Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Nem a motor maga, és nem a Japánok tehetnek róla ! Egyszerűen bosszantó, hogy az előző tulaj ( tulajok ) barbárságának a levét iszom. Egyre nagyobb a szakadék a ráköltött " energia " és az eddig megtett kilóméterek között. A hozzánemértésem miatt, ez pedig csak fokozódik !
Nem a motor maga, és nem a Japánok tehetnek róla ! Egyszerűen bosszantó, hogy az előző tulaj (tulajok) barbárságának a levét iszom. Egyre nagyobb a szakadék a ráköltött „energia” és az eddig megtett kilóméterek között. A hozzánemértésem miatt, ez pedig csak fokozódik !
Mondhatnám hogy én is hasonló cipőben járok de egy másik márkával. Mondhatnám, de úgy mondom hogy a cipőt eltettem ínséges időkre.
Sajnos az van hogy a japán motorokhoz alkatrészt márkakereskedésben lehet venni. Öreg motor alkatrésze drágább mint az újé. Mondhatnám hogy talán sosem kell de ez ugye nem igaz mert az is kopik a gumi a műanyag megöregszik.
szóval meg kell adni neki ami jár és az nincs ingyen, a félmegoldást viszont nem tolerálja,
Nem a motor maga, és nem a Japánok tehetnek róla ! Egyszerűen bosszantó, hogy az előző tulaj ( tulajok ) barbárságának a levét iszom. Egyre nagyobb a szakadék a ráköltött " energia " és az eddig megtett kilóméterek között. A hozzánemértésem miatt, ez pedig csak fokozódik !
Na, azért nem kell feladni (gondolom, nem is akarod)!
Jók azok a gépek és Te is jó gazdája vagy....úgy is kitalálsz valamit, hogy rendesen működjön, ahogy kell.
Itt olyan emberek vannak,akik nem torpannak meg egykönnyen
Egyszerűen bosszantó, hogy az előző tulaj (tulajok) barbárságának a levét iszom. Egyre nagyobb a szakadék a ráköltött „energia” és az eddig megtett kilóméterek között.
Ez de nagyon ismerős... Csaknem nálad is találomra kötögetett vezetékek, átalakított vagy csak elbarmolt menetek, sufnimegoldások (pl. olajteknő-tömítés sziloplaszt-fólia-sziloplaszt-kartonpapír-sziloplaszt-fólia-sziloplaszt szendvicsből), végletekig elhasznált alkatrészek, be nem tartott csereperiódusok mutatkoznak?
Az enyém ezért van darabokban: a vázra vissza kellene hegeszteni a tartófüleket, a fényezett részeket lefújni, a blokkot gatyába kell rázni... A blokk konkrétan a barmolás központja: kívülről jónak nézett ki, a 4 hengeres GS-eknél előforduló vezérműtengely felől jövő nagyon enyhe kattogáson kívül semmi különös. Aztán megbontottam: a kuplunganya laposvágóval + kalapáccsal meghúzva, vezérműlánc szemei szinte lötyögnek, az olajszivattyú előszűrőjén mindenféle meglepetés...
De én sem adom fel, lesz még ebből motor.
A hozzánemértésem miatt, ez pedig csak fokozódik !
Azért ezt kétségbe vonnám: mármint ha a hozzáállás megvan a gazda részéről, márpedig a hozzászólások alapján megvan (személyesen sajna nem ismerjük egymást és ez előreláthatólag idén sem fog változni ), akkor a helyzet már csak javulhat.
Komment