Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Oldalkocsis tapasztalatok.

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #31
    ..ilyen kanyarban még szólóban sem húzunk első féket!
    Nem nagyon volt választásom ! Pedig alig csorogtam.

    Komment


    • #32
      dongos78
      Csúnyán tengelyig van a maszatban a gép
      Megnéztem ezt a szenvedést...Ezzel az energiával már a kátyút is betömhette volna...

      - - - Updated - - -

      Annak idején a német legények Moszkváig eljutottak vele, csak az első néhány száz km lehet nehéz...

      Komment


      • #33
        Annak idején a német legények Moszkváig eljutottak vele, csak az első néhány száz km lehet nehéz...
        Én egy két dolgot megtanultam a traktorok miatt!
        Ne lassíts,ne gyorsíts,ne kanyarodj hirtelen,a lehető legnagyobb súllyal menjél,és menj a nyombanott már kemény a talaj!
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


        • #34
          menj a nyomban ott már kemény a talaj!
          Hát majdnem megnéztem !

          Komment


          • #35
            A minap mentem néhány km-t egy oldalkocsis Izs 49-el. Elindultam vele egy udvarban, és rõgtön majdnem bekimentem a háznak, győztem megállni...Totál felújított, vadi új fényezés, leizzadtam kicsit...
            Aztán már az úton men
            tem vele, de 2-esnél jobban nem mertemfelváltani, mert volt egy sebességtartomány, ahol szitálni kezdett a kornány.
            Sok-sok tízezer km-t motoroztam már, de mint ha éketemben nem ültem volna még motoron...
            Most már azt is értem, azok a német háborús oldalkocsisok miért viselnek olyan széles kormányt...

            Komment


            • #36
              Nem tudjátok,mi van ha ural,vagy izs oldalast akaszt az ember egy pannóniára?Miféle előírások vannak ijenkor ?MIféle iratok kellenek a megvalósításhoz,ugy néz ki a Duna oldalassal elszaladt a"ló"az már átugrott a költségvetési szintemen,viszont ugy érzem hamarosan szükségem lészen a harmadik kerékre....
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


              • #37
                Az Ural-Dnepr csónaktól a Pannónia megfial. Az Izs jó lehet. Az elég könnyű.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                • #38
                  Amikor megvettem az oldalkocsis TLF-et még volt rá egy hónap mûszaki, csapattam is rendesen ???? Bár gyanús volt, mikor az eladó mondta, hogy nem vihetem el tôle a gépet, majd ô elhozza... 3 utcányira lakott ????
                  Az elsô körön majdnem baleset ért. Jobb kanyar és jöttek is szemben. A kocsi természetesen megemelkedett, reflexbôl vesszarántottam egyenesbe. Pont a szembe jövô orra elôtt álltam meg. Szerencsémre nyugis sofôr volt, nem rajtam múlt, hogy nem lett balhé. Nagyon kínos volt.
                  Ott Tata és Szomód között voltak elhagyott helikopterleszállók, ott gyakorolgattam. Ment a kétkerekezés rendesen Azt még senki sem írta de nekem nagyon tetszik, hogy nem kell letenni a lábat piros lámpánál.
                  Másfelôl ha szitál vagy oldalra húz ott valami beállítási hiba lehet. Nem emlékszem semmi ilyesmire az enyémnél.

                  Komment


                  • #39
                    Pedig vicc is van róla:

                    A motoros lassít a lámpánál, fékez, megáll és felborul. Káromkodva áll fel:
                    - A fenébe, megint elfelejtettem, hogy nincs rajta az oldalklocsi.

                    Szóvall vigyázz a szólóval.

                    Komment

                    Working...
                    X