Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Homokszórás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • ritt74
    replied
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem tom én-e............... Esetleg Szolnok 2 cím..+ gyöngy.. privát cím meg egyebek.
    Szia, ha bármi vagyon megköszönném.. vázat kéne szórni a sárvédőkkel

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kiss Ati ? Orkánnál esetleg?
    Nem tom én-e............... Esetleg Szolnok 2 cím..+ gyöngy.. privát cím meg egyebek.

    Leave a comment:


  • ritt74
    replied
    Érdeklődök van e tapasztalat, hogy most hogy jön ki egy motorváz homokszórása a sárvédőkkel egyetemben nagyságrendileg? Kiss Ati ? Orkánnál esetleg?

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    SzBalogh eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Igen a szinkronizáláshoz tökéletes de a szervízkönyvben a vakuum mértékét is megadják. Nálam 120-150 Hg mm.
    A vákum-on nem lehet állítani,csak a tömítetségen:arra meg mindenki a tudása javát adja !

    Nekem a szinkroncső egyben van,így sokkal érzékenyebb a beállítás,mert a két henger rezzenésekre is mutatja az eltérést,nem kell sok méter magas cső,és nem tudja felszippantani sem.Igaz csak kéthengereshez jó,de szerintem pontosabb sok vákum-óránál..

    Leave a comment:


  • SzBalogh
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én a karbiszinkront bebzincsővel és olajjal oldottam meg nagyon érzékeny,szerintem jó,egy 15-m-es lécre gyorskötözövel felkötve U-alakban 50-60-cm ig olajjal töltve a két végét a karbira kötve jól beállítható a motor.(
    Igen a szinkronizáláshoz tökéletes de a szervízkönyvben a vakuum mértékét is megadják. Nálam 120-150 Hg mm. Vízzel ez 1,5-2 méter szintkülönbség lenne, olajjal meg még egy kicsit több Elég csak a mesterkarbin beállítani, és a többit hozzá igazítani ahogy írtad.

    Ma reggelre leesett az első hó

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    SzBalogh eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én is most állítottam be, talán már nem fog túlfolyni. Kíváncsi vagyok
    Én vettem"felujitott karbipárt kb ezer km-nél túlfolyt egy tankolásnál,az öninditó nem forgatott,mert az egyik henger telefolyt(persze a vacumkarbi is elengedett)35fok melegben kellet kibontanom felmálházott motornál,hogy kifúvassam a hengereket pöcre ment utána...ma egy pár Suzuki GR 650(Csak a külső átmérője nagyobb) tűszelepfészke van beleesztergálva a karbi-ba,ez nem folyik túl így teszi a dolgát,Tenné,ha nem tört volna ki a mágnes a lendkerekemből:ami észerű áron nem található....

    Én a karbiszinkront bebzincsővel és olajjal oldottam meg nagyon érzékeny,szerintem jó,egy 15-m-es lécre gyorskötözövel felkötve U-alakban 50-60-cm ig olajjal töltve a két végét a karbira kötve jől beállítható a motor,az üresjárati csavar nálam 1,5-2-között van.

    A karbi nyomáspróbát úgy csináltam,a satupadon a felszerelés szögében rögzítettem a karbikat és próbatankról kb:1m-magasságból egy napig papírlap felett nem láttam folyást,a régi karbi egy órán belül átengedett.

    Leave a comment:


  • SzBalogh
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez a karbi egy átok...
    Sajnos ezzel kell együtt élnem. Állítólag jobb, mint a Mikuni. Szépen ki lehet tisztítani a fenti cuccok nélkül is. Az enyémben 15 évig állt a benzin. Először fecskendővel nyomattam át Brigeciol-t az összes járaton. A tűszelep fészket fel lehet polírozni (fapálca, gyémántpaszta), vagy olyat is olvastam, hogy egy megfelelő méretű acélgolyót finoman rányomnak és az szépen felfrissíti a peremet. Egyébként nekem is tele volt az olaj benzinnel :/ A Legend TT-re és társaira 17mm úszómagasságot (az úszóház teteje felett 1,5mm-el legyen a benzinszint) és 2,5 kifelé fordulat keverékállító szelepet javasolnak. Alapból sokkal fentebb van a benzinszint (talán 14mm vagy hogy) és szegényebbre van állítva a keverék. Én is most állítottam be, talán már nem fog túlfolyni. Kíváncsi vagyok Már csak az új úszóház-tömítéseket várom (Kawasaki néven keresve 2500Ft egy négyes csomag ) de lehet, hogy kap Hylomar-t, amíg állítgatni kell. A karbi és hengerfej közötti gumik nem a motoromra valók voltak, megszakadtak és fals levegőt szívott. Három eredeti gumi csatlakozó 12000Ft volt. Már csak egy kis higanyt kell kölcsönvennem a melóból az alapjárati vacuum beállításhoz meg szinkronizáláshoz
    Ma Pannónia karbikat tisztogattam szódával A háromból egy pöpec kijön majd.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    SzBalogh eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez a karbi egy átok,nekem a Kawasakin van egy páros:szépen működik míg valami szemcse...trutyi kopás nem zavarja meg az összhangot!Először segit a javító készlet utána rájössz mégsem bírja sokáig:túlfolyik a karbi:a probléma a tűszelepfészek kopásában rejtőzik,hiába cseréled a betétet a ház van ....félre...elkopva!Vedd ki,tégy bele ujat... de nincs..!!!!!Végy uj karbit 240000-ft-tiszta üzlet,ha csak ennyi bajod van megéri!!!!

