Közlemény

Collapse
No announcement yet.

XII. Szelestei Országos Veterán Motoros Találkozó

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    XII. Szelestei Országos Veterán Motoros Találkozó

    >Itt< nem lesz Fórumtalálkozó?
    Jó Emberek! Mindenkinek van már programja szombatra?
    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

    #2
    Sajnos van, meg messze is van eléggé... Még forgalmat gyakorolni sem tudok elmenni most szombaton anyira sűrű a program...

    Komment


      #3
      Én szeretnék ott lenni de csak ebéd után tudok menni

      Komment


        #4
        Sziasztok!
        Szeretnék beszámolni a tegnapi napról! Megint jó nagy "Csapat" jöttünk össze.

        6 óra 30-kor terveztük az indulást és majdnem sikerült is tartani az időpontot.

        Jókedvűen indultunk a következő útvonalon-Ajka-Noszlop-Nagyalásony-Dabrony-Nemesszalók-Celldömölk-Sárvár-Szeleste. Na de számomra egy "rémálom" következett a jókedvű túra helyett. Alig mentünk pár kilométert a motorom elkezdett "durrogni" és ez nem változott a gyertyacserével sem! Már a visszafordulás gondolatával foglalkoztam mikor azt figyeltem meg, hogy ez a "vissza pufogás" akkor jelentkezik mikor lámpát kapcsoltam. Ha nem kapcsoltam, tökéletesen működött. Visszajött az életkedvem, gondoltam ilyen tömegben nem tűnik fel egy kivilágítatlan oldalkocsis!-tudom nem szabad, de nem bírtam volna a nem mehetek a többiekkel-
        Szépen ment minden egész Sárvárig, amikor a gázszektorból kiszakadt a bowden! Ekkor már kezdtem ideges lenni, de a csapatunkban volt egy "raszta" hajú fiatalember, sokan ismeritek a börzékről, a Farkas Balázs.

        Gondoltam nála biztos van egy gázbowden és így volt! Kis késéssel, de haladtunk tovább! Odaértünk Szelestére, de ott tovább rontották az amúgy sem rózsás kedvünket! Egy magát szervezőnek nevező "borízű" hang kijelentette, hogy aki nem regisztrál (3.000,-), az ne is álljon be a Túrájába.(Szeleste-Káld-Szajki tavak-Káld-Szeleste)

        Mi úgy terveztük, hogy a Szajki-tavaktól már nem megyünk vissza Szelestére, hanem Türje-Sümeg-Nyirád-Ajka útvonalon haza. Ezért nem akartunk regisztrálni és nem is tettük. De a "túrába" beálltunk, na de ilyet még a régi veteránosok sem láttak, sehol egy felvezető-, sehol egy biztosító motoros, ahogy ez szokás! Mentünk mint a 'birkák' előzések, kereszteződésekben mindenki úgy hajtott ki, ahogy tudott! "Katasztrófa" vonulás volt 30 kilométeren keresztül! Na de ezt a többiek mesélték nekem és a kis fiamnak, mert az én "kálváriám" nem ért véget a bowden cserével! Szelestéről elindulva a "menet" közepén motorozva, Sárvár előtt a pusztában (sehol egy árnyék), integet az egyik Pannoniás, hogy lapos a hátsó gumim, abban a pillanatban a felnin volt a motor, ahogy megálltam! Az első gondolatom az volt, hogy földhöz vágom a sisakomat, de aztán eszembe jutott, mennyit dolgoztam érte, úgyhogy próbáltam inkább a megoldásra koncentrálni! A fiam elment segítségért, mert a "csapatunk" is az elején haladt a menetnek, mi lemaradtunk! Sárváron az egyik ház előtt meglátott egy Pannoniát, gondolta ez Jó Ember lehet! És így is lett, egy nagyon JÓ EMBERT talált ott, Horváth Imre személyében, aki kihozta a kompresszorát és fújt annyi levegőt a kerékbe, hogy betudtam motorozni hozzá! Adott szerszámot, levegőt, segítséget, kézmosóvizet, mindent! ( Még egyszer KÖSZÖNÖM neked Imre!) A "művelet" után együtt motoroztunk le a Szajki-tavakig a többiekhez! A Szelestei polgármester meghívott bennünket egy körömpörköltre, köszönet érte, finom volt!
        A vissza út már "esemény" nélkül zajlott!
        sepy, TLF65 és 6 további látogató kedvelte ezt.
        A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

        Komment


          #5
          Kedves t5, és mindenki! Az mit jelent hogy Túra (bajnokság)? egy megadott utvonalat, adott szintidőn belül teljesíteni, vagy (amit nem gondolnék) max. sebességgel, ami a csövön kifér, vagy egy "laza" együtt motorozás?

          amugy t5 együtt érzek Veled, gondolom nem egyszerű történet az oldalkocsison hátsó keréken defektet szerelni... nem megy a szokásos "térdre fektetés"...

