Üdv Tamás
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Traktor U650 műszerek
Collapse
X
-
Traktor U650 műszerek
Sziasztok !Megint találtam egy ,számomra érdekes órát.Jó képet egyszerűen nem tudtam róla csinálni ,ezért leírom ,hogy mi van a számlapján.Két egymással szemben lévő mutató.Felül km/h ,alul rot/minx100.Közepén :ORE .Jobbra :Viteze .Felül :CT-61 BALANTA K 60000. Ha valaki felismeri kérem jelezze .Köszönöm !
Üdv TamásUtoljára szerkesztve a következő által: Tamás78; 2012 szept. 12, 17:28. -
Jó reggelt!
Ilyen müszer volt brassói traktorgyár (UTB) U 650 sorozatának müszerfalán.
A müszert a nagyszebeni mérleggyár(Balanta Sibiu) készítette.
A felső fele fordulatszámmérő, alul sebessegmérő,jobb oldalon a kis háromszögben római számokkal
az 5 sebességfokozat, a színes körivekben a megfelelő sebességek vannak. Az üzemóra számlálónál
100 perc=1óra.
Üdv.Öcsi
- 7 likes
Komment
-
öregöcsi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz üzemóra számlálónál 100 perc=1óramir-mur kedvelte ezt.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 1 like
Komment
-
kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseegy munkaóra alatt 100 perc
De az is lehet, hogy csak így tudták az 5 éves tervet teljesíteni 4 év 11 hónap alatt.kollarg kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Majdnem minden orosz gyártmányú traktorban ilyen műszer van. és mivel sok karbantartási feladat üzemórához van kötve, (zsírzás, olajcsere stb) így a tarktor méri az üzemidőt saját magának. nekem VTZ-m van (T-30-as) hasonló van benne. és a sebességet a bekapcsolt sebesség váltó fokoztanak megfelelő íven kell leolvasni. Már ha valakit érdekel hogy 18 km/h-val vagy 21-el halad. Fontosabb a motor fordulatszáma, a VTZ-n 1500-1800-as az optimális ford.szám. Ha pl. szántás-kultivátorozás közben ez alá csökken, akkor visszaváltás, a motorkárosodás elkerülése végett...
és persze a fordulatszámból számolja az üzemórát...Nyilván ha 1 óra alatt magasabb fordulaton üzemelt, nagyobb üzemidőt mér, mintha alacsonyabb fordulaton járt volna a gép.Utoljára szerkesztve a következő által: TLF65; 2012 szept. 13, 11:59.
- 5 likes
Komment
-
TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseígy a tarktor méri az üzemidőt saját magának.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
-
Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA szöveg románul van rajta. Gyártottak ott motort valaha? vagy valami Dachia-é lehet bár olyat még nem láttam belülrőlCarpati:49cm3, 2.6LE és
Super Carpati: 68cm3, 3 LE/5000ford
Itt van még néhány kép:Szerintem egyértelmű Simson "koppintás". A gépet a Brassó melletti Zernyesten gyártották, motorblokkja a brassói Metrom-ban készült. A 60-as években 4190 lejért adták, ez akkoriban egy kisebb vagyon lehetett.
1971-ben jelent meg a Mobra 5050cm3, 4LE, 4sebességes váltó
2-3 év után "ráncfelvarrás"és Mobra 50 superátrajzolt benzintank, eltüntek az irányjelzők meg az akksi, lengővilla helyett első teleszkópok, karcsúsított első sárvédő, új hátsó lámpa, egyszerűbb dizájn, egyszínű fényezés. Gyártók u.azok, ára 1971-ben 6325 lej volt.
1986-jelent meg a Mobra Hoinar(csavargó)50cm3, 6LE/8200ford, 5sebességes váltó, legyezőhengerfejes motor, hűtőventillátor nélkül, max.sebesség 75-80km/ó. Ára 11000 lej. Ezt a mocit 1994-ig gyártották. Jelenleg Zernyesten semmilyen motort nem gyártanak, a brassói Metrom helyén ipari park létesült.
Még talán annyit, hogy Zernyesten kerékpárokat, a Metromban pedig, láncfürészmotorokat, kaszálógépmotorokat, valamint kompresszorokat is gyártottak. És még egy, igaz nem hivatalos információ: a Mobra 50 állítólag a Zündappmásolata.
Mindenkinek jó éjszakát kívánok!
Öcsi
- 7 likes
Komment
-
Tényleg látszik a Simó beütés. Amit nem értek , mért tükörképe a "rendes" motoroknak? Lánc, turbóhűtés!!! Lehet hogy csak a kép van kifordítva? Mondjuk az első villa is érdekes látvány némelyiken.
Jó , hogy okosodik az ember. Én pl. nem tudtam , hogy gyártottak valaha motort, azt pedig hogy ennyi félét főleg.:-))))
Komment
Komment