Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jön a szezon - tavaszi kesergéseink :)

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Intrepid eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    „elhelyezni” egy-két veterános kollégát
    Vagy nekiállni aláírást gyűjteni. Egyrészt eszembe jutott a TotalCar-féle B125, másrészt ma reggel 6-kor hoztam be az újságot félig kómásan, és ahogy meglóbáltam kirepült belőle egy A4-es lap - aláírásgyűjtő ív "Akarja-e Ön, hogy az Országgyűlés napirendjére tűzze a szigetközi Öreg-Duna-meder és a győri Mosoni-Duna-szakasz vízgazdálkodási megoldásainak megvitatását?" címmel.
    Persze ehhez nem ártana benyújtani működő, más országokból vett példákat is. Pl. a lengyel kollégánk (Piotrek) írta, hogy náluk papírok nélküli megtalált motort forgalomba lehet helyezni különösebb komplikáció nélkül. Az eltérések: más színű rendszám, muzeális minősítés feljegyezve a dokumentációba (kizárólag úgy állítható "hadrendbe", normál járműként nem), illetve külföldre eladni (exportálni) tilos. Ezzel elég sokan együtt tudnánk élni szvsz.
    Intrepid, Blackmumus és 3 további látogató kedvelte ezt.
    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

    Komment


      #62
      Rendben ,gyűjtsünk aláírást! Hogyan lehet elkezdeni?

      Komment


        #63
        St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Rendben ,gyűjtsünk aláírást! Hogyan lehet elkezdeni?
        Egy kis olvasnivaló ezzel kapcsolatban.
        És egy kevésbé nyers anyag Wikitől

        Komment


          #64
          Megtaláltam a tuti megoldást !!!! Alapítunk egy veterános motor sport egyesületet, minden járgányra ragasztunk egy rajtszámot, és mint versenymotor használhatjuk a forgalomban.
          Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2012 máj. 17, 22:21.
          -t5-, Intrepid és 5 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #65
            Attól tartok,hogy nem lenne meg a kellő számú támogató.Fontosabb ügyek is zátonyra futottak.
            kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              Sziasztok
              En nem ertem hogy miaz a kmora allasvagy miert kell azt folirni a masik meg a muszaki es a biztositas akkor is kotelezo ha nem hasznalod a jarmuvedet es magan teruleten forgalom elol elzart helyen tarolod ? Itt taljanban fizeted az adot amit a teljesitmeny es a henger urtartalom alapjan van meghatarozva ha van az auton rendszam, amenyiben kozlekedni akarsz vele meg csinalod a muszakit meg kotsz ra biztositast. De peldaul muszakin nem kerik a biztositast.

              Komment


                #67
                mir-mur kedvelte ezt.

                Komment


                  #68
                  mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Megtaláltam a tuti megoldást !!! Alapítunk egy veterános motor sport egyesületet, minden járgányra ragasztunk egy rajtszámot, és mint versenymotor használhatjuk a forgalomban.
                  Úgy néz ki az lassan tényleg járható út lesz. Már látom is a verseny-P10-esem alkatrészeit csoportba rendeződni a pince legsötétebb sarkában...


                  St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Attól tartok,hogy nem lenne meg a kellő számú támogató.Fontosabb ügyek is zátonyra futottak.
                  Egy népszavazásnyi - 200.000 - embert tényleg nehéz lenne összeszedni (lehetetlen), így szerintem az nem is lehet cél. Az sokkal elérhetőbben hangzik, hogy csak rávenni a kormányzatot, hogy beszéljenek róla, azaz megvitassák a parlamentben mint napirendi pont. Ehhez kevesebb is elegendő, emlékeim szerint a B125-höz 50.000 ember aláírását szedték össze.
                  Megpróbálok ügyvéd és/vagy ügyvédnek tanuló ismerőseimmel utánanézetni, hogy hogyan lehetne a legkevesebb aláírással hatni a járműves szabályokat meghozókra. Vagy esetleg aláírások nélkül.


