A téma amit felvetek , csupán "agyalásnak " szánom, és remélem nem indítok el vele lavinát az okmányirodák felé.
Azon töprengtem, hogy régen mennyi Pannonia motoros három, vagy éppen négy kerekű járgány szaladgált az utakon. Legálisan ! mert a legtöbbjének lassújármű, vagy munkagép tábla ( rendszám ) díszelgett hátul. Emlékeim szerint csak annak kellett megfelelni, hogy önerejéből ne tudjon többet 40 km/h-nál. Nos, mi van akkor, ha egy pannoniából " kiesik " két sebesség. Akkor nem lehet hogy lassújárművé válik, amit pedig össze lehet rakni mindenféle alkatrészekből is
Egy ismerősöm Csepel teherautóval járkált ilyen módon. Egyébként meg lehet , hogy ez a fogalom már nem is létezik.
Azon töprengtem, hogy régen mennyi Pannonia motoros három, vagy éppen négy kerekű járgány szaladgált az utakon. Legálisan ! mert a legtöbbjének lassújármű, vagy munkagép tábla ( rendszám ) díszelgett hátul. Emlékeim szerint csak annak kellett megfelelni, hogy önerejéből ne tudjon többet 40 km/h-nál. Nos, mi van akkor, ha egy pannoniából " kiesik " két sebesség. Akkor nem lehet hogy lassújárművé válik, amit pedig össze lehet rakni mindenféle alkatrészekből is

Egy ismerősöm Csepel teherautóval járkált ilyen módon. Egyébként meg lehet , hogy ez a fogalom már nem is létezik.
Komment