Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Sajnos ezzel kell együtt élnem. Állítólag jobb, mint a Mikuni. Szépen ki lehet tisztítani a fenti cuccok nélkül is. Az enyémben 15 évig állt a benzin. Először fecskendővel nyomattam át Brigeciol-t az összes járaton. A tűszelep fészket fel lehet polírozni (fapálca, gyémántpaszta), vagy olyat is olvastam, hogy egy megfelelő méretű acélgolyót finoman rányomnak és az szépen felfrissíti a peremet. Egyébként nekem is tele volt az olaj benzinnel :/ A Legend TT-re és társaira 17mm úszómagasságot (az úszóház teteje felett 1,5mm-el legyen a benzinszint) és 2,5 kifelé fordulat keverékállító szelepet javasolnak. Alapból sokkal fentebb van a benzinszint (talán 14mm vagy hogy) és szegényebbre van állítva a keverék. Én is most állítottam be, talán már nem fog túlfolyni. Kíváncsi vagyok Már csak az új úszóház-tömítéseket várom (Kawasaki néven keresve 2500Ft egy négyes csomag ) de lehet, hogy kap Hylomar-t, amíg állítgatni kell. A karbi és hengerfej közötti gumik nem a motoromra valók voltak, megszakadtak és fals levegőt szívott. Három eredeti gumi csatlakozó 12000Ft volt. Már csak egy kis higanyt kell kölcsönvennem a melóból az alapjárati vacuum beállításhoz meg szinkronizáláshoz
Ma Pannónia karbikat tisztogattam szódával A háromból egy pöpec kijön majd.
Én is most állítottam be, talán már nem fog túlfolyni. Kíváncsi vagyok
Én vettem"felujitott karbipárt kb ezer km-nél túlfolyt egy tankolásnál,az öninditó nem forgatott,mert az egyik henger telefolyt(persze a vacumkarbi is elengedett)35fok melegben kellet kibontanom felmálházott motornál,hogy kifúvassam a hengereket pöcre ment utána...ma egy pár Suzuki GR 650(Csak a külső átmérője nagyobb) tűszelepfészke van beleesztergálva a karbi-ba,ez nem folyik túl így teszi a dolgát,Tenné,ha nem tört volna ki a mágnes a lendkerekemből:ami észerű áron nem található....
Én a karbiszinkront bebzincsővel és olajjal oldottam meg nagyon érzékeny,szerintem jó,egy 15-m-es lécre gyorskötözövel felkötve U-alakban 50-60-cm ig olajjal töltve a két végét a karbira kötve jől beállítható a motor,az üresjárati csavar nálam 1,5-2-között van.
A karbi nyomáspróbát úgy csináltam,a satupadon a felszerelés szögében rögzítettem a karbikat és próbatankról kb:1m-magasságból egy napig papírlap felett nem láttam folyást,a régi karbi egy órán belül átengedett.
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Én a karbiszinkront bebzincsővel és olajjal oldottam meg nagyon érzékeny,szerintem jó,egy 15-m-es lécre gyorskötözövel felkötve U-alakban 50-60-cm ig olajjal töltve a két végét a karbira kötve jól beállítható a motor.(
Igen a szinkronizáláshoz tökéletes de a szervízkönyvben a vakuum mértékét is megadják. Nálam 120-150 Hg mm. Vízzel ez 1,5-2 méter szintkülönbség lenne, olajjal meg még egy kicsit több Elég csak a mesterkarbin beállítani, és a többit hozzá igazítani ahogy írtad.
Igen a szinkronizáláshoz tökéletes de a szervízkönyvben a vakuum mértékét is megadják. Nálam 120-150 Hg mm.
A vákum-on nem lehet állítani,csak a tömítetségen:arra meg mindenki a tudása javát adja !
Nekem a szinkroncső egyben van,így sokkal érzékenyebb a beállítás,mert a két henger rezzenésekre is mutatja az eltérést,nem kell sok méter magas cső,és nem tudja felszippantani sem.Igaz csak kéthengereshez jó,de szerintem pontosabb sok vákum-óránál..
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment