Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Dongósnak: kicsit hígabb festékkel működik a dolog csak óvatosabban és vékony rétegekben kell a festéket felhordani. A festék és a munkadarab se legyen hideg épp úgy mint maga a helyiség. A Páncélosnak hasonló megoldású szűrő kellene neked mint a régebben használatos olajos légszűrő.Tartály közepén egy válasz fal mely bele lóg fölülről az aljába víz úgy, hogy 30 mm hézag legyen. A belépő és kilépő csatlakozó két oldalon vízszintesen a tetejéhez közel. Így a belépő poros levegő neki ütközik a belógó falba és a víz felfogja a port.valami ilyen az elképzelés.
A belépő és kilépő csatlakozó két oldalon vízszintesen a tetejéhez közel. Így a belépő poros levegő neki ütközik a belógó falba és a víz felfogja a port.valami ilyen az elképzelés.
Bocsi!...és a kilépő oldalon szükség van egy lehetőleg többször-felhasználható légszűrőnek ami lehet:ritka szivacs,szövet,fémforgács,műanyag forgács,lényeg a nagy-felületű szűrő.
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Ma eso nap van es igy elobanyasztam a BmwK750-est Sajnos ket eve hogy idekoltoztunk es azota nincs inditva de elotte sem volt mar regtol.Annak idejen ki szedtem az osszes benzint amit tudtam .Ma friss benzinnel beindult kulonosebb nehezseg nelkul,sajnos az aksijat azt bennehagytam annak vege .Termeszetesen nem tudom feltolteni a keszitett kis filmet.Nem vagyok nagy rajongoja a nemetmotoroknak akkor is ha volt lehetosegem tobb alkalommal hasznalni.Mindig jok voltak en meg is a Japan motorokat kedvelem de ennel a modellnel el kell ismerni nagyon bevalt kozel 100 ezer km van benne de kifogastalanul mukodik akkor is ha megerdemelne egy nagy szervizelest.Csak ajanlani tudom barkinek szerintem idealis a mai forgalomban is meg allja helyet feszes preciz kenyelmes megbizhato igazi oszver.
Ez egy igazan regi technika "kotores" ezt mar a az okorban a Romaiak is igy hasznaltak az ek mint szerszam fenomenalis .Miutan kifurtad a megfelelo atmeroju es melysegu furatokat a harom darabbol allo ekeket behelyezedd megfelelo iranyba es sorba utod oket egymas utan esszabalyosan lehet hasitani csinaltam egy kis filmet de nem igen tudom iderakni
Ma sajnos ismetelten csalodnom kellett a modern technika vivmanyaban .Vettem egy uj fureszt Stihl 500i nagyon jol megy baromi eros es nyomtekos konnyu.De !!!!!!! a benzin tank az a masodik hasznalatnal betort olyan hitvany velony atlatszo muanyag.Pedig nem dobaltam me a talaj nem is volt koves .Csere utan ragasztok ra egy lemezt az aljara mert ha igazan hasznal i kezdem akkor ezt hetente kell cserelni.
Szervusztok! Nézem Movisz láncfűrészét és hitetlenkedek. Ezt tényleg így gyártották le? Igen! Több képet is néztem... Mind ilyen. Egy olyan gépről beszélünk, ami 500 000 Ft! Ezen nem lett volna szabad spórolniuk. Movisz! Szerintem gondolkozzunk együtt! Jó ötlet a ragasztásos módosítás! Viszont én valamiféle "Haspáncélt" alkalmaznék. Ha jól láttam a bal kéz kengyelének az alját, akkor oda lehetne hajlítani és bilinccsel rögzíteni egy bordás alumínium lemezt. Vagy másik nevén. trepni lemezt. A gázmarkolat alsó lapjához meg hajlított "papucs" formát gondoltam. Talán a rezgéseket jobban elviselné, a bordák meg nem engednék a gépet elmozdulni a berántáskor.
Hat igen valamit tnulmanyoznom kell megrendeltem a benzintankot .Egyenlore felre raktam mert bosszant nagyon majd ha megemesztettem elgondolkodok rajta.Ismet elovesz a jo oreg 066 ost amivel lehet dolgozni kicsit nehez de az en munkamnal alkalmankent 20-30 percnel tobbet nem is kell. Ez midig megy
Ha jól láttam a bal kéz kengyelének az alját, akkor oda lehetne hajlítani és bilinccsel rögzíteni egy bordás alumínium lemezt. Vagy másik nevén. trepni lemezt. A gázmarkolat alsó lapjához meg hajlított "papucs" formát gondoltam.
Én inkább a fémhez rögzítést javasolnám. Kicsit több a fejtörés de legalább nem tud törni.
Szervusztok! Igaz, igaz... Valóban. ezért jó, hogy sokan vagyunk és össze tudjuk adni a tudásunkat! Abból csak jó dolog lehet, ha sokan sokféle képen közelítünk meg egy problémát!
Ma ismét volt egy meglehetősen rossz tapasztalatom .Be akartam indítani egy Cagiva Navigátor-t.1000-es Suzuki V kettes blokk.Regi benzin ki ,tank és üzem anyagrendszer atmosva,injektor ok ultrahangos mosó al atmosva ez után nyomás alatt tisztítószerek át oblitve szépen nyomja az aerosolt .A szikra az van de nem nagyon tetszik halovány és nem szép fényes kék,hanem oján kis narancssárga.Holnap teszek bele új gyertyát bár ez sem régi iridiumos Denso.
Komment