Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Motorostalálkozók és szokások a mi szemszögünkből

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    de mostmár csak egyedül szeretek motorozni .
    ....na még egy ,,magányosfarkas"!
    A Siroki találkozó 1972-ben volt jó mikor a Tóni haverommal két csajjal mentünk fel a várba és ott találkoztunk a barlang lakókkal!Nem kell csodálkozni mert a környék híres volt a barlang lakásairól!De a gondozatlan vár alagútjaiban is éltek jó páran!............amúgy a Sirokira egyszer mentem de mint kiderült egy héttel korábban!(csak így ,,tömegesen"!

    - - - Updated - - -

    de mostmár csak egyedül szeretek motorozni .
    ....na még egy ,,magányosfarkas"!
    A Siroki találkozó 1972-ben volt jó mikor a Tóni haverommal két csajjal mentünk fel a várba és ott találkoztunk a barlang lakókkal!Nem kell csodálkozni mert a környék híres volt a barlang lakásairól!De a gondozatlan vár alagútjaiban is éltek jó páran!............amúgy a Sirokira egyszer mentem de mint kiderült egy héttel korábban!(csak így ,,tömegesen"!
    Aztán leszállok a motorról és: hú, hol egy pohár víz meg pár kiló kaja
    Ezt nekünk nyomorékoknak már csak a vércukor szint miatt is érdemes megtenni!DE!!!63 évesen fél szívvel 2db csípőprotkóval is simán lenyomok 450km-t és nem nyafogok!(ez ki van próbálva mert ,,sepy"-ék ennyire laknak tőlem oda-vissza!Kétszer is voltam náluk!Nem kell 30-40 kilóméterenként enni!Aztán a ,,Facén"azt tárgyalgatják hogy milyen volt a csülök!......hogy mit láttak? Az nem lényeg csak a csülök!Nem rég olvastam beszámolót egy veterán túráról és ott is ez volt!(De ugye ez még a mocik kora miatt érthető is!)........habár az enyém is 32 éves de nem köpi ki a lelkét néhány száz kilométer miatt!(Pedig én aztán nem kimélem!)

    Komment


      #17
      ...na még egy ,,magányosfarkas"!
      Akkor már hárman vagyunk így. Ha már ennyire egyforma a motorozási szokásunk, nem verődünk bandába?
      Csoportosmagányosfarkasok

      Komment


        #18
        Én biztosan NEM!Esetleges jelleggel hosszú lelki tusakodás után a ,,Beagle" nevű fórum lakó egyszer velem jöhetett az ,,odiNHem" nevű szintén itteni lakoshoz Mátraterenyére! A ,,Beagle" azóta sem mosott kezet!Mert megérinthette a ,,SÁRKÁNYT"!!Amúgy semmi bajom a bandázással csak élet filozófiám:2db motor az már konvoj 2db motoros pedig ,,tudományosakadémiainagygyűlés"!"72-óta csak egyedül!Jobb ez így mindenkinek!(Habár néha nem ártana valaki aki féken tartana!)

        Komment


          #19
          Persze, csak vicc volt. Meg vagyok róla győződve hogy inkább nyűg lennék bárki számára a tötymörgésemmel. 60-70-es tempónál gyorsabban nem szeretek menni. Tökéletes tempó az öreg motornak és nekem is. Azon meg nem szeretek stresszelni hogy másnak ez nem jó. A főutakat is kerülöm mert nem szeretem ha tapossák a sarkamat...
          Persze ott van a másik oldal, hogy ha valami műszaki gond adódik, csak jobb ha többen állunk tanácstalanul a gép fölött egy elhagyatott vidéki mellékút szélén

          Komment


            #20
            A főutakat is kerülöm mert nem szeretem ha tapossák a sarkamat...
            Azt én se, szerencsére ha gáz mellett párszor finoman fékezek azért a normálisabbja veszi a lapot. A nem normálisakra még nincs konkrét megoldásom csak tervek. Majd jövőre talán megpróbálok megvalósítani egyet a nyári szünetben .

