Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Nyári motorozások megörökítése, rögzítése (ínséges téli napokra)

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    dongos78!Szerényke ,,Technika"nevezetű digitális fényképezőm van.Amit kéz alatt(alól?)vettem kemény 10db ezresért!Volt hozzá,,Haszutmellémafor".........Ó Magyarul!Használatiutasításmagyarfordításban!(lásd:Mézga Család!).........így sikerült minden épnek mondható agysejtem bevetésével röpke 8-10 hónap alatt megtanulnom a funkcióit!(illetve közel a felét!)Ezekből sokat töltöttem fel a Youtube-ra!......apacsavo.....néven!Ilusztráció ott!..........és itthttps://youtu.be/qv9wTt-gubUA kamerát csak nemes egyszerűséggel a kezemben tartom.Persze a balban hogy a gázt tudjam húzni a jobbal,jobban!A szélzaj óriási!Pedig kis szivacs darabkát dugtam a mikrofon likába!

    Komment


      #17
      A szélzaj óriási!Pedig kis szivacs darabkát dugtam a mikrofon likába!
      Próbáld azt meg, hogy nem szivacsot dugsz a mikrofonba, hanem egyszerűen cellux-al leragasztod.

      Komment


        #18
        Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Lám-lám...a jó öreg szigetelő szalag (csak nem kék? ) mindenhol jelen van
        Régen az volt a bicajtáskámban a szerszámkészlet univerzális darabja. De most fekete
        Mert ilyen helyre azért úgy megyek bicajjal hogy vannak nálam alap szerszámok, multi tool bicska, imbuszkulcs készlet, foltok, gumi szereléshez ez-az, pumpa. Minden más esetre meg ott a szigszalag
        Bár az a néhány év alatt amióta megvan ez a bicaj és van defektvédő lötyi a kerekekben még sosem hagyott cserben. Ellenben haver bicaját havi rendszerességgel kell az erdő közepén szerelni (többnyire defekt. Pedig neki is van lötty a kerekekben, csak az drágább volt és nem ér semmit )

        Komment


          #19
          hanem egyszerűen cellux-al leragasztod.
          Próbáltam!!!!!......dettó!Ráadásul toló ajtaja van és akadályozza a becsukást!Mindig találgattam hogy régen a TV-sek miért raknak a mikrofonra olyan szőrkucsmát?!Arra a célra amit a ,,dongos"írt nagyjából megfelel!(Meg nem is tellik jobbra!)

          Komment


            #20
            apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Próbáltam!!!!!......dettó!Ráadásul toló ajtaja van és akadályozza a becsukást!Mindig találgattam hogy régen a TV-sek miért raknak a mikrofonra olyan szőrkucsmát?!Arra a célra amit a ,,dongos"írt nagyjából megfelel!(Meg nem is tellik jobbra!)
            De minek tologatni azt a tolóajtót?
            Az eddigiek alapján a tuti módszer ez lehet:
            Leragasztod kék szigetelőszalaggal aztán, szintén kék szigszalaggal ráragasztasz egy mosogatószivacsot

            Komment


              #21
              De minek tologatni azt a tolóajtót?
              ..........mert ott van!Egy érdekesség a majdani hosszú unalmas Téli estékre!Néhány napja halk zörejjel kezdte a ,,sárkány"!Aztán napról-napra erőssödött!Az alapjárat elkezdett össze-vissza ingadozni!Végül már nem mertem tovább kínozni,mondván:még szétesiknekemvalahol!Ma hiba felderítés!Hallás után a blokk elülső részén a kuplung felől jön a csörgés!Nosza olaj le,dekni le......bölcs nézés!(szemüveggel!)Aggódó feszegetések,cibálások.........semmi!A malomkerék lóg rendesen!AHA!!!!Csapágy csere!.......már nem lóg összeszerelés!Csörög mint állat!Basszus mondom halkan akkor a dugó vagy csapszeg vagy a szomszéd öreglány bokája vagy az én csípőprotkóm! Mindegy szét szedni!De még utoljára meghallgatni!Ahogy ott körözök a végén már négykézláb!Véletlenül nekidőlök az első keréknek.............és megszűnik a csörgés!Inkább nem írom ide azt a néhány nem éppen irodalmi stílusu szót amit elmormoltam!Aztán szép csendben meghúztam a féknyereg csavarját!https://youtu.be/1KhYUPa3_O4

