Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hol vásárolhatok 6V 14Ah akkumulátort?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Akkuk.hu: Olcsó akkumulátor és töltő webáruház, notebook akku Itt is válogathatsz kedvedre.
    kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Elég egy picivel túltölteni a savszintet, vagy néha az oldalsztenderre állított motornál is szivároghat, úgy vettem észre...ebben keresztben van az akksi!
        A füstjelenség abból adódik, hogy az elektromos alkatrészek füsttel működnek, ha az kiszabadul, az alkatrész nem működik tovább.

        Én teszteltem hosszú távon is, egyáltalán nem melegedett, és nem is fogtuk vissza magunkat, azért bőven volt 100 km/h fölött a motor.




        OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Itt is válogathatsz kedvedre.
        Az itteni 6 voltos akku van nekem is. Ugyanezt a fajtát használom, és elégedett vagyok vele. Először 1 volt, most 2 van párhuzamosan kötve(de ez is inkább csak az én megnyugtatásom miatt)
        Amúgy 1 darabról simán indul nekem a Dnepr is, pedig annak van áramfelvétele Sőt azóta mintha stabilabb is lett vona a töltésem, amióta ezt használom(legalábbis jobban tudok koncentrálni az útra, és nem a töltésjelző izzó parázslását nézem).
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 dec. 08, 00:13.
        Jagdpanzer, OdinHEM és kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #19
          korompaiistvan és OdinHEM kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Továbbá egy savas akksi kb 8000 ft ameddig ez kb 2000...na melik is éri meg?

            Én savas Varta akksit vettem 6V 5A azt hiszem 4500 pénzért

            Komment


              #21
              Engem is érdekel a téma. Jawa 634-be vennék aksit, elég vajon a 12 Ah-s? Zselésből olyat találok inkább. Ha már újítok nem tennék bele savast
              apacsavo és CZsolti kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Mi bajotok a savas akksival? Az olcsó "zselés"-nek csúfolt felitatott savas akksik nem erre a rendszerre vannak tervezve. Az, hogy nem posszant el még azoknál, akik ilyen öreg motoron ezeket az akksikat használják, pusztán szerencse. Sokkal kevesebb áramerősségekhez vannak tervezve. Egy normál lötyögős savas akksi 40-80A-t is gond nélkül le tud kezelni, míg a felitatott savas akksik csak max néhány A-t tudnak károsodás nélkül.

                10e alatt lehet venni yuasa, banner, varta lötyögős 6V 11-12Ah-s akksikat. A 6V-os jawak-ba, mz-kbe ezek valók.
                Fergusson kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Majd szólj, ha a bal kipufogód belső oldalán nem lessz króm. Nem mondanám véletlennek, hogy az elmúlt 6 évben nem volt gondom ezzel az akksival. Volt rá kb 30 ezer kilométere, hogy kijöjjön bármi probléma. A Dneprt is bírja, pedig ott a rövidzártól a gömbvillámig mindenféle elektronikus jelenség előfordul.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 máj. 10, 00:38.
                  taluga, heeegany és 6 további látogató kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #24
                    A Dneprt is bírja, pedig ott a rövidzártól a gömbvillámig mindenféle elektronikus jelenség előfordul.
                    Hát ezen besírtam...
                    heeegany, apacsavo és sepy kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      "Majd szólj, ha a bal kipufogód belső oldalán nem lessz króm."

                      Most szólok, hogy nincs rajta. Igaz, hogy kipuff sincs a bal oldalon. :-)

                      Hogy kerül sav a kipufogóra? Kell inni egy vegyigyümit szerelés előtt, és akkor nem lötyög ki a sav. :-) Később meg ott a cső, ami levezeti alulra a savat. (legalábbis abban az esetben, ha nincs beállítva a töltés, és túltölt)
                      Lemezjáték kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Később meg ott a cső, ami levezeti alulra a savat.
                        A kipufogóra vagy a kerékre. Ez a két opció van. Jah és a Czben keresztben van az akksi, és persze hogy bal oldalt van a kivezetése az akksinak. És ezen az oldalt van az oldalsztender is. Nem kell ahhoz túltöltenie, hogy kifollyon.
                        Fergusson, és kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #27
                          Üdv wsievers!

                          Én így védekezem a sav károsító hatása ellen.Click image for larger version

Name:	DSCN1466.jpg
Views:	1
Size:	197.2 KB
ID:	144426 Az edényke menet közben függőlegesen áll,csak a láthatóság kedvéért van ilyen helyzetben.

                          Komment


                            #28
                            A kipufogóra vagy a kerékre.
                            Ez sajnos így van! Nálam is a Jawa esetében szépen a lengő villára, kerékre stb. vezette a savat. Hiába a cső a menetszél szépen beteríti minden hová.
                            A "nagy" motorban ugyan savas de minden helyzetben beépíthető úgynevezett "zárt" akku volt. Semmilyen "túlfolyó" nem volt rajt. De ennél is valamilyen oknál fogva kijutott a sav és persze a lengővillán kötött ki.
                            De azóta is savas van mindegyikben. Bevallom lusta voltam mást keresgélni...

                            Komment


                              #29
                              Rendesen beállított töltésnél nem nyomhatja ki a savat. Egy cseppet se. Minden akksinak van egy feszültsége, amikor elkezd erősen pezsegni. Egy szabályozható töltővel töltsétek, és figyeljétek, hogy mikor kezd el pezsegni. Ehhez képest 1-2-3 tized volttal magasabb lehet csak a max töltőfeszültség. Nem szabad a 7,2-höz ragaszkodni.

                              Komment


                                #30
                                Rendesen beállított töltésnél nem nyomhatja ki a savat
                                Persze ez így is van. De ha menet közben elromlik valami és csak otthon veszed észre akkor már a baj meg van. A sav már megtette hatását.
                                Pl a Jawa esetében nem is a töltéssel volt a gond hanem zárlatos lett az akku mert leszakadt egy cella. Tehát hiába is lett volna töltésmérőm. Sőt annyira megszivatott a rossz akksi hogy több mint egy hetembe került mire kiderült hogy nem a motorral van a baj.
                                Sajnos ez ilyen sport...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X