Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Ez a modern technika ...
Collapse
X
-
Címkék: Egyik sem
-
Azért egy "hírszerkesztő" névvel fémjelzett kis színes hír adataira alapozva nem biztos, hogy elkezdenék számolgatni.
Egyébként 380V-s az akku.
Mondjuk én számolgatás, meg kétkedés helyett simán csak irigylem ezeket az embereket, hogy létrehoznak valamit, olyan dologgal foglalkoznak, amit szeretnek és ebből még meg is élnek. És, hogy mennyire van létjogosultsága ezeknek az elektromos cuccoknak? Biztos nem lesz az összes gépjármű elektromos-akkumulátoros, de valószínűleg ez is egy szükséges lépcső a fejlődésben.
Akit meg nem villanyoz fel az elektromotor hangja, az hallgassa meg ezt:
TZ kedvelte ezt.Everything is better when you decide you don't care.
- 1 like
Komment
-
ApaE
-
ApaE
-
ApaE
-
ApaE
-
Mindössze próbálom elképzelni (némi villanyos végzettséggel), hogyan is kell értelmezni az ilyen és hasonló adatokat. Mert szerintem ebben a formában, ahogy tálalják, félrevezetőek. Számolj utána, és te is rájössz.
Az én konklúzióm az, hogy 1) felesleges hatótávról beszélni egy teljesítményre kihegyezett elektromos sportmotornál, mert az akku kapacitását és a 'bika' direkt hajtású villanymotort nem békés 'krúzolásra' szánták, illetve 2) jó dolog az elektromos hajtás, van is létjogosultsága, de ahol a hatótáv a fontos, oda nem kell 200 LE és sportfutómű/kaszni, valamint 3) úgy tálalni az adatokat, mintha mindkét téren egyszerre tudna teljesíteni a motor, enyhén megtévesztő.
Az elektromos hajtású járművek hatótávját mérő teszteket az EPA által meghatározott eljárással és menetciklusokkal végzik el (SAE J1634 – “Electric Vehicle Energy Consumption and Range Test Procedure”). Gyanítom nincs benne olyan szakasz, ahol csak megközelítené egy ilyen motor a maximális teljesítményét.
Kb. olyasmi, amikor olvasod a hirdetésben, hogy xy autó átlagfogyasztása ennyi, maximális teljesítménye meg annyi. Azzal, hogy rávilágítok, hogy a kettőt egyszerre lehetetlen kihozni, még nem ócsároltam az xy autó tervezőjének munkáját. Igaz?
Összefoglalva: Adott egy sportmotor. 150kW-os maximális teljesítményű elektromotorral. Van rajta egy akkupakk. A gyártó árulni szeretné az USA piacán úgy, hogy a vevő tudjon vele elesni néha a Mulholland drive-on, ami ugye közút. Ehhez meg kell mérnie mekkora a hatótáv. Leméri vagy leméreti az EPA által megadott eljárással. Kijön egy adat. Megadja a honlapján. Slussz.
Hogy ez némileg eltér attól, amikor a hülyegyerek csutkavillanyon megy majd és jól megizéli miatta a rendőr? Persze, hogy eltér. Hol így, hol úgy.Everything is better when you decide you don't care.
Komment
-
Egy rövid órát sétáltunk a területen, aztán indultunk tovább, de a kék autó még akkor is ott állt ...Everything is better when you decide you don't care.
- 3 likes
Komment
-
Kedves Uk a megszólalásod elkésett 22-24 évet, már mi is a kapitalizmus útját járjuk csak hozzánk még a kizsákmányolás része gyűrűzött be.Az elektromos járművek épp oly üzleti fogás mint a többi.Ilyen a vegyes hajtás nézd meg mibe kerülnek most és 5 év múlva. Csak azt felejtik el ,hogy a bérek nálunk az 1/4-e és arról nem beszélnek Pld. ha letelik a garancia és új akkut kell venni mekkora összeg lesz. Akkor fizetik ki a különbözetet.Ha már ilyen tudatos környezet védők miért nem veszik le az áru szállítást a közútról és teszik vissza a vasútra. Mert az állambácsinak és a bankároknak az kevesebb bevételt hozna. Pedig a nagy teherjárművek teszik tönkre az úthálózatot.Ha valahol utat építenek mire kész a környező utakat tönkre teszik. Bocs de ha annak az anyagát is vasúton szállítanák / 1 mozdony 50 vagon/ még a levegőt sem szennyeznék. Ez is üzlet mint a mezőgazdaság és stb. támogatása az EU-ban.
- 6 likes
Komment
-
ApaE
Komment