Szia CRU3L!
Én úgy látom, többen arra próbálják felhívni a figyelmedet, hogy jobban jársz, ha a vázat is lefesteted a szinterezés helyett. Ha van hozzá türelmed keresgélhetsz itt a fórumon. Viszonylag sok beírás született már a témában, talán elrettentő képeket is találsz.
A szinterezés meg a porfestés, bármelyiket is vegyük, jó kis technológia, de elsősorban olyan helyeken alkalmazzák, ahol a munkadarab nincs kitéve az időjárás viszontagságainak. Tartósabb, mint a festés, de ha egyszer megsérül, akkor oda az egész. Ezt te nem fogod látni, csak akkor, amikor már késő. A festésnél nincs ilyen veszély. Javítható, de egyébként se nagyon fogod dobálni a motort, úgyhogy nem valószínű, hogy szükséged lesz rá, hogy javítsd. A szinter bevonaton meg akár egy nem kellő gondossággal követett technológia előírás miatt keletkezik valahol egy hajszálrepedés és onnantól több a baj vele, mint amit előnyként reméltél vala.
Alapvetően jó a hozzáállás, hogy egy helyen legyen elkészítve az összes művelet, mert így nagyobb az esélye, hogy jól megcsinálják, és nem jársz pórul. De azért gondold át ezt a dolgot.
Nem utolsósorban egy öreg motor megérdemli a festéket, holmi modern bevonat helyett.
Én úgy látom, többen arra próbálják felhívni a figyelmedet, hogy jobban jársz, ha a vázat is lefesteted a szinterezés helyett. Ha van hozzá türelmed keresgélhetsz itt a fórumon. Viszonylag sok beírás született már a témában, talán elrettentő képeket is találsz.
A szinterezés meg a porfestés, bármelyiket is vegyük, jó kis technológia, de elsősorban olyan helyeken alkalmazzák, ahol a munkadarab nincs kitéve az időjárás viszontagságainak. Tartósabb, mint a festés, de ha egyszer megsérül, akkor oda az egész. Ezt te nem fogod látni, csak akkor, amikor már késő. A festésnél nincs ilyen veszély. Javítható, de egyébként se nagyon fogod dobálni a motort, úgyhogy nem valószínű, hogy szükséged lesz rá, hogy javítsd. A szinter bevonaton meg akár egy nem kellő gondossággal követett technológia előírás miatt keletkezik valahol egy hajszálrepedés és onnantól több a baj vele, mint amit előnyként reméltél vala.
Alapvetően jó a hozzáállás, hogy egy helyen legyen elkészítve az összes művelet, mert így nagyobb az esélye, hogy jól megcsinálják, és nem jársz pórul. De azért gondold át ezt a dolgot.
Nem utolsósorban egy öreg motor megérdemli a festéket, holmi modern bevonat helyett.
Komment