Akkuk.hu: Olcsó akkumulátor és töltő webáruház, notebook akku Itt is válogathatsz kedvedre.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Hol vásárolhatok 6V 14Ah akkumulátort?
Collapse
X
-
Elég egy picivel túltölteni a savszintet, vagy néha az oldalsztenderre állított motornál is szivároghat, úgy vettem észre...ebben keresztben van az akksi!
A füstjelenség abból adódik, hogy az elektromos alkatrészek füsttel működnek, ha az kiszabadul, az alkatrész nem működik tovább.
Én teszteltem hosszú távon is, egyáltalán nem melegedett, és nem is fogtuk vissza magunkat, azért bőven volt 100 km/h fölött a motor.
OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseItt is válogathatsz kedvedre.
Amúgy 1 darabról simán indul nekem a Dnepr is, pedig annak van áramfelvétele Sőt azóta mintha stabilabb is lett vona a töltésem, amióta ezt használom(legalábbis jobban tudok koncentrálni az útra, és nem a töltésjelző izzó parázslását nézem).Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 dec. 08, 00:13."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
ApaE
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTovábbá egy savas akksi kb 8000 ft ameddig ez kb 2000...na melik is éri meg?
Én savas Varta akksit vettem 6V 5A azt hiszem 4500 pénzért
Komment
-
Mi bajotok a savas akksival? Az olcsó "zselés"-nek csúfolt felitatott savas akksik nem erre a rendszerre vannak tervezve. Az, hogy nem posszant el még azoknál, akik ilyen öreg motoron ezeket az akksikat használják, pusztán szerencse. Sokkal kevesebb áramerősségekhez vannak tervezve. Egy normál lötyögős savas akksi 40-80A-t is gond nélkül le tud kezelni, míg a felitatott savas akksik csak max néhány A-t tudnak károsodás nélkül.
10e alatt lehet venni yuasa, banner, varta lötyögős 6V 11-12Ah-s akksikat. A 6V-os jawak-ba, mz-kbe ezek valók.Fergusson kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Majd szólj, ha a bal kipufogód belső oldalán nem lessz króm. Nem mondanám véletlennek, hogy az elmúlt 6 évben nem volt gondom ezzel az akksival. Volt rá kb 30 ezer kilométere, hogy kijöjjön bármi probléma. A Dneprt is bírja, pedig ott a rövidzártól a gömbvillámig mindenféle elektronikus jelenség előfordul.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 máj. 10, 00:38."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 8 likes
Komment
-
"Majd szólj, ha a bal kipufogód belső oldalán nem lessz króm."
Most szólok, hogy nincs rajta. Igaz, hogy kipuff sincs a bal oldalon. :-)
Hogy kerül sav a kipufogóra? Kell inni egy vegyigyümit szerelés előtt, és akkor nem lötyög ki a sav. :-) Később meg ott a cső, ami levezeti alulra a savat. (legalábbis abban az esetben, ha nincs beállítva a töltés, és túltölt)Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Később meg ott a cső, ami levezeti alulra a savat."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
A kipufogóra vagy a kerékre.
A "nagy" motorban ugyan savas de minden helyzetben beépíthető úgynevezett "zárt" akku volt. Semmilyen "túlfolyó" nem volt rajt. De ennél is valamilyen oknál fogva kijutott a sav és persze a lengővillán kötött ki.
De azóta is savas van mindegyikben. Bevallom lusta voltam mást keresgélni...
- 2 likes
Komment
-
Rendesen beállított töltésnél nem nyomhatja ki a savat. Egy cseppet se. Minden akksinak van egy feszültsége, amikor elkezd erősen pezsegni. Egy szabályozható töltővel töltsétek, és figyeljétek, hogy mikor kezd el pezsegni. Ehhez képest 1-2-3 tized volttal magasabb lehet csak a max töltőfeszültség. Nem szabad a 7,2-höz ragaszkodni.
Komment
-
Rendesen beállított töltésnél nem nyomhatja ki a savat
Pl a Jawa esetében nem is a töltéssel volt a gond hanem zárlatos lett az akku mert leszakadt egy cella. Tehát hiába is lett volna töltésmérőm. Sőt annyira megszivatott a rossz akksi hogy több mint egy hetembe került mire kiderült hogy nem a motorral van a baj.
Sajnos ez ilyen sport...
- 4 likes
Komment
Komment