Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mikori évjáratú lehet ez a D Csepel váz?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    uxa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mikori gyártású motorod? Azért kérdem,mert arra gondolok,hogy a műszaki lejártakor történtek a rendszámcserék,amikor megjelent a motor a műszaki vizsgán,tehát addig hagyták még használni a 2 betű 3 számos rendszámot.
    Tehát lehet hogy a te motorod mondjuk 1959-es és akkor kellet műszakira vinni!?
    1957 eleji a motorom, de nem tudom, mikor kerülhetett be az országba. Valószínűleg hamar, mert három rendszámot is ütöttek a váznyakába, és ebből kettő két betű-három számos: egy 2+3-as szóló, egy 2+3-as oldalkocsis és egy 2+4-es oldalkocsis (ez utóbbit 1960. novemberében kapta).

    Komment


      #32
      A 2 betű 3 számosoknál meg lehet különböztetni az oldalkocsis és a szóló rendszámot ,mint a 2+4 es-nél ,ahol ugye NA,NE a jelölés?

      Ha igen akkor a 2+3-asnál mi az oldalkocsis rendszám betű jelzése? Köszi a választ!

      Komment


        #33
        dott, Igen a sima dobozfedelek is a lemezvillásra illetve az átmeneti 125/50-esre utalnak valamint az öntvény kezelőkarok is.

        Komment


          #34
          uxa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A 2 betű 3 számosoknál meg lehet különböztetni az oldalkocsis és a szóló rendszámot ,mint a 2+4 es-nél?
          Igen, tudomásom szerint meg lehet különböztetni!

          Az én motorom két "régi", 2+3-as rendszáma XF-070 és NK-278 volt. Motorkamival arra a megállapításra jutottunk, hogy az első az XF-070 volt - X-es rendszámot kaptak a szóló motorok -, majd az oldalkocsissá alakítás után kapta az NK-rendszámot. 1960-ban kapta a két betű, négy számos, NB xx-xx-et, ez szintén oldalkocsis regisztrációt jelent.

          Kb. ugyanez: http://veteran.forum.hu/bemutatkozas....html#post1760
          uxa kedvelte ezt.

          Komment


            #35
            soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Igen, tudomásom szerint meg lehet különböztetni!

            Az én motorom két „régi”, 2+3-as rendszáma XF-070 és NK-278 volt. Motorkamival arra a megállapításra jutottunk, hogy az első az XF-070 volt - X-es rendszámot kaptak a szóló motorok -, majd az oldalkocsissá alakítás után kapta az NK-rendszámot. 1960-ban kapta a két betű, négy számos, NB xx-xx-et, ez szintén oldalkocsis regisztrációt jelent.

            Kb. ugyanez: Pannónia TLF 1958
            Köszi az információt! Holnap megnézem az én motorom 2+3-as rendszámát,mert úgy emlékszem abban is X szerepel,bár nem jól olvashatóak a betűk ,úgy emlékszem.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X