Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ez a modern technika ...

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ez a modern technika ...


    #2
    St.Z.350 és Che kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      ApaE, nézd meg a Tesla (mint autó) adatait. Külön töltőállomásokat építenek, mert habár lehet otthon is tölteni (110/230V-ról), de 20 perc alatt csak a spéci helyeken megy fel 60%-ra a töltöttség.
      Igen Pakson a szenet kicsit kintebb kell húzni egy emotoros találkozó alkalmával. :-)
      joker, pasetta és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Hát ha egy trafóállomás spéci helynek számít(mert kb az kell hozzá). Nem szimpik ezek az elektromos cuccok, a jelenlegi állapotukba inkább zsákutcára hasonlítanak mint megoldásra a környezet szennyezésre...
        pasetta és kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Azért egy "hírszerkesztő" névvel fémjelzett kis színes hír adataira alapozva nem biztos, hogy elkezdenék számolgatni.

          Egyébként 380V-s az akku.

          Mondjuk én számolgatás, meg kétkedés helyett simán csak irigylem ezeket az embereket, hogy létrehoznak valamit, olyan dologgal foglalkoznak, amit szeretnek és ebből még meg is élnek. És, hogy mennyire van létjogosultsága ezeknek az elektromos cuccoknak? Biztos nem lesz az összes gépjármű elektromos-akkumulátoros, de valószínűleg ez is egy szükséges lépcső a fejlődésben.

          Akit meg nem villanyoz fel az elektromotor hangja, az hallgassa meg ezt:

          TZ kedvelte ezt.
          Everything is better when you decide you don't care.

          Komment


            #6
            Nem értem én ezt... Vagy elszámoltam magam valahol ?
            Hát biztos van lejtmenet, meg fékez is - és olyankor visszatölt. Viharban meg belecsap a villám és feltölti a szupercellát. Az még 72 mérföldet jelent.
            Örs, pasetta és 4 további látogató kedvelte ezt.
            Everything is better when you decide you don't care.

            Komment


              #7

              Komment


                #8

                Komment


                  #9

                  Komment


                    #10
                    Attached Files

                    Komment


                      #11
                      Értem én hogy villamos de mi hajcsa Viszont én vagyok vaksi vagy nincs bedugva, mert nem látom a drótot
                      juteszembe, mostanság szoktam látni egy telibematricázott villanyautót a 11esen ingázni, és megy az szépen, igaz azt nem tudom hol töltik útközben

                      Komment


                        #12
                        Mindössze próbálom elképzelni (némi villanyos végzettséggel), hogyan is kell értelmezni az ilyen és hasonló adatokat. Mert szerintem ebben a formában, ahogy tálalják, félrevezetőek. Számolj utána, és te is rájössz.
                        Persze, hogy félrevezetőek. De valaki mondjon jobbat. Ezeknél a teszteknél általában az a fő cél, hogy az egyes járműtípusok összehasonlíthatóvá váljanak. Viszonylag nehéz azt a faktort figyelembe venni, hogy egy erősebb motorú járművel nagyobbakat gyorsul a vezető és meg is szegi a közlekedés szabályait, mert abból indulnak ki, hogy nem szegi meg. A nagyobbakat gyorsult még figyelembe lehet venni, de ott se az eszetlenül nyomom a gázt mentalitást. Kb. most fejeződik be egy olyan munka, ami az EU-ban használt elavult menetciklust cseréli le egy újra, ami modulokból áll majd és egy csomó mindent figyelembe vesz. Öt éve dolgozik rajta vagy 100-150 igen jó szakember a világ minden tájáról. Ehhez természetesen hozzá kell igazítani a mérési eljárást, a mérőberendezéseket, meg kell határozni egy csomó kapcsolódó dolgot.

