Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A markolat állórészében felöntött ütköző van, talán kicsiszolom és fúrok egy mentet/csavart a megfelelő helyre.
    Találkoztam hasonlóval lehet az ütköző az alap:és onnan kell továbbfordítani a gázkart és akkor már elég hosszú a mozgása,magyarul egy hosszabban kiálló boven-belsővel valószínűleg faragás nélkül jó az egész.
    Titus kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      az ütköző az alap:és onnan kell továbbfordítani a gázkart
      Óriási! Köszönöm!
      Átraktam és megy a súber ameddig kell. Nyilván igy lehetett eredetileg is
      Természetesen napokig olajoztam a bowdent, zsiroztam a gázkart és a súber rugó nem tudja visszatolni a súbert. Gázkar "laprugóját" lelazitottam
      Semmiböl sem áll visszatolni, de nem az a módja
      Az Isten se akarja hogy elinduljon ez a gép

      Komment


        bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A képen látható
        A képen látható porlasztó belső torokátmérője mennyi, azon az oldalon ahol rá van tolva a flansnira?

        Komment


          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A képen látható
          Nem rég tanultam Máté hozzászólása alapján.. névre kattintva látható a tag aktivitása. Bokor 2018 tavaszán volt bejelentkezve. A képen pedig Pannónia karburátor látható sport légszűrővel.

          Komment


            Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            névre kattintva látható a tag aktivitása.
            Attol még annak a Pannonia karburátornak a méretét más is tudhatja, már ha van valakinek olyan
            BK3-27 a tipusa

            Komment



              Pannónia porlasztóban melyik a főfúvóka és melyik az alapjárati/részfúvóka?
              Merthogy a menet egyforma ami az alu csavarba megy, de az egyik fúvóka hosszabb mint a másik. Persze nem tudom leolvasni erős fénynél sem a méreteket és a fene tudja melyiket honnan vettem ki

              A másik kérdésem
              egy acél, kerek keresztmetszetű, rugó/zéger tartja a szivatót kihúzott illetve betolt állásban
              Elnyelte a lakás ezt
              Van-e valakinek eladó, illetve valamelyik bolt árul-e ilyen zégert?
              Mert sok minden van Pannóniához, hosszú bowden szivató, szivatókar úszó, tű stb. de ilyet nem találtam
              Áztatás, kifújás összerakás után még mindig nincs energiám kipróbálni az indulást, mert érzem hogy ugyanúgy nem fog indulni
              Érdeklődtem szervízben motorboltban. Egy motorkerékpár szerelő van, természetesen nem jön ki házhoz.. Én már nem szégyenlek semmit

              Komment


                A javítáas gomb nem működik
                Ujabb kérdés
                Az alapjárati levegőcsavartól egy parányi furat megy a suber után a henger felöli oldalra a porlasztó torkában
                Azt hogy a fenébe lehet kipucolni mechanikusan

                Komment


                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  egy parányi furat megy a suber után a henger felöli oldalra a porlasztó torkában
                  Szerintem oda egy 1 m/m-es fúró kell .Egyébként egy bovdenből kitekert szállal is tisztítható .

                  A sibertűre pedig forraszthatsz egy konzervdobozból vágott karikát :felülről a második horonyhoz ,eddig minden motoromnál az az állás kellett .

                  A fuvókát pedig abba a furatba tedd : amelybe belefér -nem lehet felcserélni más a fészek....

                  Egyébként nem értem miért idegen karbival kinlódsz ? Így kevesebbet ér a motorod az idegen alkatrészért senki nem akar fizetni , hiszen ki kell cserélnie úgy is.....
                  zahi kedvelte ezt.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    bovdenből kitekert szállal
                    Pontosan tőled vettem ezt a megoldást
                    Minden tiszta. A fúvókák viszont felcserélhetőek, tapasztaltam
                    Eldöntöttem, amelyiken könnyebben átfújok az a főfűvóka és alulra jön

                    Öresjárati levegő. Nagyon néztem, de nem láttam a kivett hernyócsavar helyén egy fia furatot sem
                    ami a torokba vezetett volna. Van 1mm fúróm, csak a szemem a gond. Namajd jól megsasolom

                    Nem a suberröl kérdeztem, hanem a szivató föl-le mozgását rögziti egy rugózó acél U alak, vagy hogy mondjam

                    Azért Pannonia karbi mert a Binget eladtam 100 éve. Igaz lötyögött a súber de kapott egy bronz betétet és szépen felszabályoztam
                    Ugyanazok a paraméterei a Bingnek mint a Pannonia karburátornak. Gyönyörűen ment vele

