Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kinek szól az üdvözlés ?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Békésben még manapság is ritka az egymás köszöntése. Általában túrázó gépekről intenek vissza. Én egymás köszöntésének veszem / ha már nem lehet kalapot emelni/ és egyfajta összetartozás jelképének . Azért motorosok között még ebben az ostoba világban is nagyobb összetartozás. Ezért motorozás közben tegyünk MI MAGUNK!!

    Komment


      #17
      Míg megvolt az ETZ-m, azt tapasztaltam, hogy jellemzően intettünk egymásnak. Illetve a "speed" motorosok jellemzően nem intettek vissza. Aztán mikor kismotoroztam, hadonászhattam én akárkinek .
      Ha kész lesz a Trophy, kb. ugyanerre számítok. Ugyanis elég alacsony, keskeny gép, szemből simán simson scwalbe-nak tűnik. A segédmotoros pedig nem motoros, sokak felfogása szerint. Sajnos.
      (Az ETZ a lámpa áthelyezésnek köszönhetően szemből elég komoly kinézetű volt.)

      Komment


        #18
        https://youtu.be/epltFxPbR-YÉn intek!Ha tudok! 0.50 körül látható!.....ha látható?

        Komment


          #19
          intek!Ha tudok!
          Idén már én is integetek boldog-boldogtalannak
          Még van egy pár lépés az utolsó csavar meghúzásáig, és addig -a tapasztalatok szerint- minden lépésnél meg fog szivatni a dög, de hiába a "nem akarom" hozzáállása. Nincs mese, szaladnia kell a fekete csík hátán!
          Épp aktuális okossága, feladványa a részemre: a km óra beépítése előtti tesztelés során kiderült hogy az óra világítás testelése rossz, a visszajelzők, óra világítás működése elég bizonytalan , esetleges. Úgyhogy most egy körbefutó vezetéket fogok forrasztani az összes visszajelző lámpa test pólusához...

          Komment


            #20
            dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Idén már én is integetek boldog-boldogtalannak
            Még van egy pár lépés az utolsó csavar meghúzásáig, és addig -a tapasztalatok szerint- minden lépésnél meg fog szivatni a dög, de hiába a "nem akarom" hozzáállása. Nincs mese, szaladnia kell a fekete csík hátán!
            Épp aktuális okossága, feladványa a részemre: a km óra beépítése előtti tesztelés során kiderült hogy az óra világítás testelése rossz, a visszajelzők, óra világítás működése elég bizonytalan , esetleges. Úgyhogy most egy körbefutó vezetéket fogok forrasztani az összes visszajelző lámpa test pólusához...
            Test probléma hol van? Az óra és a motor között vagy az óra és az izzó foglalatok között?

            Ha az óra és a motor között akkor először is spirált a helyére aztán valószínűleg jó is lesz. Vagy az óra tartólemezébe, vagy valamelyik csavarja alá(ha van rajta) köss testkábelt.

            Ha az óra és a foglalatok között akkor meg pucold meg fémtisztára az órában a foglalatok helyét aztán kend be valamivel(mondjuk rézpaszta)

            Komment


              #21
              A töltésvisszajelző foglalatánál van egy test csatlakozás is, aminek a többi kis izzó testjéül is kellene szolgálnia (mivel az óra házához csatlakozik (csatlakozna) szorosan. Így a többi izzó csak +ot kap. Viszont mégsincs meg a kapcsolat az óra háza és a test saru között. Szemmel láthatólag is rengeteg az oxid a csatlakozásánál. Viszont nem szétszedhető, így nem lehet megpucolni, más megoldást kell találni.
              A spirálra nem támaszkodom, az szerintem nem az igazi megoldás (pláne hogy a hátsó csatlakozásánál agyonra zsíroztam ). Viszont az óra tartólemezének testre kötése jó ötlet, köszönöm!

              Komment


                #22
                dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A töltésvisszajelző foglalatánál van egy test csatlakozás is, aminek a többi kis izzó testjéül is kellene szolgálnia (mivel az óra házához csatlakozik (csatlakozna) szorosan. Így a többi izzó csak +ot kap. Viszont mégsincs meg a kapcsolat az óra háza és a test saru között. Szemmel láthatólag is rengeteg az oxid a csatlakozásánál. Viszont nem szétszedhető, így nem lehet megpucolni, más megoldást kell találni.
                A spirálra nem támaszkodom, az szerintem nem az igazi megoldás (pláne hogy a hátsó csatlakozásánál agyonra zsíroztam ). Viszont az óra tartólemezének testre kötése jó ötlet, köszönöm!
                Igaz Pannónia, de egyre megy
                Szóval én anno kábelezésnél kihagytam egy igencsak fontos testkábelt. Azt ami a vázat köti össze a kormánnyal.
                Hiába a LED-es visszajelzők(amik igencsak érzékenyek a test hiányára) semmi probléma nem volt.
                Egészen addig amíg a kilométeróra el nem kezdett vacakolni, aztán akkor kiszedtem az agyon zsírozott-olajozott spirált, erre a visszajelzők megbolondultak, a fényszóró pedig még jobban pislákolt mint előtte.
                Nagy fejtörés, de sikerült rájönni a problémára.

