Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hol vásárolhatok 6V 14Ah akkumulátort?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Urak. Szereztem 14Ah-s aksit! Már szolvákiából akartam rendelni neten, mikor apám bementt Sárospatakon egy aksiboltba ahol egyszerüen megrendelte. Pont beleillik a Jawa 634 aksitartójába. Sajnos amiért vettem az nem javult meg teljesen: a bal henger még mindig kihagy alapjáraton és csak kullog a jobb után. (Nekem a jobb henger kap előbb áramot az aksiról) Gyula-bá féle gyújtás van rajta és igy se az igazi. Most új kábelköteget, trafókat és elektronikus fesz.szabályzót fogok beszerelni. Közben levelezek Gyula-bával, próbál ő is segíteni.

    Valakinek van vagy volt még ilyen hibája? Az a henger ami elősször kap áramot erősen, ütemesen pattog, a második pedig csak kullug utána, kihagy és emiatt csörög is.
    Ha fejlődik valahova a dolog megírom.
    Utoljára szerkesztve a következő által: Jagdpanzer; 2015 máj. 28, 13:30.

    Komment


      #32
      Mérnék egy kompressziót mindkét hengerben.
      zahi kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Vagy pl. itt:

        AKKUMULÁTOR BANNER (B38-6A) 6V 14 Aóra MÉRET: 119x83x161 - Motoros Webáruház

        Komment


          #34
          Sziasztok!
          CZ-m akksijának nyugalmi feszültsége töltés után 5,8 V , valószínűleg zárlatos,nem veszi a töltést. Ettől függetlenül kivett gyertyával van szikra, de indításkor épp hogy csak puffan hol a bal,hol a jobb henger. Lehetséges, hogy nem képes elég erős szikrát adni és ezért nem indul? (Új akksit mindenképp veszek bele)
          A felújítás végén járok, most lett volna az indítás, a gyújtást beállítottam, ellenőriztem, gyertyák, pipák jók. Talán még a trafókra gyanakodok, de tavaly ősszel még járt a motor, használtam is.
          Valakinek egyéb tippje?

          Komment


            #35
            Ettől függetlenül kivett gyertyával van szikra, de indításkor épp hogy csak puffan hol a bal,hol a jobb henger. Lehetséges, hogy nem képes elég erős szikrát adni és ezért nem indul? (Új akksit mindenképp veszek bele)
            Elvileg a CZ-nél van olyan opció, hogy kiveszed az akkut, összekötöd a két akkusarut és ekkor rúgásra nem, de tolásra beindul, és utána mennie kell.
            Ha tehát így elindul akkor az akku valóban rossz, ám egyéb hibája nincs.
            mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Emu , ez biztos ???? Félre ne értsd , nem kételkedem de az úgy tiszta zárlat nem ? A forgórészt zárod rövidre , honnan veszel áramot akkor a gyujtáshoz ? Hozzáteszem nem a villamosság a fő profilom , hallottam már a permanens mágnesességről is ( ) ... de valahogy ezt nem értem . nem kell inkább a gyujtáskapcsolónál átkapcsolni , és a szóbanforgó vezetékeket elszigetelni egymástól ?

              Komment


                #37
                Én múltkor az E-magrók rendeltem, mert le volt árazva. Gondozás,entes. Szerintem ott nézd meg.