                    Most visszakötöttem az eredeti gyujtótrafóját. Van szikra rugásra is nem csak a megszakitó pöcögtetésére
                    Holnap, félve, felrakom a karburátort.lássuk meg
                    Basszus több tiz éve ilyen gondja nem volt
                    Olyan igen, hogy a lendkerék elrepedt és élment az olajnyomás, görgöket szétdarálta
                    Két hét és mégis indultunk Jugoszláviába
                    Jankó51, pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Eldöntöttem, amelyiken könnyebben átfújok az a főfűvóka és alulra jön
                      Ez így van, de ha van rá lehetőséged mérd már le a furatot. Az sokat segítene a későbbiekben. Ugyanígy az alapjárati fúvókánál is.
                      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Van-e valakinek eladó, illetve valamelyik bolt árul-e ilyen zégert?
                      Valamelyik börzei árust kellene megkérdezni, aki elérhető börzén kívül is. Bontottat biztos tud adni.

                      Komment


                        Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Bontottat biztos tud adni.
                        Börzére én bizos nem jutok ki
                        A fúvóká meg bevált. Megmérni nem tudom mert nincs fúvókamérő, Van hézagmérőm mint legtöbbünknek és van hengerfurat mérőm indikátorórás
                        Ez utóbbit egy öreg boltostol vettem bagóért aki nem értett hozzá mire való, és Horex matricás
                        Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2025 márc. 24, 20:35.
                        Jankó51, pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

                        Komment


                          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Börzére én bizos nem jutok ki
                          Azt sejtettem, épp ezért írtam azt, hogy olyan börzés kell neked, aki elérhető börzén kívül is, hogy ne kelljen elmenned/kivárnod a legközelebbi veteránbörzét a környezetedben.
                          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Megmérni nem tudom mert nincs fúvókamérő
                          A fúvóka kaliber ilyen esetekkor pedig nagyon hasznos. Kevés tapasztalatom szerint a sok tisztítás következtében a fúvókákon feltüntetett méretek az esetek nagy részében nem passzolnak. Amióta megvan egy fúvókát sem teszek vissza ellenőrzés nélkül.
                          pasetta, mátéapu és Jankó51 kedvelte ezt.

                          Komment


                            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            fúvóká meg bevált.
                            Nem voltam egy ideig.
                            Ami biztos: üresjárati fúvóka a hosszabb, főfúvóka a rövidebb.
                            A "parányi" furatba vékony tűs injekciós fecskendőből óvatosan !!!!!! nitrohigítót nyomok (védőszemüveg ajánlott, mert nem biztos, hogy ott jön ki ahol várjuk!), aztán nem bowdenból, hanem sodrott rézvezetékből kivett szállal (akár duplára hajtva) tisztítom. Napsütésben, megfelelően pozicionálva (nekem is rossza a szemem) látom a drót végét. Karburátor furatokba szoktam nagyítóval is leselkedni. Fehér háttér előtt a legkisebb szösz, vagy piszok is jól látszik.
                            A szivatónál nem emlékszem semmilyen rögzítő zégerre, de az enyémben MZ -hez való "végszerelék" van: egy kis alu fazék, alsó végében gumikorong, oldalán lyuk, ott megy be a bowden ütköző, tetején hasíték, ott jön ki a bowden.

                            zahi, pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

                            Komment


                              Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              nem emlékszem semmilyen rögzítő zégerre,
                              Kedves Horex!
                              Bocsánatot kell, hogy kérjek.
                              Furdalt a lelkiismeret, hogy csak úgy emlékezetből...
                              Kimentem, megnéztem. Nekem a kormányon lévő szivatókaros kivitelen valóban nincs zéger. Ám van egy - azt hiszem P10 - agyonmonyákolt karbim, aminek a szivatóházának tetejére illő csavar felső részén (nyakán) valóban van egy beszúrás (már ha így hívják) egy zégergyűrű (vagy valami hasonló) részére. A zéger természetesen itt is hiányzik.

                              Komment


                                Félreértettem a sibertűn rögzítem forrasztással a lemezkét .

                                A szívatót én is felvittem a kormányra ott jól kezelhető.
                                A kis rugógyűrűvel sokat kínlódtam én is . A szívatórúd száraim is mind kopottak voltak ,esztergáltam újat ott meg az volt a gond ,hogy nem ment a helyére vissza és ez a tank alatt nyúlkálva .....menet közben ...már nehézkes nekem is .
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X