                Aztán az órát "megjavítva"(legalábbis akkor még azt hittem hogy csak a számlálója krepált be) már megnéztem spirál nélkül az óravilágítást. Illetve néztem volna...
                Ekkor átfúrtam a tartólemezét és egy kis M3-as csavarral ráfogattam egy testkábelt és lőn világosság.

                Aztán az óra végleg feladta a harcot(szétporladt a spiáter) és azóta nincs működőképes kilométerórám

                Komment


                  #23
                  Aztán az óra végleg feladta a harcot (szétporladt a spiáter) és azóta nincs működőképes kilométerórám
                  És a speciálod? .
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #24
                    mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    És a speciálod? .
                    Nem igazán fér össze a motor elektromos rendszerével...

                    (konkrétan akár mit csinálok vele összeszed minden zavaró jelet és nem hajlandó normálisan működni)

                    Komment


                      #25
                      Vezérlőt nem lehetne máshova eldugni és csak az LCD-t előrevinni?

                      Komment


                        #26
                        jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Vezérlőt nem lehetne máshova eldugni és csak az LCD-t előrevinni?
                        Még rosszabb lenne a helyzet. A vezetékek antennaként működnek, szóval minél rövidebb kel mindenből.
                        A gond az, hogy a hall szenzort és a két hőmérőt nem igazán tehetem máshova, és hiába a minőségi árnyékolt vezeték, ide az is kevés...
                        (ha lekötöm a szenzorokat akkor alapjáraton működik a ketyere. Csak gázadásra kezd el mindenféle értéket mutatni, valamint ha megnyomom a kört gombját akkor újraindul a proci...)

                        Még egy megoldás lehet, amit majd egyszer lehet hogy kis is próbálok, méghozzá az, hogy a negatívot minden alkatrésznek külön vezetem el, aztán valahol az órán kívül, vagy legalábbis a legalsó lapon lesznek a ház és a nyák teliföldes részei összekötve egy kondenzátorral, vagy valamivel ami talán jobban szűri a zavart.
                        És persze sok-sok pici SMD kondenzátor, hogy minden alkatrész bemenete előtt legyen.

                        Aztán már csak az érzékelőkkel kell valamit kezdeni. A fő gond hogy ennek az árnyékolása is az óra test részére van kötve... Talán jobb megoldás lenne ha az árnyékolást a vezeték másik végén testelném, az érzékelőket pedig egy külön, 3. szál vezetékkel(ami szintén az árnyékolt vezetékben futna persze)

                        Csak ehhez újra kell tervezni az egészet, újra legyártani a nyáklapokat, szétszedni a meglévőt és ami használható azt áttenni az újba.
                        Szóval nem egyszerű művelet, időből meg elég kevés van...

                        A szobámmal is alig haladok, a motorommal meg szinte sehogy...

                        De legalább a műhelyben a levegőrendszert apámmal összeraktuk a két ünnep között(1 délután) és a kompresszort is gatyába ráztuk egy kicsit(még egy délután...)

                        Komment


                          #27
                          És mi lenne ha nem vezeték hanem üvegszál vinné jelet?

                          Komment


                            #28
                            jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            És mi lenne ha nem vezeték hanem üvegszál vinné jelet?
                            Hát, ha az olyan egyszerű vóna
                            (és persze emberi áron meg lehetne oldani)

                            Komment


                              #29
                              heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Hát, ha az olyan egyszerű vóna
                              (és persze emberi áron meg lehetne oldani)
                              Miért is lenne embertelen ára? Egy 1,8m-es darab 6 dodó jelenleg :
                              http://www.amazon.com/gp/product/B005LJQMZC?keywords=fiber%20cable&qid=1451941359&ref_=sr_1_9&sr=8-9

                              A csati ellendarabját meg halott erősítőkből vagy számítógép alaplapokból ki lehet guberálni .

                              Komment


                                #30
                                jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Miért is lenne embertelen ára? Egy 1,8m-es darab 6 dodó jelenleg :
                                http://www.amazon.com/gp/product/B005LJQMZC?keywords=fiber%20cable&qid=1451941359&ref_=sr_1_9&sr=8-9

                                A csati ellendarabját meg halott erősítőkből vagy számítógép alaplapokból ki lehet guberálni .
                                Nem is a "drót" a drága része a dolognak, hanem az adó és a vevő egységek
                                Pedig nem lenne rossz, akkor csak a betápokat kellene jó alaposan zavar szűrni, a többi "immúnis" lenne rá...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X