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    SzBalogh eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Megint a Triumph-ot szerelgettem. Sikerült beindítani de elég hektikusan viselkedett. Újabb kört futok a karburátorok tisztításával. Immár az alapjárat keverék szelepet is szétszedtem és találtam pár írást és videót, amiben szódabikarbónát használnak tisztításra. Tegnap ki is próbáltam Amit én használtam valójában mosószóda volt (Na2CO3) mert ez volt otthon. Most viszont vettem szódabikarbónát (NaHCO3) a többihez. Állítólag a vas felületet passziválja is, nem kell utána azonnal festeni, mint pl. homokszórás után.
    Az a jó benne, hogy a kis járatokba is be lehet fújni, ki lehet vele tisztítani. Persze eldugul, de utána vízel (pl. ultrahangos kádban) kioldható.
    Na , végre valaki !!!!!!

    Leave a comment:


  • SzBalogh
    replied
    Megint a Triumph-ot szerelgettem. Sikerült beindítani de elég hektikusan viselkedett. Újabb kört futok a karburátorok tisztításával. Immár az alapjárat keverék szelepet is szétszedtem és találtam pár írást és videót, amiben szódabikarbónát használnak tisztításra. Tegnap ki is próbáltam Amit én használtam valójában mosószóda volt (Na2CO3) mert ez volt otthon. Most viszont vettem szódabikarbónát (NaHCO3) a többihez. Állítólag a vas felületet passziválja is, nem kell utána azonnal festeni, mint pl. homokszórás után.
    Az a jó benne, hogy a kis járatokba is be lehet fújni, ki lehet vele tisztítani. Persze eldugul, de utána vízel (pl. ultrahangos kádban) kioldható.

    Leave a comment:


  • mir-mur
    replied
    SzBalogh eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Üvegyzsemcse vagy üveggyöngy? A második mondatot elmagyaráznád kérlek
    Szemcse ! Érthetőbben üveg morzsalék, amit szintén osztályozva lehet kapni. A gyöngy az más, és lényegesen drágább. Az elszívóban ( ciklonban ) lerakodott liszt finomságú szemcsével lehet kényes dolgokat tisztítani. Pl km óra számlap v fogaskerék stb.

    Leave a comment:


  • SzBalogh
    replied
    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nehéz úgy adni tanácsot , hogy tessen , de nem tudom megállni . Ha nem csak néhány alkalomra tervezed azt a dobozt , akkor valami kidobott linóleummal béleled ki . Főleg ha még acélsörétről is álmodsz .
    Köszönöm szépen! Már más is jelezte, meg hogy az üvegre tegyek fóliát.

    Leave a comment:


  • SzBalogh
    replied
    mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Üvegszemcsét használok jelenleg 3 féle méretben. Amit kivesz az élszívó ,az a finomító anyag.
    Üvegyzsemcse vagy üveggyöngy? A második mondatot elmagyaráznád kérlek? Kezdő vagyok a szakmában és ezt a szlenget nem értem :/

    Leave a comment:


  • mir-mur
    replied
    Üvegszemcsét használok jelenleg 3 féle méretben. Amit kivesz az élszívó ,az a finomító anyag.

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    Nehéz úgy adni tanácsot , hogy tessen , de nem tudom megállni . Ha nem csak néhány alkalomra tervezed azt a dobozt , akkor valami kidobott linóleummal béleled ki . Főleg ha még acélsörétről is álmodsz .

    A karbit meg tedd ki dísznek , emlékeztetőül , hogy ez volt az első munkád .

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...