dongos78!Szerényke ,,Technika"nevezetű digitális fényképezőm van.Amit kéz alatt(alól?)vettem kemény 10db ezresért!Volt hozzá,,Haszutmellémafor".........Ó Magyarul!Használatiutasításmagyarfordításban!(lásd:Mézga Család!).........így sikerült minden épnek mondható agysejtem bevetésével röpke 8-10 hónap alatt megtanulnom a funkcióit!(illetve közel a felét!)Ezekből sokat töltöttem fel a Youtube-ra!......apacsavo.....néven!Ilusztráció ott!..........és itthttps://youtu.be/qv9wTt-gubUA kamerát csak nemes egyszerűséggel a kezemben tartom.Persze a balban hogy a gázt tudjam húzni a jobbal,jobban!A szélzaj óriási!Pedig kis szivacs darabkát dugtam a mikrofon likába!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Nyári motorozások megörökítése, rögzítése (ínséges téli napokra)
Collapse
X
-
Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLám-lám...a jó öreg szigetelő szalag (csak nem kék? ) mindenhol jelen van
Mert ilyen helyre azért úgy megyek bicajjal hogy vannak nálam alap szerszámok, multi tool bicska, imbuszkulcs készlet, foltok, gumi szereléshez ez-az, pumpa. Minden más esetre meg ott a szigszalag
Bár az a néhány év alatt amióta megvan ez a bicaj és van defektvédő lötyi a kerekekben még sosem hagyott cserben. Ellenben haver bicaját havi rendszerességgel kell az erdő közepén szerelni (többnyire defekt. Pedig neki is van lötty a kerekekben, csak az drágább volt és nem ér semmit )
- 4 likes
Komment
-
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePróbáltam!!!!!......dettó!Ráadásul toló ajtaja van és akadályozza a becsukást!Mindig találgattam hogy régen a TV-sek miért raknak a mikrofonra olyan szőrkucsmát?!Arra a célra amit a ,,dongos"írt nagyjából megfelel!(Meg nem is tellik jobbra!)
Az eddigiek alapján a tuti módszer ez lehet:
Leragasztod kék szigetelőszalaggal aztán, szintén kék szigszalaggal ráragasztasz egy mosogatószivacsot
- 2 likes
Komment
-
De minek tologatni azt a tolóajtót?
- 11 likes
Komment
-
Ezek után óvatosan fogok nekiesni a dongómnak.
Az utóbbi két utam alkalmával, úgy 5-6km megtétele után furcsa surrogó hang jön a motor felől, olyankor az alapjárat is megemelkedik, fals levegős tüneteket produkálva (tehát nem szép egyenletesen pöfög..). Még nem szedtem szét, csak elképzeltem, mi lehet a hiba (természetesen a legrosszabbra gondolva): biztosan a főtengely szimeringek vannak kikészülve, és bemelegedés után ott szív levegőt....
Aztán lehet hogy végül csak a porlasztó csavarjait kell meghúznom
- - - Updated - - -
nekidőlök az első keréknek...és megszűnik a csörgés
- 5 likes
Komment
-
Na szépen le vagyok maradva, én is gondoltam arra hogy rögzítsem az utamat. És lévén nagymotorra gyúrok beszereztem egy korrekt kamerát, kicsit furán néz ki de nem érdekel különösebben :
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...815_211247.jpg
- 3 likes
Komment
-
Most jött szembe akciósan, kár lett volna otthagyni...
/SZERK
Nem most kezdtem el tuszkolni a perselybe a pénzt úgyhogy a többi cucc úgymond már "megvan" . Már csak a jogsit kell megszereznem és indulhat a "nyálcsorgatás".Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2015 aug. 15, 22:06.
- 5 likes
Komment
-
Most jönnek azok a bizonyos ínséges Téli napok!
Akkor tessék!https://youtu.be/_x-aLTo7K6ohttps://youtu.be/qfMBAhKGG6Mhttps://youtu.be/qfMBAhKGG6M
- 3 likes
Komment
-
Ez nem ugyanaz a vidék, mint az „egy kis hegy” videóban? Csak ott már más a dorombolásUtoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2015 dec. 11, 12:37.
- 6 likes
Komment
-
Bizony, 130 egy ETZ-vel Komoly! Az enyém soha nem akart 110-nél többet szaladni
Különösen a ....kicsit félresikerült fúratás után, még a 90-et is alig
Azért azóta is sajnálom. Pedig lassan 20 éve hogy eladtam.Elég szépre sikerült megcsinálnom, Metzeler gumikkal, flashgrip markolatokkal, doducco megszakítóval, szolid matricázással, stb.stb... A lámpa áthelyezés kifejezetten jól sikerült, nagyon tetszett így (TS konzolra szerelve, kicsit följebb-kintebb állt mint gyárilag)Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 dec. 11, 19:00.
- 5 likes
Komment
Komment