Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mikori évjáratú lehet ez a D Csepel váz?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ------------------------------------------------------------------------------
    ez mi --vagy valami ?

    Komment


      #17
      Eltévedtem na!.(-:---------------------------------------------:-)
      OdinHEM és joker kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #18
        Gabó_Racing eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Kedves Che!

        Ahogy az első írásomban írtam, van alvázszáma a jobb hátsó bakteleszkóp feletti görbe csövön: BC11878. Amúgy tudja valaki, mikor jöttek be a "két betű- négy szám" típusú rendszámok?

        Gabó
        Sziasztok!

        "Tapasztalatom" alapján 1958-59 folyamán történt az átrendszámozás,tehát a 2 betű 4 számos rendszámok kiadása, ami egy hosszabb folyamat volt.
        A nálam lévő 1958 áprilisi Pannóniám vázán mindkét rendszám beütése megtalálható.
        A 2 betű 4 számos rendszámot 1959 áprilisában kapta.
        Tehát 1958 tavaszán,nyarán még adtak ki 2 betű 3 számos rendszámot,míg 1958 végén,1959 -ben lecserélték őket.
        Szerintem az történt,hogy 1958 második felében megkezdték a cserét és kb. 1 év kellett míg azt teljesen lebonyolították.

        Az is lehetséges,hogy 1960 körül még adtak el Csepeleket ,ahogy írod.
        Logikusnak tűnik,hogy azért nincs 2 betű 3 számos rendszámbeütés a motorodon,mert akkor már azt nem használták.
        Ez kb. 1958 második félévétől ,végétől számítható.
        Üdv:Laci

        Komment


          #19
          uxa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          „Tapasztalatom” alapján 1958-59 folyamán történt az átrendszámozás,tehát a 2 betű 4 számos rendszámok kiadása, ami egy hosszabb folyamat volt.
          Szerintem még 1960 novemberében is tartott a rendszámcsere, az enyém akkor kapott 2 betű-4 számosat!

          Komment


            #20
            Gabó_Racing, Biztos vagy benne hogy d- csepel mert szerintem a bc-vázszám a T-csepelre utal. Nekem is van egy bc-18113-as motor-vázszámú csepelem és én korai t-re gondolok .

            Komment


              #21
              Szerintem is a BC-vel kezdődő váz az korai csepel lehet. (Szerintem T.)

              Komment


                #22
                Az előző hozzászólásból kifelejtettem hogy az enyémnek sincs papirja tehát , csak az én sejtelmem hogy korai T-csepel lehet. De erre enged következtetni : sima dobozfedelek, öntvény kezelőkarok, régebbi kormányszoritó, kis lámpafej-nem kivehető slusszkulcsal. RM-es nyereg. Persze elképzelhető hogy nem így jött ki a gyárból, ennyi év távlatából ezt már senki sem tudja . Az én motoromon már egykét alkatrészt danuviára cserélhettek az előző gazdák. Igazából már 4-5 éve megvan az én motorom de eddig még a pontos évjáratot senki sem tudta megmondani nekem sőt a tipust sem. DE én is szeretnék minnél többet megtudni erről a BC-s váz-motorszámokról.

                Komment


                  #23
                  Ugy látom,ti sem vettétek észre a dátumot!?
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #24
                    Nem értem? Milyen dátumot?

                    Komment


                      #25
                      a kérdés 2011 ben iródott én véletlenül rákattintottam azóta többen válaszolnak,pedig szerintem elévült a téma
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #26
                        ok, valóban nem figyeltem.

                        Komment


                          #27
                          mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          pedig szerintem elévült a téma
                          Nem válaszolt a téma szerzője, hogy sikerült-e megállapítani a motor gyártási idejét (sajnos április óta nem is jelentkezett be), így nem tudjuk, elévült-e már a téma vagy sem.

                          Ha véletlenül rossz helyre írtál egy hozzászólást és már nem tudod kitörölni, nyugodtan jelezd valamelyik "karbantartónak" (TZ, ApaE, Soveny), hogy a hasonló félreértéseket (----------------------------- ) elkerülhessük!
                          mátéapu kedvelte ezt.

                          Komment


                            #28
                            Szervusztok!

                            Úgy gondolom,ez a téma nem évült el,csupán szunyókál,mert még nem jelentkezett a téma "okkult tudora".Sajnos idő hiányában ,még én sem tettem meg mindent az ügy érdekében,a neten kutakodva sem lettem okosabb,a számozást illetően.

                            A padlás rejtegeti még az Apám által újonnan vásárolt elöl-hátul teleszkópos Csepelt,szétszedett állapotban,de mág arra sem volt időm,hogy elővegyem és megnézzem a vázszámát.A papírjait sem találom egyenlőre,arra azonban határozottan emlékszem,hogy a rendszáma KM 95-58 volt,melyet azonban,az akkori törvényeknek megfelelően,kivonáskor le kellett adni a rendőrségen.

                            Apám állítása szerint,ez a Csepel,az első összteleszkópos Csepel volt Orosházán,az ötvenes évek elejéről,még térdpárna sem volt a tankon és a dobozai símák voltak.Az ülés RM monogrammos.

                            Üdvözlettel:Che

                            Komment


                              #29
                              soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Szerintem még 1960 novemberében is tartott a rendszámcsere, az enyém akkor kapott 2 betű-4 számosat!
                              Szia soveny!

                              Még az is lehetséges! A te motorod vázába is be van ütve ezek szerint mind a két fajta rendszem,ha jól gondolom.
                              Mikori gyártású motorod? Azért kérdem,mert arra gondolok,hogy a műszaki lejártakor történtek a rendszámcserék,amikor megjelent a motor a műszaki vizsgán,tehát addig hagyták még használni a 2 betű 3 számos rendszámot.
                              Tehát lehet hogy a te motorod mondjuk 1959-es és akkor kellet műszakira vinni!?
                              Arra lennék kíváncsi,hogy abban az időben mennyi időre adták a műszakit,mondjuk új járművekre,motorokra?
                              1 év?? Vagy több? Volt-e különbség a régebbi járművek esetében? Tudja ezt valaki?
                              Üdv:Laci

                              Komment


                                #30
                                A csepel motorok számozása engem is nagyon érdekel, próbálom kutatni a netet majd én is.

                                A sima oldal dobozos még a T-csepel előtt volt, nem?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X