            Komment


              #21
              A nem normálisakra még nincs konkrét megoldásom
              Az olyat jobb ha mielőbb elengedi az ember. Mert amíg a közeledben van, a te életed is kockán forog.
              Ilyenkor inkább lehúzódok, jelzek neki hogy menjen nyugodtan, ne hintázzon tovább a valagamban.
              Az olyanokra még nekem sincs tervem, amelyik még ilyenkor SEM előz meg.
              Épp minap volt, autóval mentem, nyílt, egyenes útszakasz, szemből senki. Dupla fényszórós béemmvé rommá vakít a visszapillantómból, annyira rám van tapadva. Versenyezni nem állok le, gondoltam lassítok, majd megelőz. Ha sietős, hadd menjen. Már 40-re lassítottam lakott területen kívül, szemből senki, és NEM ELŐZÖTT meg! Nem, az ilyet nem fogom agyilag. Mi munkál benne? Miért? Mi? És miért nem?

              Komment


                #22
                A szélárnyékodban akart fogyasztási rekordot dönteni.
                Everything is better when you decide you don't care.

                Komment


                  #23
                  dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Az olyat jobb ha mielőbb elengedi az ember. Mert amíg a közeledben van, a te életed is kockán forog.
                  Ilyenkor inkább lehúzódok, jelzek neki hogy menjen nyugodtan, ne hintázzon tovább a valagamban.
                  Az olyanokra még nekem sincs tervem, amelyik még ilyenkor SEM előz meg.
                  Épp minap volt, autóval mentem, nyílt, egyenes útszakasz, szemből senki. Dupla fényszórós béemmvé rommá vakít a visszapillantómból, annyira rám van tapadva. Versenyezni nem állok le, gondoltam lassítok, majd megelőz. Ha sietős, hadd menjen. Már 40-re lassítottam lakott területen kívül, szemből senki, és NEM ELŐZÖTT meg! Nem, az ilyet nem fogom agyilag. Mi munkál benne? Miért? Mi? És miért nem?
                  Azt én is szoktam "szeretni". Az ilyenekre csak egy gyógyír van, a bivaly erős féklámpa. Jól bevakul tőle utána 2x meggondolja hogy belemásszon-e a seggedbe. Konkrétan ezt tervezem megcsinálni a nagymotoron(a felső dobozba ott hely neki ). Annyi csavarral lesz csak megtoldva hogy a helyzetjelző és féklámpa mód viszonylag normális fényerejű lesz, amikor meg valaki túl közel van lesz egy gomb ami "feltekeri" maximumra . Természetesen műszakin erről nem is fognak tudni mert oda doboz nélkül megy .

                  Komment


                    #24
                    jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Azt én is szoktam "szeretni". Az ilyenekre csak egy gyógyír van, a bivaly erős féklámpa. Jól bevakul tőle utána 2x meggondolja hogy belemásszon-e a seggedbe. Konkrétan ezt tervezem megcsinálni a nagymotoron(a felső dobozba ott hely neki ). Annyi csavarral lesz csak megtoldva hogy a helyzetjelző és féklámpa mód viszonylag normális fényerejű lesz, amikor meg valaki túl közel van lesz egy gomb ami "feltekeri" maximumra . Természetesen műszakin erről nem is fognak tudni mert oda doboz nélkül megy .
                    Ne finomkodd el. Vegyél 1-2 bika vakut, rakj elé egy gyenge piros diffúzort, mer hát azé csak "féklámpa"
                    Aztán mehet a kormányhoz egy kis gomb
                    Garantált hogy a gomb megnyomása után a baromja a fékbe fog taposni. Te meg nyersz pár perc előnyt

                    Nekem a kedvencem aki jön a seggembe, hiába megyek 90-el, bár annyira nem zavar, az ő féke úgyis jobb mint a Pannóniáé, na de amikr szépen visszakapcsolok 3-asba és alapjáraton pöfögök előtte, lakott területen kívül persze akkor talán megelőz. Aztán megy előttem √2-vel és néz bambán amikor visszaelőzöm, én közben néz mérgesen(bár lehet csa ka hanghatás miatt mérgesek, azért 3-asba 70 körül nem valami halk a gép. Ráadásul mostanában már úgy csörög közben mint egy hilti )

                    Komment


                      #25
                      Aszt' ha nincs szerencséd úgy meg vakul/ijed, hogy letarol mint az úthenger...

