RÉGI SZOVJET, OROSZ MOTORKERÉKPÁR BLOKK - Vatera.hu
A linken található blokkot a napokban vásároltam a vaterán.Orosz gyártmánynak hirdették de ez szerintem nem orosz cuccról van szó. 350ccm-es oldalt szelepelt motor,a vezérlése hasonló mint az Indian-é,tehát egy bütyök vezérli a szívó és kipufogó szelepet is,az emelőhimbák viszont csúszkásak.A váltó 3 sebességes,az 1-es és a 3dik fokozat kapcsolókörmös,a második fokozat tolókerekes.A primer hajtás egysoros láncos.Külön szerelhető mágnes gyujtása sajnos hiányzik.A váltó és a forgattyúsház egy olajterű,olajpumpája fogaskerekes,bronz kerekekkel.Egyetlen felirat az olajbetöltő csavaron van : "Mobiloil" A csapágyak szinte kivétel nélkül francia gyártmányúak és metrikus méretűek,ellentétben a blokkban található csavarokkal amik viszont colosak.
Sajnos semmi infóm nincs róla ezért kérném,aki tud segítsen a beazonosításában !
Minden ötletet szívesen olvasok és köszönöm előre is a segítségeteket !
A linken található blokkot a napokban vásároltam a vaterán.Orosz gyártmánynak hirdették de ez szerintem nem orosz cuccról van szó. 350ccm-es oldalt szelepelt motor,a vezérlése hasonló mint az Indian-é,tehát egy bütyök vezérli a szívó és kipufogó szelepet is,az emelőhimbák viszont csúszkásak.A váltó 3 sebességes,az 1-es és a 3dik fokozat kapcsolókörmös,a második fokozat tolókerekes.A primer hajtás egysoros láncos.Külön szerelhető mágnes gyujtása sajnos hiányzik.A váltó és a forgattyúsház egy olajterű,olajpumpája fogaskerekes,bronz kerekekkel.Egyetlen felirat az olajbetöltő csavaron van : "Mobiloil" A csapágyak szinte kivétel nélkül francia gyártmányúak és metrikus méretűek,ellentétben a blokkban található csavarokkal amik viszont colosak.
Sajnos semmi infóm nincs róla ezért kérném,aki tud segítsen a beazonosításában !
Minden ötletet szívesen olvasok és köszönöm előre is a segítségeteket !
Komment