Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Helló!A kormány nyak szorítót horganyoztatta már vki?Mármint a szárat.A gömbölyű fej valamilyen módon levehető lenne a szárról?Vagy semmi módon nem vehető le?Köszönöm.Üdvözlet.
Nem tudom, csináltatott-e már valaki ilyet, hisz teljes hosszában zárt helyen van.
Szerintem a műanyagfej tutira rá van gyógyítva egyszer és mindenkorra. Nem venném le, de attól függetlenül horganyoztathatod ha ezt a részt légmentesen leragasztod.
Helló!Ezek az alkatrészek a pannóniánál krómozottak lennének?Én úgy nézem,hogy az enyémen azok.A fékfedél is krómozott lenne?
A bilux kapcsoló házból érdemes lenne az érintkezőt kivenni krómozás előtt?A szegecset oldani.Másik szegecs már van is hozzá.
Helló!Az excenter beállítónak az alkatrészei valójában hogyan vannak kezelve?Azzal a vegyi barnítással vannak kezelve vagy feketítve vannak?Az egyik oldali körmös beállítót (amelyik menetes),én lecsavartam,bár nem volt egyszerű,mert esztergagépnek a tokmányába kellett neki ellent fogni és úgy lehetett meglazítani.Eltávolította ezt már valamelyikőtök?Előfordulhat,hogy ezt a körmös csavart még valamilyen agyaggal be is "ragasztották"Mert nagyon nehezen indult meg.Tehát ezek az alkatrészek közül egyik sem horganyzott vagy kadmiumozott?
Én rozsdamentes anyagból szeretném legyártatni a fenti dolgokat, hogy lehetőleg örök életűek legyenek. Nem tudom, hogy milyen felületkezeléssel volt megoldva eredetileg. Talán sima barnítással...
Egy radelli felninek a 2-2,5-szöröse. Nekem volt olyan motorom amit napi szinten használtam kb. 8 évig és nem verte fel a rozsda (nem úgy mint a radelli-t).
Utoljára szerkesztve a következő által: nyuszifül; 2013 febr. 05, 19:44.
Komment