Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Oldalkocsis tapasztalatok.

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #31
    ..ilyen kanyarban még szólóban sem húzunk első féket!
    Nem nagyon volt választásom ! Pedig alig csorogtam.

    Komment


    • #32
      dongos78
      Csúnyán tengelyig van a maszatban a gép
      Megnéztem ezt a szenvedést...Ezzel az energiával már a kátyút is betömhette volna...

      - - - Updated - - -

      Annak idején a német legények Moszkváig eljutottak vele, csak az első néhány száz km lehet nehéz...

      Komment


      • #33
        Annak idején a német legények Moszkváig eljutottak vele, csak az első néhány száz km lehet nehéz...
        Én egy két dolgot megtanultam a traktorok miatt!
        Ne lassíts,ne gyorsíts,ne kanyarodj hirtelen,a lehető legnagyobb súllyal menjél,és menj a nyombanott már kemény a talaj!
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


        • #34
          menj a nyomban ott már kemény a talaj!
          Hát majdnem megnéztem !

          Komment


          • #35
            A minap mentem néhány km-t egy oldalkocsis Izs 49-el. Elindultam vele egy udvarban, és rõgtön majdnem bekimentem a háznak, győztem megállni...Totál felújított, vadi új fényezés, leizzadtam kicsit...
            Aztán már az úton men
            tem vele, de 2-esnél jobban nem mertemfelváltani, mert volt egy sebességtartomány, ahol szitálni kezdett a kornány.
            Sok-sok tízezer km-t motoroztam már, de mint ha éketemben nem ültem volna még motoron...
            Most már azt is értem, azok a német háborús oldalkocsisok miért viselnek olyan széles kormányt...

            Komment


            • #36
              Nem tudjátok,mi van ha ural,vagy izs oldalast akaszt az ember egy pannóniára?Miféle előírások vannak ijenkor ?MIféle iratok kellenek a megvalósításhoz,ugy néz ki a Duna oldalassal elszaladt a"ló"az már átugrott a költségvetési szintemen,viszont ugy érzem hamarosan szükségem lészen a harmadik kerékre....
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


              • #37
                Az Ural-Dnepr csónaktól a Pannónia megfial. Az Izs jó lehet. Az elég könnyű.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                • #38
                  Amikor megvettem az oldalkocsis TLF-et még volt rá egy hónap mûszaki, csapattam is rendesen ???? Bár gyanús volt, mikor az eladó mondta, hogy nem vihetem el tôle a gépet, majd ô elhozza... 3 utcányira lakott ????
                  Az elsô körön majdnem baleset ért. Jobb kanyar és jöttek is szemben. A kocsi természetesen megemelkedett, reflexbôl vesszarántottam egyenesbe. Pont a szembe jövô orra elôtt álltam meg. Szerencsémre nyugis sofôr volt, nem rajtam múlt, hogy nem lett balhé. Nagyon kínos volt.
                  Ott Tata és Szomód között voltak elhagyott helikopterleszállók, ott gyakorolgattam. Ment a kétkerekezés rendesen Azt még senki sem írta de nekem nagyon tetszik, hogy nem kell letenni a lábat piros lámpánál.
                  Másfelôl ha szitál vagy oldalra húz ott valami beállítási hiba lehet. Nem emlékszem semmi ilyesmire az enyémnél.

                  Komment


                  • #39
                    Pedig vicc is van róla:

                    A motoros lassít a lámpánál, fékez, megáll és felborul. Káromkodva áll fel:
                    - A fenébe, megint elfelejtettem, hogy nincs rajta az oldalklocsi.

                    Szóvall vigyázz a szólóval.

                    Komment


                    • #40
                      Szerintem szerethető az oldalkocsis fogat is!
                      Nagyon jó Barátomnak van néhány fogata így volt-van lehetőségem hajtani azokat is. Nem adja vissza a szóló motor "szabadságát" de vannak csapatunkban , akik kimondottan csak ezekkel motoroznak. Volt "szerencsém" úgy haza motorozni vele hogy letört a kormány vége a kuplungkarral együtt. Így már nem vállalta be a motoros kolléga a hazautat. Gépet cseréltünk és gond nélkül szálltam le otthon a ház előtt.
                      Itt jött jól a Jawa tökéletesen beállitott és működő félautomata kuplungrendszere.
                      ​​​​​​

                      Komment


                      • #41
                        Igen ha nem lóg a csapon a görgő és van némi gyakorlat lehet menni bowden szakadásnál is. Milyen jó még ma is a 6v miatt nem látszó indexnél tudsz kézzel jelezni balra kanyarodásnál és ha kell közben kuplungolsz is! Gábor tudom Te már világítasz rendesen a géppel a Vape gyújtással!

                        Komment


                        • #42
                          kvaga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          ogy letört a kormány vége a kuplungkarral együtt
                          Nem érzem azt az élethelyzetet amitől ez egy oldalkocsis motoron bekövetkezhet.
                          ???????

                          Komment


                          • #43
                            Itt látható pár ilyen élethelyzet:
                             
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2019 jún. 02, 01:15.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                            • #44
                              emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                              Nem érzem azt az élethelyzetet amitől ez egy oldalkocsis motoron bekövetkezhet.
                              ???????
                              Pedig bizony megtörtént! Anyaghiba vagy fáradás, esetleg nem megfelelő hegesztés minek következtében gyengült az alkatrész, bármi lehetett a probléma okozója.

                              Komment


                              • #45
                                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Itt látható pár ilyen élethelyzet:
                                Ezek extrém kretének, feltételezem nagyon nem szomjasak, nem egy veterános társaság aki vigyázna a gépre.

                                Komment

                                Working...
                                X