Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hajtókar és főtengelycsapágyak méret alapján?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Sziasztok en is is inkabb folytatnam szemelyesen ezt a beszelgetest egy jo uveg bor mellett.De itt veteranokrol beszelunk vagy kellene,a robogok ha nem beszelunk a Vespakrol vagy a Moto Guzzi Galletto esetleg Iso, vagy Szoviet Viatka stb.akkor emlitest sem erdemelnek.A maig fenn maradt neves markak kozul is keves az aki meg orzott bizonyos identitast tobbnyire mindenki koveti az aktualis tendenziakat meg sem lehet kulomboztetni egyiket a masiktol.Nem veletlenul viragzik a motor epites egyeni izles szerinti kivitelezes stb.A robogokrol meg annyit ha az 50 ccm esekrol beszelunk megszuntek itt Olaszba megszuntek letezni tobb okbol is ketutem ,jogositvsny kotelesseg(regebben 14ev folott legetett vezetni csak biztositas kellett)magas biztositas ,kotelezo periodikus muszaki vizsga .Egyebkent ezen robogok nagy reszet az olasz ipar termelte Minarelli csinalta a Yamaha,Mbk, Aprilia,Italjet,blokkokat Morini gyartotta a Suzuki Atala Garelli a Piaggio pedig Gilera peugeot Derbi,stb.Tobbnyire minden marka ezen blokkokat epitette jarmuveibe A Honda is az Olaszorszagi gyaraban gyartja az sh sorozatot.A kozel 10-15 evvel ezelott megjelent tavolkeleti nem Japan markakat amik szerintem foleg kelet Europaban kerultek forgalmba (ezek nagyresze szemet )en nem sorolnam emlitesre meltonak sem.Ez ervenyes a masodik kategoriara is a 125 ccm- esekre is A nagymotorok eseteben pedig mas a helyzet ameddig egy scooter mindennapos hasznalati eszkoz mint egy oszver,a "nagymotor"az egy bizonyos passzio es ebben a kategoriaban az egyeni izles elet stilus kellene hogy legyen meghatarozo valasztasban .
    mátéapu, sepy és zahi kedvelte ezt.

    Komment

    Ugrás az oldal tetejére
    Working...
    X