Hát igen elvileg a légszűrő csonknak kellene tartani és kell is oda egy konzol valóban. Én egy másik motoron úgy oldottam meg, hogy a "sport" légszűrő rögzítő bilincse alá befogattam egyszerre a légszűrővel egy 15mm széles lemez konzolt aminek a másik végét a porlasztó felett a vázhoz bilincseztem. Igaz, hogy annál a motornál az esztétika nem volt szempont és a helyzet is kiadta, viszont az igen, hogy el ne repedjen a gumi szívócsonk.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Karburátor korszerűsítés a jobb használhatóság érdekében
Collapse
X
-
De egy Pannóniánál a váz is kb ugyan úgy rezonál mint a blokk(révén hogy 4csavarral+ a henger merevítővel direktbe be van csavarozva, mindenféle szilent vagy gumi nélkül) Ezért nem látom sok értelmét annak hogy gumi szívócsonk legyen használva. (persze a hőszigetelés jó, de az nálam a teflonnal se rossz)joker kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
http://veteran.forum.hu/members/ptm0...-hengerfej.jpg
nekem igy sikerült modernizálni. :-)
- 2 likes
Komment
-
nekem igy sikerült modernizálni. :-)ptm004 kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseegy Pannóniánál a váz is kb ugyan úgy rezonál mint a blokk (révén hogy 4csavarral+ a henger merevítővel direktbe be van csavarozva, mindenféle szilent vagy gumi nélkül) Ezért nem látom sok értelmét annak hogy gumi szívócsonk legyen használva. (persze a hőszigetelés jó, de az nálam a teflonnal se rossz)
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése...bocs, de ezt most nem jól gondolod
Komment
-
Renben, nekem mindegy milyen csonkot használsz, egyébként ami nálam a vázhoz rögzitette hátul az is gumis bilincs volt, és igy nem ment át a rezonancia nagy része.
Egyébiránt én úgy szoktam fejleszteni, átalakitani, hogy legyártom és ha jó, bevált akkor merem ajánlani másnak ha érdekli.
Ez egy ilyen már működő megoldás.
Egyént pedig néhány dolgot elég átvenni a modern gépekről, ráalakitani a régire és működik.
- 5 likes
Komment
-
bsa10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseRenben, nekem mindegy milyen csonkot használsz, egyébként ami nálam a vázhoz rögzitette hátul az is gumis bilincs volt, és igy nem ment át a rezonancia nagy része.
Egyébiránt én úgy szoktam fejleszteni, átalakitani, hogy legyártom és ha jó, bevált akkor merem ajánlani másnak ha érdekli.
Ez egy ilyen már működő megoldás.
Egyént pedig néhány dolgot elég átvenni a modern gépekről, ráalakitani a régire és működik.
Csak én néha szeretem a még nem kitaposott utat Na meg én ragaszkodnék a gyári légszűrőhöz. Akár úgy is hogy át lenne alakítva, csak hasonlítson rá. De ugye ennek hely kell, ami nem biztos hogy elég lenne a gumi szívócsővel. (de ha igen akkor nem kérdés, az kell rá)
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Ptm004, erről a karbiról írhatnál bővebben!
egy szétkopott karbinÍ l biztos jobb, ha nem is ettől fog 140-et menni. (Nem is cél)
http://www.mofaker.hu/termek/Levegos..._Egyeb__110820Utoljára szerkesztve a következő által: ptm004; 2015 jan. 22, 22:14.
- 5 likes
Komment
Komment