              Komment


                #22
                Ezek után óvatosan fogok nekiesni a dongómnak.
                Az utóbbi két utam alkalmával, úgy 5-6km megtétele után furcsa surrogó hang jön a motor felől, olyankor az alapjárat is megemelkedik, fals levegős tüneteket produkálva (tehát nem szép egyenletesen pöfög..). Még nem szedtem szét, csak elképzeltem, mi lehet a hiba (természetesen a legrosszabbra gondolva): biztosan a főtengely szimeringek vannak kikészülve, és bemelegedés után ott szív levegőt....
                Aztán lehet hogy végül csak a porlasztó csavarjait kell meghúznom

                - - - Updated - - -


                nekidőlök az első keréknek...és megszűnik a csörgés
                Az szép lett volna, megcsinálni egy indokolatlan motorgenerált

                Komment


                  #23
                  Na szépen le vagyok maradva, én is gondoltam arra hogy rögzítsem az utamat. És lévén nagymotorra gyúrok beszereztem egy korrekt kamerát, kicsit furán néz ki de nem érdekel különösebben :
                  https://dl.dropboxusercontent.com/u/...815_211247.jpg

                  Komment


                    #24
                    És lévén nagymotorra gyúrok beszereztem egy korrekt kamerát,
                    Én előbb a motort szereztem volna be, de tény hogy alaposan rákészülsz!

                    Komment


                      #25
                      Most jött szembe akciósan, kár lett volna otthagyni...

                      /SZERK
                      Nem most kezdtem el tuszkolni a perselybe a pénzt úgyhogy a többi cucc úgymond már "megvan" . Már csak a jogsit kell megszereznem és indulhat a "nyálcsorgatás".
                      Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2015 aug. 15, 22:06.

                      Komment


                        #26
                        Most jönnek azok a bizonyos ínséges Téli napok!
                        Akkor tessék!https://youtu.be/_x-aLTo7K6ohttps://youtu.be/qfMBAhKGG6Mhttps://youtu.be/qfMBAhKGG6M

                        Komment


                          #27
                          Már most milyen furcsa hogy olyan zöld, sűrű minden.
                          Ez nem ugyanaz a vidék, mint az "egy kis hegy" videóban? Csak ott már más a dorombolás

                          Komment


                            #28
                            Ez nem ugyanaz a vidék, mint az „egy kis hegy” videóban? Csak ott már más a dorombolás
                            De ugyan az!Szentdomonkos és Borsodnádasd közötti szerpentin.Át a Bükk nyúlványán.Nem olyan mint a Tátra vagy az Alpok de kis ország kis ember kis motor kis hegyecske!Azért dorombol másként mert ez az IZS-emmel készült a másik pedig az ETZ-vel!Évente 1x2x elmegyel ifjúságom színterére és olyankor felveszem!https://youtu.be/Dmjig3JjS_8
                            Utoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2015 dec. 11, 12:37.

                            Komment


                              #29
                              Azért dorombol másként
                              Nem csodálom,hogy a fordulatmérőd nem akar szolgálni,ez a tempóóóóó....
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #30
                                Bizony, 130 egy ETZ-vel Komoly! Az enyém soha nem akart 110-nél többet szaladni
                                Click image for larger version

Name:	P7120424.jpg
Views:	2
Size:	194.9 KB
ID:	147752Click image for larger version

Name:	P7120428.jpg
Views:	2
Size:	205.8 KB
ID:	147753Click image for larger version

Name:	P7120426.jpg
Views:	3
Size:	200.5 KB
ID:	147754
                                Különösen a ....kicsit félresikerült fúratás után, még a 90-et is alig
                                Azért azóta is sajnálom. Pedig lassan 20 éve hogy eladtam.Elég szépre sikerült megcsinálnom, Metzeler gumikkal, flashgrip markolatokkal, doducco megszakítóval, szolid matricázással, stb.stb... A lámpa áthelyezés kifejezetten jól sikerült, nagyon tetszett így (TS konzolra szerelve, kicsit följebb-kintebb állt mint gyárilag)
                                Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 dec. 11, 19:00.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X