                  movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Sziasztok
                  En nem ertem hogy miaz a kmora allasvagy miert kell azt folirni a masik meg a muszaki es a biztositas akkor is kotelezo ha nem hasznalod a jarmuvedet es magan teruleten forgalom elol elzart helyen tarolod ?
                  Azért jegyeznek fel mindent, mert azt feltételezik a tisztelt közlekedőkről, hogy akinek járműve van, az egyből csalni is akar vele. Valljuk be ez idehaza nem teljesen alaptalan feltételezés...
                  A biztosítás kötelező ha a motor nincs kivonva a forgalomból, az összes többi nem. A probléma a tulajdonjog igazolása körül van általában: ha nincs egyértelműen meghatározható tulajdonos, akkor onnantól a hivatalos álláspont szerint nincs lehetőség forgalomba helyezni.
                  -t5- kedvelte ezt.
                  There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                  Komment


                    #69
                    movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    En nem ertem hogy miaz a kmora allasvagy miert kell azt folirni
                    Pont a km álláson gondolkodtam a minap, hogy most van benne X km, ha felújítom a géppel együtt a km-órát is, vagy veszek bele egy felújítottat, ami mondjuk 0km-es, és azzal megyek el a vizsgára, akkor ahhoz mit szólnak? Mert vizsgán is felírják a km-t, meg most is felírták, amikor átírattam.

                    Közben rájöttem, azt mondom, hogy annyit tologattam a garázsban. hogy "átfordult" a km számláló!
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Intrepid; 2012 máj. 18, 06:31.
                    -t5- kedvelte ezt.

                    Komment


                      #70
                      ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      igaz, én a Mozaik utcába járok
                      Movisz kolléga meg gondolom Triesztbe.




                      Szerintem ezen a km óra állás rögzítésen ne törjétek a fejeteket, nyilván nem a P10-es Pannóniák és TS MZ-k éves futása a lényeg. Nem tudom, hogy pontosan mi miatt rögzítik, mindenesetre jó, hogy rögzítik. Sok mindenre lehet használni ilyen statisztikákat. Egyébként zöldkártya vizsgán is mindig rögzítették, amíg volt.
                      -t5- és soveny kedvelte ezt.
                      Everything is better when you decide you don't care.

                      Komment


                        #71

                        Komment


                          #72
                          ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Én sem tudom, miért rögzítik, de, hogy figyelik a statisztikát, az biztos.
                          mert kíváncsiak
                          bár értelme nem sok van, hiszen semmi nem korlátozza, hogy kicseréld, vagy javítsad a kmórát, arról nem is beszélve, hogy a garázsodba is tologathatod kilométereket, -ahogy előttem már megjegyezték- ha úri kedved úgy tartja, és így igazából túl sok következtetést (akár úthasználatra vonatkozóan) nem lehet levonni belőle.
                          lehet, hogy a következő az lesz, hogy egyedi azonosítót is kap majd a beszerelt kmóra...? vagy ne adjak tippeket? a vége nehogy az legyen, hogy fődarab lesz az is

                          azt mondják az információ hatalom - sok apró infó egy helyen. lehet csak ennyi a km feljegyzésének az értelme

                          Komment


                            #73
                            norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            hiszen semmi nem korlátozza, hogy kicseréld, vagy javítsad a kmórát
                            Több, mint 3 millió gépjármű van Magyarországon. Ebből igen kevésnek cserélhetik ki a km óráját. Ne veteránba gondolkodjatok.




                            norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            bár értelme nem sok van
                            Valójában rengeteg értelme van. De nyilván nem a felhasználók (értsd: tulajdonosok) számára. És nem is a vizsgabiztosok számára.
                            Everything is better when you decide you don't care.

                            Komment


                              #74
                              ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Én sem tudom, miért rögzítik,
                              Azért rögzítik, hogy egy kicsit visszaszorítsák a visszaéléseket, ami az óra tekergetésekből származik!
                              Én még a használtautó kereskedőket is kötelezném az óraállás rögzítésére, a régi tulajdonos jelenlétében, aláírásával együtt. Mivel aki beadja az autóját, motorját, stb. a kereskedésbe, amint kiteszi a lábát, máris tekerik az óráját, és nem előre!

                              norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              mert kíváncsiak
                              bár értelme nem sok van,
                              Akkor tényleg nincs, ha a következő műszakin már nincs rögzítve az előző!

                              UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Valójában rengeteg értelme van. De nyilván nem a felhasználók (értsd: tulajdonosok) számára.
                              De bizony!
                              Utoljára szerkesztve a következő által: -t5-; 2012 máj. 18, 21:41.
                              A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                              Komment


                                #75
                                -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                és nem előre!
                                és ha előre rövidebb?...
                                -t5-, Intrepid és soveny kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X