                        Az én konklúzióm az, hogy 1) felesleges hatótávról beszélni egy teljesítményre kihegyezett elektromos sportmotornál, mert az akku kapacitását és a 'bika' direkt hajtású villanymotort nem békés 'krúzolásra' szánták, illetve 2) jó dolog az elektromos hajtás, van is létjogosultsága, de ahol a hatótáv a fontos, oda nem kell 200 LE és sportfutómű/kaszni, valamint 3) úgy tálalni az adatokat, mintha mindkét téren egyszerre tudna teljesíteni a motor, enyhén megtévesztő.
                        Nem fölösleges, mivel utcai használatra akarják eladni. Ez egy sportmotor, de a Ferrari se az a tipikus családi egyterű (bár lehet még olyat is fognak gyártani, amerre megy a világ ) mégis ugyanazzal az eljárással mérik a fogyasztását, mint egy Dacia Lodgy-nak.

                        Az elektromos hajtású járművek hatótávját mérő teszteket az EPA által meghatározott eljárással és menetciklusokkal végzik el (SAE J1634 – “Electric Vehicle Energy Consumption and Range Test Procedure”). Gyanítom nincs benne olyan szakasz, ahol csak megközelítené egy ilyen motor a maximális teljesítményét.

                        Kb. olyasmi, amikor olvasod a hirdetésben, hogy xy autó átlagfogyasztása ennyi, maximális teljesítménye meg annyi. Azzal, hogy rávilágítok, hogy a kettőt egyszerre lehetetlen kihozni, még nem ócsároltam az xy autó tervezőjének munkáját. Igaz?
                        Tulajdonképpen mindenben igazad van, nem vitatom, de ezzel megjegyzéssel nem tudom, hogy mit akartál mondani. Átlagfogyasztás és maximális sebesség. Ez is egy adat, meg a másik is egy adat. Sőt meg van adva a maximális sebesség is, aminél nem annyi a fogyasztás, mint a reklámban írva vagyon. Meg a maximális terhelhetőség is, és ha úgy megpakolják, akkor lehet nem is megy annyival, ami meg van adva maximális sebességnek. Mert nem úgy mérik.

                        Összefoglalva: Adott egy sportmotor. 150kW-os maximális teljesítményű elektromotorral. Van rajta egy akkupakk. A gyártó árulni szeretné az USA piacán úgy, hogy a vevő tudjon vele elesni néha a Mulholland drive-on, ami ugye közút. Ehhez meg kell mérnie mekkora a hatótáv. Leméri vagy leméreti az EPA által megadott eljárással. Kijön egy adat. Megadja a honlapján. Slussz.

                        Hogy ez némileg eltér attól, amikor a hülyegyerek csutkavillanyon megy majd és jól megizéli miatta a rendőr? Persze, hogy eltér. Hol így, hol úgy.
                        Everything is better when you decide you don't care.

                        Komment


                          #13
                          Egy rövid órát sétáltunk a területen, aztán indultunk tovább, de a kék autó még akkor is ott állt ...
                          A kék autó tulajdonosa a Seerestaurantban mosogat kétszer annyiért, ami itthon lenne a bére egyetemi tanárként, és ingyen tankol az osztrákok áramából, így mérve súlyos csapást a gaz imperialistákra!
                          Everything is better when you decide you don't care.

                          Komment


                            #14
                            Kedves Uk a megszólalásod elkésett 22-24 évet, már mi is a kapitalizmus útját járjuk csak hozzánk még a kizsákmányolás része gyűrűzött be.Az elektromos járművek épp oly üzleti fogás mint a többi.Ilyen a vegyes hajtás nézd meg mibe kerülnek most és 5 év múlva. Csak azt felejtik el ,hogy a bérek nálunk az 1/4-e és arról nem beszélnek Pld. ha letelik a garancia és új akkut kell venni mekkora összeg lesz. Akkor fizetik ki a különbözetet.Ha már ilyen tudatos környezet védők miért nem veszik le az áru szállítást a közútról és teszik vissza a vasútra. Mert az állambácsinak és a bankároknak az kevesebb bevételt hozna. Pedig a nagy teherjárművek teszik tönkre az úthálózatot.Ha valahol utat építenek mire kész a környező utakat tönkre teszik. Bocs de ha annak az anyagát is vasúton szállítanák / 1 mozdony 50 vagon/ még a levegőt sem szennyeznék. Ez is üzlet mint a mezőgazdaság és stb. támogatása az EU-ban.

                            Komment


                              #15

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X