          Komment


            #6
            TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Kedves t5, és mindenki! Az mit jelent hogy Túra (bajnokság)? egy megadott utvonalat, adott szintidőn belül teljesíteni, vagy (amit nem gondolnék) max. sebességgel, ami a csövön kifér, vagy egy „laza” együtt motorozás?
            amugy t5 együtt érzek Veled, gondolom nem egyszerű történet az oldalkocsison hátsó keréken defektet szerelni... nem megy a szokásos „térdre fektetés”...
            Szia TLF65!
            Az általam említett "túra", ahogy Te a kérdésedben rávilágítottál egy "laza együtt motorozást" jelentett! Az oldalkocsison kivenni a hátsókereket csak akkor jelent gondot, ha egyik fiam sincs a közelben.

            Mint a mellékelt "ábra" mutatja, ketten közel 260 kiló szín tiszta izomból tevődnek össze!
            TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            max. sebességgel, ami a csövön kifér
            Na én és a Pannoniám ebből már kiöregedtünk, de ha kedvem támadna egy kis "sebességre" akkor felülök az 'Ezüst Nyilamra' és száguldok egyet!
            A T5-ösöm már megérdemli a pihenést!
            sepy, TLF65 és Intrepid kedvelte ezt.
            A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

            Komment


              #7
              Szia -t5-!

              Gratulálok a gyerekekhez! valóban nem jelenthet gondot egy kerékcsere....!

              a 80-as években nekem is egy ilyen "Ezüst Nyíl" volt az álmom... tárcsafék a keleti blokkban! Vauuuu!!!
              meg voltam bolondulva érte...

              az én Pannóniám már ekkor is 30 éves volt (vagy több) de 80-90-el a "világból kiment" ( nem volt szabad leállítanom a motort, - még egy fagylalt erejéig sem - mert utána nehéz volt ujra inditani....)
              Szóval csak azt akarom mondani, nem nagyon kell ezeket a Pannóniákat "pihentetni"! Azért vannak, hogy menjünk velük!

              Csak több helyen olvastam, hogy túra-verseny, meg díj-serleg átadó, és kiváncsi lettem volna mik a "feltételek" .

              (persze gondoltam nem a sebesség...)

              Komment


                #8
                TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Gratulálok a gyerekekhez! valóban nem jelenthet gondot egy kerékcsere...!
                A kerékcsere nem, de a "táplálásuk" az egyre nehezebben oldható meg a bérből és fizetésből élők átlagos jövedelméből.
                Nálunk egy vasárnapi ebéd, az egy afrikai Törzs 3 heti bőséges élelme.
                TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                nem nagyon kell ezeket a Pannóniákat „pihentetni”! Azért vannak, hogy menjünk velük!
                Nem is a "menéssel" van problémám, hanem az útszéli szerelésekkel. A szívem majdnem megszakadt mikor célszerszámok nélkül cseréltem a bowdent és a belső gumit. Több "kárt" tettem a krómozásban mint egy húsz évnyi rendeltetésszerű használat!
                Hát ezért ruháztam be egy "szerény összeget" a Moto Zuzzi-ba, ezt nem "sajnálom" annyira mint a T5-ösömet.
                A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                Komment


                  #9
                  -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  belső gumit. Több „kárt” tettem a krómozásban mint egy húsz évnyi rendeltetésszerű használat!
                  Én egyszer kaptam Nyékládházán hátsó defektett, 2 szerelő vassal szétszedtem a gumit, de valszín nekem is megszakad most a szivem, ha útszélen kell majd szerelnem!! akkor nem kiméltem a kereket mert a barátnőm várt, (ott a motor mellett az útszélén...)

                  most is gyakran körözök a Bükkbe, Mátrába, itt nagyon nagy a motoros élet, de főleg fiatalok, és több ezer köbcentis motorokkal...
                  Amikor hátsó lánckereket, meg teló-rúgót cseréltem, én is fehér cérnakesztyűben szereltem... és LASSAN!!! NEM IDEGESKEDVE NEHOGY ELUGORJON A KULCS!

                  Komment


                    #11
                    TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    nekem az első (és eddig utolsó) oldalkocsis próbálkozásom (természetesen T5-ös fogattal ) kimerült annyiban, hogy 15 perc után nem tolt át a csónak a szembe jövő sávba, vagy árokba... szóval folyamatosan „rá kellett fordulnom” az oldalkocsira, így tudtam „megtanulni” a fogatot vezetni...
                    Én is valami hasonlókat éltem át először! De most már 1-2 km. két keréken! Ehhez nagyon el kell találni a guminyomást-valószínű a múlt heti defektem is ebből adódott, alacsony volt-!
                    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X