Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Szívó membrán

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Szívó membrán

    Pár hónapja egy hirdetésben láttam, hogy valaki henger Simson, MZ tuningolást vállal. érdeklődtem, hogy Izzsel mit tudna kezdeni, azt mondta hogy megoldható, de a kérdésre, hogy membránt tud e rá tenni, határozottan kijelentette, hogy Izsre NEM LEHETSÉGES megoldani.

    Ekkor eldöntöttem, hogy csak azért is akkor megcsinálom magam. Mostanra sikerült egy megfelelő membránt szerezni, és ma hozzáláttam. Eddig jutottam, ezután egy felcsavarozható házat faragok neki alu lemezekből. Egyedül csak azt nem tudom még, hogy a karburátor és a ház közötti gumi részt, hogy oldjam meg, abban abban fogadnék ötleteket. Addigis egy pár kép az eredményről hátha megihlet egykét, faragásra hajlamos fórumozót.

    Click image for larger version

Name:	2013-10-07-1360.jpg
Views:	1
Size:	193.6 KB
ID:	156181Click image for larger version

Name:	2013-10-07-1361.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	156182Click image for larger version

Name:	2013-10-07-1362.jpg
Views:	1
Size:	193.9 KB
ID:	156183Click image for larger version

Name:	2013-10-07-1363.jpg
Views:	1
Size:	195.1 KB
ID:	156184Click image for larger version

Name:	2013-10-07-1364.jpg
Views:	1
Size:	194.4 KB
ID:	156185
    Utoljára szerkesztve a következő által: gilersx; 2013 okt. 07, 18:10.

  • #2
    Alig-alig de egy picit konyítok az IZS-ekhez!Engem csak az érdekelne hogy mi késztet erre a beavatkozásra?Régi szeretett masinám!
    OdinHEM, CZsolti és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


    • #3
      Az hogy van egy nagyon átépített/átépülő Izsem amibe hobbiból azt építek be amihez épp kedvem van. Yamaha gyújtás, Jawa első futómű duplakulcsos fékkel, átalakított váz egyedi tank stb, és most épp egy ilyen kísérlet jutott az eszembe, kíváncsi vagyok mit művel a motor erejével. Ja azt nem mondtam hogy egy 36mm-es Mikuni TM lesz rajta.

      Click image for larger version

Name:	2013-03-02-528.jpg
Views:	2
Size:	205.9 KB
ID:	138425
      További érdekességek a gépről a blogomban.
      Utoljára szerkesztve a következő által: gilersx; 2013 okt. 07, 19:28.
      OdinHEM és dongos78 kedvelte ezt.

      Komment


      • #4
        Ez teljesen igaz már ami a kijelentésed azon része,hogy azt építesz bele amit akarsz hiszen a tied. Apacsavó és én is csak azért vagyunk szerintem " értetlenek",hogy az Izs egy lassú fordulatú, hosszú löketű motor mely nem biztos,hogy a membrános szívó résztől fog igazán meg táltosodni. Én szerény véleményem szerint egy általános henger tuning lehet,hogy több eredményt hozna avval a karbival!. Persze ez csak az én eszmefuttatásom és nem biztos,hogy jó. Kíváncsi vagyok mások véleményére evvel kapcsolatban?!.
        korompaiistvan kedvelte ezt.

        Komment


        • #5
          Pont erről van szó, mindenkinek, még nekem is csak véleményem lehet róla, éppen ezért döntöttem úgy, hogy akkor miért ne próbálnám ki.
          Amúgy szerintem épp azért mert lassú fordulatú és hosszú löketű sok ideje van visszadolgozni a karbi felé, amikor a dugó megindul lefelé. A membrán ebben gátolja meg és ha ablakot fúrok a dugóra hamarabb szív és többet tart bent. A nyomatéknak nőnie kell. De majd meglátjuk ha kész lesz. Csupán a kíváncsiság hajt.
          OdinHEM és mátéapu kedvelte ezt.

          Komment


          • #6
            A multkoriban lattam en is egy ilyesmi munkat Simson-on vizesitve Click image for larger version

Name:	DSC00552.jpg
Views:	1
Size:	141.8 KB
ID:	138427Click image for larger version

Name:	DSC00553.jpg
Views:	1
Size:	124.4 KB
ID:	138428Click image for larger version

Name:	DSC00554.jpg
Views:	1
Size:	115.0 KB
ID:	138429 a vegeredmenyt sajnos nem lattam
            OdinHEM, sepy és dongos78 kedvelte ezt.

            Komment


            • #7
              Ez az utolsó Mondatod vezérel engem is, lehet ez még ettől jó ötlet csak ha ablakolsz mind két oldalon kell a kiegyensúlyozás miatt gondolom én.

              Komment


              • #8
                Igen, arra figyelni kell. Úgy gondoltam hogy grammra kimérem az ép dugót, majd az ablakolás után szintén, az kiadja a különbséget, és addig könnyítem a másik oldalt amíg onnan is le nem szedek annyit amennyit kell. Persze csak ésszel, hogy ne nyissa össze a forgattyús teret a kipufogóval.
                sepy kedvelte ezt.

                Komment


                • #9
                  Én is sokszor gondoltam a szivómembránra,mondjuk más célból engem az elpocsékolt üzemanyag bosszant amit visszahörböl a gép.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                  • #10
                    mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    elpocsékolt üzemanyag
                    Na igen ez meg a másik szempont, vagy ha már elhasználja akkor menjen tőle.




                    movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    vegeredmenyt sajnos nem lattam
                    Nem ez az, valami ilyesmi lehetett belőle.

                    Komment


                    • #11
                      gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Nem ez az, valami ilyesmi lehetett belőle.
                      ilyenkor tudok sik ideg lenni --sok ,szép , profi munka ! Aztán úgy néz ki min egy darab ..ar
                      . Kérdem én aki ilyen szépen bánik az aluval annak nincs egy kicsi szép érzéke?

                      Komment


                      • #12
                        Kezd formát ölteni. Bár van még mit tenni vele.

                        Click image for larger version

Name:	2013-12-05-1854.jpg
Views:	1
Size:	193.4 KB
ID:	138851Click image for larger version

Name:	2013-12-05-1855.jpg
Views:	1
Size:	195.4 KB
ID:	138852Click image for larger version

Name:	2013-12-05-1856.jpg
Views:	1
Size:	194.6 KB
ID:	138853

                        Komment


                        • #13
                          Nem lesz hosszú a szívócsonk? A gázlengés nem fog tölteni valószínüleg...

                          Komment


                          • #14
                            Ettől rövidebb nemigen lehet. Egy kicsit talán lehetne rajta rövidíteni max 4 mm-t. Ha beválik majd csinálok rövidebbet is, de most ez így sikerült.
                            Click image for larger version

Name:	2013-12-06-1857[1].jpg
Views:	1
Size:	194.4 KB
ID:	138854

                            Komment


                            • #15
                              Jó régen kezdtem aztán abbamaradt, rájöttem rossz a koncepció, elkezdtem inkább kivárni, majd mikor már el is felejtettem egy véletlen folytán új lendületet kapott a dolog, és most ott tartok hogy látszik a fény az alagút végén.

                              Most csak egy kép ízelítőnek, de egy kis reszelés után jön egy beszámoló.

                              Click image for larger version

Name:	2015-03-30-3628.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	144098

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X