Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350/360 feszültségszabályzó

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #16
    Jövő hétvégén a Szigetmonostort érted?

    Komment


    • #17
      Bocs két hét múlva:
      VI. Nagykőrösi Hagyományőrző Családi Motoros és Veterán Járművek Napja és X. Jawa Parádé. | Egyéb - Veterán Autó és Motor
      Nagykőrös

      Komment


      • #18
        Ez jó vicc, mert a Szeszvamos bulira készültem, de ez is vonzó, főleg, hogy Jawa sokadalom lesz.

        Komment


        • #19
          Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          362-el
          Nocsak nocsak...Mik nem kerülnek elő
          CZsolti kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


          • #20
            Nem titkoltam , ott van a profilom képtárában

            Komment


            • #21
              Sziasztok!

              kérdésem lenne egy CZ 350 6V-os kapcsolatban.
              Hogyan kellene bekötni a régi fesz.szabályzó helyére- mit,hová ,hogyan- egy lengyel elektronikus szabályzót ,ezt a tipust: Typ RP-15t.

              Előre is köszönöm a figyelmeteket!

              k.

              Komment


              • #22
                Jawa typ 356 - brak iskry i őšadowania - elektroda.pl
                Hátha segít...

                Komment


                • #23
                  szia,
                  olyan "apró" alkatrészek, mint pl. a szénkefe is érdemes figyelmet fordítanod,
                  ha rövid, cseréld le
                  a keferögzítők rugói is meglehetősen gyengécskék
                  cserélj bennük rugót, feszesen kell nyomnia a keféket, de csak annyira, hogy ne tegye tönkre a forgórész...
                  én csúcsminőségű morgan keféket használok,
                  hagyományos 75w-os (634) dinamót és forgórészt (-),

                  Komment


                  • #24
                    Sajnos nem találtam semmi infot a fesszabról, de ha jól sejtem nem dinamóhoz való úgyhogy a töltő szálon mindenképp legyen egy dióda. Ha ez nincs benn és az elektronikába nincs töltéskapcsoló akkor a forgórészed bánhatja...

                    Komment


                    • #25
                      Sziasztok.

                      Isten malmai lassan őrölnek , ez enyém meg úgy látszik még lassabban . Most jutottam el oda , hogy feltettem a 360-asomra egy 75W-os dinamót és hozzá a VAPE szabályzót. Mentségemre legyen mondva , hogy tavaly inkább a Californiannal motoroztam, azon kívül a munkahelyemen is történt egy és más sokszor cérnám sem volt a gépeimmel foglalkozni. Most hogy összeállt, leírom az első benyomást.
                      A szabályzó kiválóan teszi a dolgát, mechanikusan is stabilnak tűnik (alu öntvényházban műgyantával kiöntve ). Egy dolgot viszont megfigyeltem , a mechanikus szabályzóhoz képest , magasabb fordulaton kezd el tölteni. Tisztán spekulatív alapon úgy gondolom, hogy ez valószínű minden elektronikus szabályzó sajátátossága lehet, mivel a gerjesztőáramot kapcsoló félvezetőnek van kb fél volt maradékfeszültsége, ennyivel kevesebb jut a gerjesztőtekercsre . Ez 6V-os rendszer esetén bizony kb 7%. Mivel elenyészően keveset közlekedek városban, úgy gondolom ez nem lesz túl nagy hátrány. Itt egy kép a beépítésről:
                      Click image for larger version

Name:	DSC_0135.JPG
Views:	1
Size:	97.3 KB
ID:	143691
                      és maga a cucc:
                      Click image for larger version

Name:	r81.jpg
Views:	1
Size:	79.7 KB
ID:	143692
                      Ha már többet mentem vele ,akkor még írok tapasztalatot.
                      Üdv

                      Ba701
                      zahi, ptm004 és 3 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                      • #26
                        Hello mindenkinek! Segítséget kérek. Czetka cziffra nyomoruság! használható bekötési rajzot vagy hogy egyáltalán jó azTyp RP -15 t lengyel feszszab a pozitiv testelésű Czetkához?

                        Komment


                        • #27
                          minden reményem hogy 5 év alatt okosodtunk.

                          Komment


                          • #28
                            Link

                            ez ugyan negativ testelésűt ír (bár én úgy emlékszem van belőle pozitív testelésű kivitel is) , de a dinamót simán át lehet polarizálni , mivel a forgórész remanens mágnességének iránya határozza meg hogy miként gerjed fel. . akaszd rá az akksit az állórészre a negatív testelésnek megfelelően , és máris negatív testelésű dinamóként fog felgerjedni . Nekem is negatív testeléssal megy már az eredetileg pozitív testelésű Jawa 360-asom .
                            Ja és arra vigyázz, ha a szabályzóellenállás a dinamóban van, azt ki kell venni ha elektronikus szabályzót kötsz rá !
                            Most nézem hogy ígértem tapasztalatot a VAPE szabályzóról: prímán működik.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Ba701; 2018 júl. 23, 12:06.

                            Komment

                            Working...
                            X