                      Komment


                        #26
                        Moderátor urak ! Egy kicsit melózni kéne, mert nagy a káosz !

                        Komment


                          #27
                          Ejnye- ejnye már megint a csavar!! Sajnos az ilyen és ehhez hasonló dolgokat kikényszerítik a motorosokból. Ha be akarod tartani az előírtakat akkor akadálynak néznek mit le kell küzdeni! A Sportot én sem űzöm hisz kell az még holnap is jelszóval hajtva avval a 80- 85 között hajtva ez is határ eset. Kísérgetnek is bennünket és gondolom emlegetnek is de hosszú életű szeretnék lenni. Próbáltam a bömbössel is szabály tartó lenni de miután a harmadik köszörült mellettem csak azért, hogy megelőzzön 400 métert haladva közben és utána visszaáll a 85-90 re bocs de elvesztem az ítélő képességem. Ha megelőz menjen nem zavar de utána ne kezdjen tötyögni!! Bocs Mir - Murnak igaza van nem jó helyen ömlengünk! Köszönettel kérjük áthelyezni.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2016 okt. 11, 20:25.

                          Komment


                            #28
                            Amúgy semmi bajom a bandázással csak élet filozófiám:2db motor az már konvoj 2db motoros pedig ,,tudományosakadémiainagygyűlés „!
                            Mélységesen együttérzek , bár még két motor talán belefér . Igaz hülye , hisztis , egoista f..z vagyok , és már nehezen alkalmazkodom másokhoz... Júliusban részt vettem egy veterános felvonuláson , ahol hülyét kaptam attól , hogy a magamétól eltérő kényelmetlen tempót kellett menni , na meg hogy mindezek mellett ünnepeltessem magam , kihívóan integetve mint Brezsnyev elvtárs , merthogy nekem mim is van ... Úgy érzem abban a pillanatban rá kellett jüjjek , hogy ez a fajta veteránozás leginkább a pénzről szól . És ismét, az általam utóljára látogatott siroki találkozó belső élményét éreztem . Azt hiszem többet ilyen helyre nem megyek ! A sok önjelölt szakértő??? Bizonyára igazad van.

                            - - - Updated - - -


                            Meg vagyok róla győződve hogy inkább nyűg lennék bárki számára a tötymörgésemmel. 60-70-es tempónál gyorsabban nem szeretek menni. Tökéletes tempó az öreg motornak és nekem is. Azon meg nem szeretek stresszelni hogy másnak ez nem jó. A főutakat is kerülöm mert nem szeretem ha tapossák a sarkamat...
                            Mintha magamat hallanám !!!! Valahogy így vagyok vele én is !

                            Komment


                              #29
                              Moderátor urak ! Egy kicsit melózni kéne, mert nagy a káosz !
                              Igaz, igaz... át kellene költöznünk a közlekedési morál rovatba

                              - - - Updated - - -


                              Az ilyenekre csak egy gyógyír van, a bivaly erős féklámpa. Jól bevakul tőle utána 2x meggondolja hogy belemásszon-e a seggedbe.
                              Az a baj hogy motorosként én vagyok a puhatestű, így nemigen szeretek virtuskodni, mert mindenképpen csak én húznám a rövidebbet. Ilyen féklámpa villogtatós dolgot sem szivesen csinálok. Mert ha épp egy kihaénnem tizenéves kisgyerek jön mögöttem apuci béemvéjével, nem biztos hogy annyira értékeli mások életét mint az emberek nagy többsége. Ld. következő videó, no komment...
                              http://www.origo.hu/auto/20161011-ra...lhe-video.html

                              Komment


                                #30
                                @heeegany
                                Vakut azt azért nem, az már túl sok. Max ha hatástalan lesz még max fényerőn is megcsinálom stroboszkópnak olyan frekivel hogy kifolyik a mögöttem jövő szeme ;D .

                                @dongos78
                                Hát nemtom, eddig egyik se mert még balhézni...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X