Ts felni a nyerő!
Tegnap cseréltem egy párat,és ezeket faragom nagyfékdobos kerekekhez a T-5-H-ba,és nem érdekel tudom az már túléli a motort!Lehet még jobban is gyorsul majd!
Igyaz a szakértők észreveszik,de ők nem motoroznak,csak a tréleren!
	Tegnap cseréltem egy párat,és ezeket faragom nagyfékdobos kerekekhez a T-5-H-ba,és nem érdekel tudom az már túléli a motort!Lehet még jobban is gyorsul majd!
Igyaz a szakértők észreveszik,de ők nem motoroznak,csak a tréleren!

- - - Updated - - -
			
			
				Szerintem meg, ha anno egybe festették, akkor restauráláskor nekünk is egybe illene.
Ezt nem a konkrét motorhoz fűztem hozzá, csak úgy általánosságban.
	Ezt nem a konkrét motorhoz fűztem hozzá, csak úgy általánosságban.
  )- - - Updated - - -
			
			
				Én pont ezzel a dilemmával küzdök ! Az Izs 49 kerekeit kéne rendbe tennem, de annak a fékdobja 2-3mm-es lemez. Ráadásul ,állítólag 7 különböző méretű küllőt tartalmaz. Ha én azt újra fűzöm, abból minden lesz, csak vizsgaképes fék nem. (Ha csak Tibi nem készít nekem esztergált agyakat a cnc-n)
			
		
	
  De az sem jobb , ha az adott állapotú kereket lefújod a kívánt színre  , és a laza küllők -  legalább is a nem egyformán megfeszített  küllők   -  miatt , majd a "nyócas" ugrik bele !   Arról meg ne is beszéljünk , hogy a laza küllők miatt a ráf , niplik által terhelt felülete ki tudja milyen állapotban van , (lehet kiszakadás határán , vagy a küllőanya nyaka meg van kopva !!!)   ez pedig csak széfűzés után lesz látható ....  (bár nem törvényszerű !  )  Ha már szét van fűzve , már meg kell csinálni tisztességesen.  

 Igaz nem biztos hogy valaki a "restaurálás" 
  után még használni is akarja  ????   
 Majd ahogy Mátéapu is írta , lehet Tréleren  motorozni vele . 
							
						
							
						
							
						
							
						
 Múltkor vérzett is a szivem, amikor elektronikai lomtalanítás volt, és láttam a szép, lakkozott fakávás antik rádiókat kikandikálni a konténerből.
Komment