Sziasztok, néhány éve került hozzám a képeken látható benzintank.
Beazonosításához a ti segítségetekre van szükség.
Néhány információ ami talán nem látszik a képeken. A tartály belseje két részre osztott, elől nyilván a benzin helye a hátsó részben az olaj. a tank robosztus és nehéz, a kialakítása elég jó minőségű, külseje alapján gyári alkatrész hatást kelt, de a lemezvastagság és a tartófülek laposvasból kialakított kivitele miatt egyedi dolognak tűnik. A betöltő nyílások csavarosak ez megint nem jellemző a motorkerékpárokra. A benzin rész tanksapkáján BENZIN felirat található (talán valamilyen autóról). Az olaj rész tanksapkája, esztergált, és krómozott (volt). Megállapításaim: valamilyen kb 500 cm3-es négyütemű motoré volt a méret és a kialakítás miatt, valószínűleg a 60-as éveknél nem régebbi motorn volt, mert a tank hátsó kialakítása miatt valószínűleg egybe nyereghez csatlakozott. Nekem elsőre a Velocette Venom-ra hasonlít , de nyilván nem az.
Beazonosításához a ti segítségetekre van szükség.
Néhány információ ami talán nem látszik a képeken. A tartály belseje két részre osztott, elől nyilván a benzin helye a hátsó részben az olaj. a tank robosztus és nehéz, a kialakítása elég jó minőségű, külseje alapján gyári alkatrész hatást kelt, de a lemezvastagság és a tartófülek laposvasból kialakított kivitele miatt egyedi dolognak tűnik. A betöltő nyílások csavarosak ez megint nem jellemző a motorkerékpárokra. A benzin rész tanksapkáján BENZIN felirat található (talán valamilyen autóról). Az olaj rész tanksapkája, esztergált, és krómozott (volt). Megállapításaim: valamilyen kb 500 cm3-es négyütemű motoré volt a méret és a kialakítás miatt, valószínűleg a 60-as éveknél nem régebbi motorn volt, mert a tank hátsó kialakítása miatt valószínűleg egybe nyereghez csatlakozott. Nekem elsőre a Velocette Venom-ra hasonlít , de nyilván nem az.
Komment