Sziasztok.Azt szeretném megkérdeni tudná valaki hogy hol van a Dnepr Mt9 alvázszáma?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr Mt9
Collapse
X
-
Szerintem meg nem, mert ha jól tudom, akkor a Dnepr-ekbe egy idő után már nem ütötték bele a vázszámot. Viszont csak gondolom, mert nem vagyok profi Dnepr-ben. Pl, a múltkor néztem egy M72N-et, ami szintén ukrán, régebbi, mint az MT-9 és abban sem volt beleütve a vázba a szám, csak a váznyaktáblán.mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem :rossz válasz!Everything is better when you decide you don't care.
- 2 likes
Komment
-
Szintén zenész !UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseViszont csak gondolom, mert nem vagyok profi Dnepr-ben.
Nem tudom mert ,én sem ismerem a kórtörténetét ezeknek a gépeknek,viszont nehezen tudom bevenni,hogy számozás nélkül jöttek ki...Hasonkó módon magyarázzák az MTZ-50-es traktorokat.Szerintem a szocialista rendszer sokkal jobban dokumentálta a járművek alkatrészeit,főleg a fő darabokat,szerintem sok esetben még az is kideríthető:név szerint ki szerelte ..ellenőrizte a járműveket..Az más kérdés,hogy a mai érdekek igyekeznek elhomályosítani,bagatelizálni ezeket az alapos adatbázisokat...."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Szervusztok! Én csak a Riga 16 alapján nyalatkozom!

Jelentem!: NINCS a Riga vázban sehol vázszám beütve, CSAK a váznyaktáblán.
Talán más gyártmányok is így készültek... Gondolom egyszerűbb a lemezbe ütni, mert az kisebb.
Meg talán az is játszhat, hogy a végzetes vázsérülés esetén a csere darab könnyen legalizálható. Szegecs levágva, a lemez át szegecselve az új vázra...
Komment
-
Menetirány szerint bal oldali teleszkóptartó vas teteje. Ha van neki. Általában nincs. Ha a megadott helyen nincs a vázba verve, sehol máshol nem lehet. Némelyik 9-esbe 10-esbe beleverték, 11-be, 16-ba már biztosan nem.
Ezek nagy részét úgy használták, mint a rotációs kapákat itt nálunk. Sohasem voltak forgalomban.
Némelyiknek vázszáma sincs. Az UK által emített M72N-re is ez lehet a magyarázat: katonai motorokon csak motorszám van: 9-es MTré-ből nem volt katonai, de az ukrán roncs bármiből összeállhatott, szóval lehetett MW650 az ősök közt.
Ezek K750B/MW750 MTré-9 és 12-es MTré adattáblák. Évjárat, és motorszám. Semmi más.
Pontosabban a Nyipróknak "azonosító száma" van, ami a motorszám. Így az a vázszám is. De a vázon ez ritkán van beütve, a K750/K650-et még követték így, mivel 750 blokkból sokkal többet gyártottak,mint motorvázból( önjáró ágyú, aggregát, repülőmotor, mocsárjáró csónak, stb.)
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2021 ápr. 24, 22:35."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 5 likes
Komment
-
Ez igen!! Tudná értékelni jónéhány csepeles, danuviás, pannóniás, stb. barátunk!pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzegecs levágva, a lemez át szegecselve az új vázra...
- 1 like
Komment
-
Ha jól tudom a Citroën DS-eknek is valami egyszerű zárt szelvényből hegesztett alvázuk van, gyárilag csavarral rögzített adattáblával.Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz igen!! Tudná értékelni jónéhány csepeles, danuviás, pannóniás, stb. barátunk!Everything is better when you decide you don't care.
- 5 likes
Komment
-
A Dneprnél pl. az egyenlő a hamisított alvázszámmal. Ott sohasem volt szám. KMZ-nél bal felső teleszkóptartó fül teteje-oldala. Máshol nem lehet.Pityu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTermészetesen az alvázon. Az oroszok a legalsó alvázcsore szokták tenni, hogy ne legyen könnyen cserélhető.
Az Uralnál volt ilyen az M63-tól, de az is szerintem utólagos, ott a váznyak mellett a bal levele tartó bölcsőcsőbe vertek, a tank alatt. Ebben UK tud nyilatkozni. Többek közt a 66-ba se vertek számot már, ennek ellenére van olyan 67, amibe igen.
KMZ M72:
MMZ M72
IMZ M72:
XT3 (Harkovi traktorgyár) M-72:
IMZ M-62:
M63:
M66:
M67:
KMZ K-750(B)-Nagyon korai K-750, a gyártás legelső hónapjaiból. a 2100-as alvázszám alatt még a telótartó tetején levő, a későbbiekben az alvázszámot fogadó felöntés sincs meg(ilyen az enyém):
Dnepr K-750M:
MT-9:
MT-10, 10-32, 10-36 11, 12, 16 stb. nincs alvázszám. (ha van, az utólagos) Nyaktábla van csak.
Más helyen NEM lehet szám.

Az MT-ken a 3-as általában szögletes. De mint látod, a fentebbi MT-9 példán is van mindkét féle. A beütésekre jellemző az igénytelenség.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2021 jún. 03, 12:16."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 4 likes
Komment
Komment