mateapu eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Mikori évjáratú lehet ez a D Csepel váz?
Collapse
X
-
Gabó_Racing eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKedves Che!
Ahogy az első írásomban írtam, van alvázszáma a jobb hátsó bakteleszkóp feletti görbe csövön: BC11878. Amúgy tudja valaki, mikor jöttek be a "két betű- négy szám" típusú rendszámok?
Gabó
"Tapasztalatom" alapján 1958-59 folyamán történt az átrendszámozás,tehát a 2 betű 4 számos rendszámok kiadása, ami egy hosszabb folyamat volt.
A nálam lévő 1958 áprilisi Pannóniám vázán mindkét rendszám beütése megtalálható.
A 2 betű 4 számos rendszámot 1959 áprilisában kapta.
Tehát 1958 tavaszán,nyarán még adtak ki 2 betű 3 számos rendszámot,míg 1958 végén,1959 -ben lecserélték őket.
Szerintem az történt,hogy 1958 második felében megkezdték a cserét és kb. 1 év kellett míg azt teljesen lebonyolították.
Az is lehetséges,hogy 1960 körül még adtak el Csepeleket ,ahogy írod.
Logikusnak tűnik,hogy azért nincs 2 betű 3 számos rendszámbeütés a motorodon,mert akkor már azt nem használták.
Ez kb. 1958 második félévétől ,végétől számítható.
Üdv:Laci
Komment
-
uxa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése„Tapasztalatom” alapján 1958-59 folyamán történt az átrendszámozás,tehát a 2 betű 4 számos rendszámok kiadása, ami egy hosszabb folyamat volt.
Komment
-
Az előző hozzászólásból kifelejtettem hogy az enyémnek sincs papirja tehát , csak az én sejtelmem hogy korai T-csepel lehet. De erre enged következtetni : sima dobozfedelek, öntvény kezelőkarok, régebbi kormányszoritó, kis lámpafej-nem kivehető slusszkulcsal. RM-es nyereg. Persze elképzelhető hogy nem így jött ki a gyárból, ennyi év távlatából ezt már senki sem tudja . Az én motoromon már egykét alkatrészt danuviára cserélhettek az előző gazdák. Igazából már 4-5 éve megvan az én motorom de eddig még a pontos évjáratot senki sem tudta megmondani nekem sőt a tipust sem. DE én is szeretnék minnél többet megtudni erről a BC-s váz-motorszámokról.
Komment
-
mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésepedig szerintem elévült a téma
Ha véletlenül rossz helyre írtál egy hozzászólást és már nem tudod kitörölni, nyugodtan jelezd valamelyik "karbantartónak" (TZ, ApaE, Soveny), hogy a hasonló félreértéseket (----------------------------- ) elkerülhessük!mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szervusztok!
Úgy gondolom,ez a téma nem évült el,csupán szunyókál,mert még nem jelentkezett a téma "okkult tudora".Sajnos idő hiányában ,még én sem tettem meg mindent az ügy érdekében,a neten kutakodva sem lettem okosabb,a számozást illetően.
A padlás rejtegeti még az Apám által újonnan vásárolt elöl-hátul teleszkópos Csepelt,szétszedett állapotban,de mág arra sem volt időm,hogy elővegyem és megnézzem a vázszámát.A papírjait sem találom egyenlőre,arra azonban határozottan emlékszem,hogy a rendszáma KM 95-58 volt,melyet azonban,az akkori törvényeknek megfelelően,kivonáskor le kellett adni a rendőrségen.
Apám állítása szerint,ez a Csepel,az első összteleszkópos Csepel volt Orosházán,az ötvenes évek elejéről,még térdpárna sem volt a tankon és a dobozai símák voltak.Az ülés RM monogrammos.
Üdvözlettel:Che
Komment
-
soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem még 1960 novemberében is tartott a rendszámcsere, az enyém akkor kapott 2 betű-4 számosat!
Még az is lehetséges! A te motorod vázába is be van ütve ezek szerint mind a két fajta rendszem,ha jól gondolom.
Mikori gyártású motorod? Azért kérdem,mert arra gondolok,hogy a műszaki lejártakor történtek a rendszámcserék,amikor megjelent a motor a műszaki vizsgán,tehát addig hagyták még használni a 2 betű 3 számos rendszámot.
Tehát lehet hogy a te motorod mondjuk 1959-es és akkor kellet műszakira vinni!?
Arra lennék kíváncsi,hogy abban az időben mennyi időre adták a műszakit,mondjuk új járművekre,motorokra?
1 év?? Vagy több? Volt-e különbség a régebbi járművek esetében? Tudja ezt valaki?
Üdv:Laci
Komment
Komment