Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
A nagy keresgélésben és kézikocsi szétszedésben,ha esetleg a kezedbe kerülne egy CZ 175/450 motornak bármelyik kereke,de főleg a hátsó és esetleg a távtartáshoz felhasználták a féklapot is,az fontos lenne számomra,hogy ne kallódjon el.Főleg a hátsó féklapra lenne szükségem és az agyra,a felni nem érdekes,mert azok a korróziótól már teljesen készek.Jó lenne továbbá egy hegedűtok alakú ülés,főleg az alaplap.
Bocsánatot kérek,hogy ebbe a rovatba írtam ezt a hozzászólást,tudom,hogy ez nem az alkatrész kereső,-de kerekekről volt szó és úgy mertem gondolni,-talán elmegy itt is.
Józsi bátyja!
Nálam otthon egy jawa 353 darabjai nyújtóznak a padláson (korábban egy teljesen üzemképes egységet alkotott, azonban kellett a hely az mpm10 fogatnak), szóval talán több eleme is egybevágó a keresett cikkekkel, legközelebb, amint meglátogatom a szüleimet, utána tudok nézni a kérdéses holmiknak...
Abban nem vagyok biztos,hogy a JAWA 353-as kereke megegyezik a CZ 450 kerekével,mert úgy tudom,hogy a JAWA hátul gumibetéteken át adja le a hajtást,a CZ pedig a kerékagyra felszegecselt bordás hüvelyen,ha lesz egy kis időm átnézem és csinálok fényképeket.Sajnos,úgy széthajtottam annak idején a Cetkát,hogy tengelyirányban mozgott a hátsó agy a tengelyen,ezért jó alaposan megforgácsolta a fékalaplat tengelyre merőleges síkját a fékpofák meg belejártak az agy belsejében található bordákba.
Már vagy 45 éve Csipkerózsika álmát alussza nálam a CZ,többek között ehhez gyűjtögetek,sajnos elajándékoztam annak idején a hegedűtok ülést,igaz van helyette a gerenda formájú,de azért nagyon szeretném az eredeti állapotot vissza állítani.Sok lesz vele a gond mert nagyon széthajtottam,igazából egy donor blokk is kellene,mert a korai lelkes és nem teljesen átgondolt tuning azt is erősen megviselte,annak idején felfúrtam az 58-as furatot 64-re és átvezéreltem.A következmény a megközelítőleg 125 Km/h és a hozzá tartozó 8 liter körüli fogyasztás lett és szezononként két főtengelycsere.
Fiatal fejjel az ember nem gondol át sok mindent,nem beszélve arról,hogy akkoriban már megszerelmesedtem és a családalapításon járt az eszem,ami végül meg is történt,azután jött az építkezés a munka és a tanulás a motor meg egyre maradt és maradt,de az eladására soha nem gondoltam,a mai napig itt őrzöm és szeretném régi fényében látni,-hogy lesz e rá elég időm,-ki tudja?
Komment