Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250 1971

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Jawa 250 1971

    Bemutatom néhány fényképpel a veterán motorom Jawa 250 559 felújítás menetét, laza 3 hónap hobbi szinten. Motor felfuratva, új dugó, gyűrű, csapszegpersely. Aztán már nem akartam összerakni festés nélkül. Kiderült, ezért csavarjaira kell szedni. Vateromé volt, ő segített. Néhány nehéz lépés után sikerült ilyen szépre összehozni, nagyon örültem neki, remélem a veterán csapat is!
    Utoljára szerkesztve a következő által: HerrAuth; 2020 ápr. 28, 21:40.
    sepy, emu és 4 további látogató kedvelte ezt.

  • #2
    Tanácsot kérek a motorbarátoktól, vizsgáztassam le simán, próbáljam meg veteránra, vagy csak tartsam meg találkozókra elvinni. Szürke forgalmi volt, de elköltöztünk, nem találom.

    Komment


    • #3
      HerrAuth eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Tanácsot kérek a motorbarátoktól, vizsgáztassam le simán, próbáljam meg veteránra, vagy csak tartsam meg találkozókra elvinni. Szürke forgalmi volt, de elköltöztünk, nem találom.
      Ahogy érzed,veteránvizsgához még van munka ,de használni egy szép gép.Mindenki más szemmel látja ,én igy.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


      • #4
        HerrAuth eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Tanácsot kérek a motorbarátoktól, vizsgáztassam le simán, próbáljam meg veteránra, vagy csak tartsam meg találkozókra elvinni.
        A hagyományos rendszámozásnak talán egyszerűbb a menete, így gyorsabb. Az OT bonyolultabb, viszont van egy kis előnye, pl az 5 évenkénti műszaki továbbá nincs súlyadó a gépre, bár ez elhanyagolható összeget jelent. Talán a biztosítás is olcsóbb egy-kétezer Ft-al. Nekem egy U-s rendszámú Pannóniára kicsit több, mint 5000 Ft.
        HerrAuth eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szürke forgalmi volt, de elköltöztünk, nem találom.
        A forgalmi miatt ne fájjon a fejed, ha édesapád volt az utolsó bejegyzett tulaj le kell kérni a központi közlekedési nyilvántartóból a régi rendszáma alapján az adatait, majd azzal tudod átíratni ha megvannak már hozzá a szükséges dolgok.

        Komment


        • #5
          Az én esetemben ez máshogy volt és szerintem Neked is ez a megoldás.
          Anno '92-ben vettem apámnak egy Vespát Nevünk egyforma de ő lett a tulajdonos. Mert nem fizettümk teljesítményadót (akkor engem rendeltek be, mint tulajdonost!!!!! hogy nyilatkozzak a teljestményéről a motornak, amit én nem tettem, mondván hogy fogalmam sincs de nagyon kevés, egy idő után leadatták a forgalmit és a rendszámot.
          És innentől azonos a két eset:
          mikor apám elhunyt a hagyatéki eljárásba belevettük a motort. Forgalmi nem volt, de az alvázszámot rendszámot beírattuk a hagyatéki papírba. Ezután kaptuk a végzést amiben szerepelt a motor valamint a 15 napos átírási kötelezettség. Ehhez az okmányiroda követelte a műszakit és a biztosítást, én követeltem tőlük a leadtott rendszámot és forgalmit, amit ők nem találtak, mert az anyám ment be "leadni" de elsírta bánatát hogy nem találjuk így bevonták orgalmi nélkül a rendszámot amit valóban nem találtak pedig kötelessgük lett volna 7 évig őrizni, ami még nem járt le.
          Ezért a hagyatéki papír alapján lett műszaki, és biztosítás ami egy hivatalos okirat, és megtörtént a nevemre írás.

          Komment


          • #6
            Sziasztok! Új segítséget kérnék tőletek, a veterán minősítéshez szükség lesz egy Jawa 250 HASZNÁLATI ÚTMUTATÓra, amiben vezetve van, hogy az adott évjárat milyen tulajdonságokkal rendelkezett. Akár kölcsönbe, akár használatra hol lehet ilyet szerezni?

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X