Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Karburátor korszerűsítés a jobb használhatóság érdekében

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #16
    Hát igen elvileg a légszűrő csonknak kellene tartani és kell is oda egy konzol valóban. Én egy másik motoron úgy oldottam meg, hogy a "sport" légszűrő rögzítő bilincse alá befogattam egyszerre a légszűrővel egy 15mm széles lemez konzolt aminek a másik végét a porlasztó felett a vázhoz bilincseztem. Igaz, hogy annál a motornál az esztétika nem volt szempont és a helyzet is kiadta, viszont az igen, hogy el ne repedjen a gumi szívócsonk.
    joker kedvelte ezt.

    Komment


    • #17
      De egy Pannóniánál a váz is kb ugyan úgy rezonál mint a blokk(révén hogy 4csavarral+ a henger merevítővel direktbe be van csavarozva, mindenféle szilent vagy gumi nélkül) Ezért nem látom sok értelmét annak hogy gumi szívócsonk legyen használva. (persze a hőszigetelés jó, de az nálam a teflonnal se rossz)
      joker kedvelte ezt.

      Komment


      • #18
        User Profile - Veterán fórum
        nekem igy sikerült modernizálni. :-)
        OdinHEM és zahi kedvelte ezt.

        Komment


        • #19
          Heeegany, létezik fémből készült csonk, mindenféle színben lehet venni.

          Ptm004, erről a karbiról írhatnál bővebben!

          - - - Updated - - -

          H-s verziónál adott esetben egyébként talán esztétikusabb és célravezetőbb a nem H-s dobozra csere lenne.
          ptm004 kedvelte ezt.

          Komment


          • #20
            nekem igy sikerült modernizálni. :-)
            jawa karburátor......igen D=26 m/m érdekes,mennyivel lett jobb a szűkebb karbival?Nem hinném a légszürőről sem ,hogy többet tud a gyárinál---azt javaslom minden sportmotorra!
            ptm004 kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


            • #21
              heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              egy Pannóniánál a váz is kb ugyan úgy rezonál mint a blokk (révén hogy 4csavarral+ a henger merevítővel direktbe be van csavarozva, mindenféle szilent vagy gumi nélkül) Ezért nem látom sok értelmét annak hogy gumi szívócsonk legyen használva. (persze a hőszigetelés jó, de az nálam a teflonnal se rossz)
              ...bocs, de ezt most nem jól gondolod

              Komment


              • #22
                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                ...bocs, de ezt most nem jól gondolod
                Igazad van, így belegondolva tényleg csökken valamelyest a hengertől a vÍ*zig.

                Komment


                • #23
                  Szia!

                  Ez milyen légszűrő, és mennyibe kerül?
                  ptm004 kedvelte ezt.

                  Komment


                  • #24
                    Renben, nekem mindegy milyen csonkot használsz, egyébként ami nálam a vázhoz rögzitette hátul az is gumis bilincs volt, és igy nem ment át a rezonancia nagy része.
                    Egyébiránt én úgy szoktam fejleszteni, átalakitani, hogy legyártom és ha jó, bevált akkor merem ajánlani másnak ha érdekli.
                    Ez egy ilyen már működő megoldás.
                    Egyént pedig néhány dolgot elég átvenni a modern gépekről, ráalakitani a régire és működik.
                    OdinHEM, zahi és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                    • #25
                      bsa10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Renben, nekem mindegy milyen csonkot használsz, egyébként ami nálam a vázhoz rögzitette hátul az is gumis bilincs volt, és igy nem ment át a rezonancia nagy része.
                      Egyébiránt én úgy szoktam fejleszteni, átalakitani, hogy legyártom és ha jó, bevált akkor merem ajánlani másnak ha érdekli.
                      Ez egy ilyen már működő megoldás.
                      Egyént pedig néhány dolgot elég átvenni a modern gépekről, ráalakitani a régire és működik.
                      Nem kételkedek abban hogy jó megoldásról írsz. És így belegondolva biztosan jobb a rugalmas összeköttetés(ha valamilyen módon persze rögzítve van a karbi, ami szintén rugalmas)

                      Csak én néha szeretem a még nem kitaposott utat Na meg én ragaszkodnék a gyári légszűrőhöz. Akár úgy is hogy át lenne alakítva, csak hasonlítson rá. De ugye ennek hely kell, ami nem biztos hogy elég lenne a gumi szívócsővel. (de ha igen akkor nem kérdés, az kell rá)

                      Komment


                      • #26
                        demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                        Ptm004, erről a karbiról írhatnál bővebben!
                        350-es karbi, más fuvoka szettel. A torok Í*tmérő egyezik a henger beömlő Í*tmérőjével. Így a karbi nem szűkíti. A felfogatasi pontok kb 1mm-vel szélesebbek a hengeren ezért ki kellett venni a karbibol. HőzÍ*rÍ*sra Jawa bakelit, rövidebb Í*szok csavar ami stimmel a szetthez. A karbira stimmel a Simson "sport" levegő szűrő mofaker.hu-n lehet kapni fillérekért. Nem tuning miatt, csak egy rozsdÍ*s gyÍ*rinÍ*l talÍ*n jobb. Szépen indul, egy kis kört mentem vele szépen járt. Sajnos rendszám csak oldalkocsival lesz rajta addig meg nem járok vele lemez nélkül a seggén.
                        egy szétkopott karbinÍ*l biztos jobb, ha nem is ettől fog 140-et menni. (Nem is cél)

                        Waiting for the redirectiron...
                        Utoljára szerkesztve a következő által: ptm004; 2015 jan. 22, 21:14.
                        OdinHEM, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                        • #27
                          Megfaragva a karbihoz:

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20150302_195944.jpg
Views:	1
Size:	152.7 KB
ID:	143836

                          Komment


                          • #28
                            Megfaragva a karbihoz:
                            Nekem is van ilyenem a CZ-hez, csak én acélból vakartam. Mi volt ez? Karbinak az orra?

                            Komment


                            • #29
                              Nem , echte pannónia (egyhengeres) karbiflajsni , cseppet átalakítva használható formátumúvá !

                              Komment


                              • #30
                                Így van, meg van rövidítve, felhízlalva és egy horony kialakítva, hogy az a gumicső, amit a kínai karbihoz adtak tökéletesen passzoljon rá.
                                Ja, meg 28 mm-re átfúrva a belső átmérő.

                                Komment

                                Working...
                                X