Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hogyan kezdjek neki? - Yamaha SRX-4, 1988 kozmetikázása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    BBenyo, ...ha visszaolvasod a hsz. okat , szerintem belátod senki nem szólt bántó vagy egyéb negatív hangon . Inkább , csak jóindulattal , viccesen próbáltunk a jó irányba terelgetn.
    Nem nagyon tudtam hova tenni ezt a két sort, hiszen a legapróbb jelét sem mutattam annak, hogy szerintem bántó vagy negatív hangon szóltatok volna hozzá(m). A terelgető hozzászólásaitoknak köszönhetően beláttam, hogy nem sok értelme van szétdönteni azt, ami amúgy tökéletesen működik. Ahogy írtam is, csupán esztétikailag szeretném feldobni a vasat, ezért is kezdtem utána olvasni itt a fórumon, hogy mivel érdemes tisztítani az alumínium alkatrészeket és erre írtam, hogy nem derült ki, melyik megoldás a tuti.

    A bemutatkozással kapcsolatos megjegyzésed jogos .... röviden és tömören autóipari fejlesztéssel foglalkozom, nem a feleségem fúrja a lukat a falba és nincs otthon görbe szög

    Nem riadok vissza szereléstől, autómat, robogómat már bütyköltem, de mielőtt bárminek nekiesnék szeretnék tisztán látni, hiszen nem akarok feleslegesen dolgozni és nem akarok kárt tenni a motoromban(!!!!) sem.

    Joker, az albumaidban láttam, hogy komolyan foglalkozol javítással/felújítással ezért örülök, hogy hozzászóltál, az ilyen szakiktól csak tanulni lehet.

    Egészen pontosan annyit szeretnék, hogy csilli-villi legyen az SRX-em. Hogy ehhez elég-e egy alapos vegyszeres mosás, vagy polírozzam a blokkot (ezt esetleg meg lehet-e oldani teljes szétszedés nélkül), ezt szeretném kideríteni, hiszen arról már meggyőztetek, hogy szétszedni baromság (hálás köszönet..magamtól simán nekiestem volna, annyira fellelkesedtem).
    -t5-, joker és Che kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      BBenyo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      arról már meggyőztetek, hogy szétszedni baromság (hálás köszönet..magamtól simán nekiestem volna, annyira fellelkesedtem
      Nézd meg az én albumomat is: http://veteran.forum.hu/members/czso...lapotaban-428/
      Ettől menekültél meg. Egy sima alapos lemosásnak indult a dolog.
      Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2013 jún. 03, 12:40.
      BBenyo kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        CZsolti, megnéztem és most örülök. Csak nem tudom, ezek után neki álljak-e lemosni ....

        Komment


          #19
          BBenyo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          röviden és tömören autóipari fejlesztéssel foglalkozom,
          Látjátok ! --a kis sumák lehet hogy mi megyünk hozzá kérdezősködni ,meg segítséget kérni --néhány már régebben itt is felmerült elméleti dologban . Esetleg számítógepes modelezés ...megijjenek

          Komment


            #20
            Modellezésben még lehet, hogy tudnék is segíteni.

            No... most, hogy így megismerkedtünk, továbbra is várom, a hozzászólásokat, most már konkrétan a blokk tisztításával kapcsolatban...függetlenül attól, hogy van erre külön téma--ahogy említettem, ott nekem derült ki, hogy milyen módszert alkalmazzak--

            Az első ötletem olyan polír-készlet beszerzése volt, amivel a problémásabb részekhez is hozzáférnék a blokk kiemelése nélkül. Szerintetek ez működhet?

            Ha mosás is elég, Ti milyen vegyszert választanátok? (Ezekről olvastam a fórumon: hideg zsíroldó, mosószeres víz--természetesen ehhez szét kell kapni. meg olvstam valami zselés anyagról, ami viszont baromi drága és csak nagy kiszerelésben kapható).

            Komment


              #21
              BBenyo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              hideg zsíroldó
              ezt ne !-meg értelmetlen is ,ha nem koszos .

              BBenyo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Az első ötletem olyan polír-készlet beszerzése volt, amivel a problémásabb részekhez is hozzáférnék a blokk kiemelése nélkül. Szerintetek ez működhet?
              ez szerintem igy nem megoldható




              mondok egy olyan dolgot , amit nagyon gyűlölök de megoldható. Csak nagyon prezíz türelmes sok munka kell az előkészítéshez . Szóval az egyben homokolás.
              -olaj le
              -blokk ki
              -karbi , gyujtás oldal dekli , gyujtás, lánckerék le
              -meg minden kiálló ,könnyen levehető alu és vasdarab le


              Aztán a letömítés !
              - minden lukba dugó kell
              -menetekbe gagyi csavar
              -lukakba gumi ,parafa dugó
              -föteng. végére vastagon szigetelő -vagy egyéb erös ragszala
              -minden gyéb helyre -ami ezen módokon kezelhetetlenek-- lánckerék teng.töve főteng vég töve...stb FBS borítás (zsirtalanítás után ) -persze hagyjuk száradni

              A lényeg : ez mind jó masszív -hülye homokoló biztos kivitelben !

              Utókezelés:
              -a homokolóban gondossan kifújjuk (menetvédő csavarokat ott már kivehetjük )
              -egy nagy tiszta edényben , min 6-8 lit. benzinben , nagyon gondosan elmossuk (lehet többször is , és közben le le fújjuk levegővel )

              Ez után lehet dobni rá egy jó minőségü lakkot . Ez az egész egy nagy gányolás- de mindenképp szeretnél a fórumból kicsikarni valami választ..... . Nesze-így nagy kárt nem csinálsz .

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X