                Komment


                  #38
                  de az úgy tiszta zárlat nem ? A forgórészt zárod rövidre , honnan veszel áramot akkor a gyujtáshoz ? Hozzáteszem nem a villamosság a fő profilom , hallottam már a permanens mágnesességről is
                  Elvileg benne van a kezelési utasításban, de most éppen nem találom.
                  Viszont biztos, mert:
                  A Corvin áruházban vettem a motort, töltetlen és savazatlan akkuval. A bótos miután kezembe nyomta a gépet és kiröhogte magát, átküldött a szemben lévő autóvillamossági szerelőhöz aki Qrva drágán adott az én akksimért egytöltött akkut, és miután ő is végzett a röhögéssel megmutatta a kezelési utasításban ezt a fejezetet, jól esett neki a földön fekvőbe egy rendeset belerúgni. ha mást nem is de ezt megjegyeztem. emúgy feltételezema dinamó töltőárama direktben adja a gyújtáskörre a villanyt.
                  OdinHEM, zahi és Che kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    A dinamó töltőárama a forgórészről jön le , mégpedig úgy hogy a feszültség szabályzón keresztül a kellő mértékben gerjeszti az állórészt ( ha tetszik, változó mértékű mágneses teret állít elő az állórészben , hogy a forgórészen gerjedő feszültséggel táplálva azt , maximalizálja a róla levett feszültség nagyságát , sőt erősségét .)
                    Ha a permanens mágnesességgel számolva (azaz mindíg marad egy kis mágneses tér az állórészben ) az állórész valamelyest felgerjeszti a forgót , hogy az áramot termelve éppen elegendő árammal meg tudja táplálni a gyujtás fogyasztóját ....
                    De ha ezt a két pólust a fesszabon keresztül rövidre zárjuk , olyan mintha zárlatos akkumulátort használnánk ... akkor már inkább az akksi helyére egy kondit ... mégsem szalad föl a töltőáram az egekbe ...
                    Akkor ezt magyarázza már el valaki mert nem értem ! Tudtommal a gyujtáskapcsolón szokott egy úgynevezett betolási állás lenni , - a lemerült akksi esetén odakapcsolva - a gyujtásnak szükséges áramot , közvetlenül a forgórészről levéve a motor talán indíthatóvá válik ...
                    Akkó most hogy is van ez ????

                    Egyébként nem elegendő a 11 vagy 12 Ah -s akksi ??? Vagy más méretű kell ???

                    Ez nem jó ????

                    http://vartamintabolt.hu/banner-bike-bull-01314

                    ???
                    Esetleg ez ???

                    http://www.akkudream.hu/YUASA-B38-6A


                    vagy ...

                    http://www.eakkupont.hu/termekek/Mot...kerekpar-akku-

                    Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2017 jún. 19, 22:40.
                    madorka és Lemezjáték kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      A rövidre zárt akkukábelekkel történő indítás szimplán baromság. Akárki mondta . Fentebb mar kifejtették hogy ez zárlat. Az MZ betolo gyk állása csak annyi hogy a gyujtason kívül mas fogyasztó nem kap áramot igy könnyebben felgerjed a dinamó. más dinamos gépet is simán be lehet tolni , ha leveszed az akkut akkor gyakorlatilag ott vagy mint az MZ betolo állása. Viszont ha elektronikus gyujtasod van akkor nem ajánlom mivel a szabályzó működéséből eredően lehetnek olyan feszultsegcsucsok a rendszerben ami az elektronikát károsíthatja.

                      Komment


                        #41
                        Úgy látom Zsolti lassan történik valami! Az új tipusú tank kevés bosszúságot okozna hisz időnként pihenni is kell. Még a végén talpra áll a géped a szezonban!?

                        Komment


                          #42
                          Zsolti! Mért találod fel újra, ami létezik? Lánckerékburkolat van gyári/jó rá a 634-é.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #43
                            Mert azt pénzééé aggyák!

                            Komment


                              #44
                              Mert azt pénzééé aggyák!
                              Szerintem félsz ,hogy egyszer készen lesz!Akkor nem halogathatod tovább****************

                              - - - Updated - - -


                              A gyári gyújtás is felejtős:
                              Miért is:nem megy végig Csabán?Kár a másik megszakítóssal bíbelődni az sem jobb!

                              Te tényleg csak húzod az időt?!!
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #45
                                Zavarszűrő nélkül motorozunk? Nem látom hol támaszkodik meg a bowden külső?! A megszakítós gyújtás továbbra is hibaforrás marad bár énnekem a Sport-nál megszakító hézag állításon kívül bajom nem volt. Most mondhatod 1 kalapácsos de válasz ne kend agyon és fíberes megszakító párt tegyél a többi szép csak nem tartós! A szabad idő sajna nem vehető.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X