezért a 250-es Cezet-ért lehetne adni? 16 éve áll egy helyeben.
                                http://abload.de/img/dsc_0013r8sn4.jpg
                                http://abload.de/img/dsc_0014czsmf.jpg
                                http://abload.de/img/dsc_0015v0sop.jpg
                                http://abload.de/img/dsc_001699so7.jpg

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X