Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Traktor U650 műszerek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Traktor U650 műszerek

    Click image for larger version

Name:	PICT2464.jpg
Views:	1
Size:	181.4 KB
ID:	154666Click image for larger version

Name:	PICT2476.jpg
Views:	1
Size:	184.9 KB
ID:	154667Sziasztok !Megint találtam egy ,számomra érdekes órát.Jó képet egyszerűen nem tudtam róla csinálni ,ezért leírom ,hogy mi van a számlapján.Két egymással szemben lévő mutató.Felül km/h ,alul rot/minx100.Közepén :ORE .Jobbra :Viteze .Felül :CT-61 BALANTA K 60000. Ha valaki felismeri kérem jelezze .Köszönöm !
    Üdv TamásClick image for larger version

Name:	PICT2460.jpg
Views:	1
Size:	186.3 KB
ID:	154669
    Attached Files
    Utoljára szerkesztve a következő által: Tamás78; 2012 szept. 12, 17:28.

    #2
    A szöveg románul van rajta. Gyártottak ott motort valaha? vagy valami Dachia-é lehet bár olyat még nem láttam belülről
    You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

    Komment


      #3
      Románul ?
      Szerintem nem kocsi ,nem motor ! A számlapon 20 km/h a maximum !Valami munkagépé lehet ?

      Komment


        #4
        Jó reggelt!


        Ilyen müszer volt brassói traktorgyár (UTB) U 650 sorozatának müszerfalán.Click image for larger version

Name:	1289625934_137480456_1-Fotografii-de--VAND-TRACTOR-U-650-FABRICAT-2004-CU-800-ORE-1289625934.jpg
Views:	1
Size:	44.0 KB
ID:	131991
        A müszert a nagyszebeni mérleggyár(Balanta Sibiu) készítette.
        A felső fele fordulatszámmérő, alul sebessegmérő,jobb oldalon a kis háromszögben római számokkal
        az 5 sebességfokozat, a színes körivekben a megfelelő sebességek vannak. Az üzemóra számlálónál
        100 perc=1óra.

        Üdv.Öcsi
        kavycka, soveny és 5 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          öregöcsi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Az üzemóra számlálónál 100 perc=1óra
          Ezt nevezem, ez már előrelépés a szocializmus építésében - egy munkaóra alatt 100 percnyi munkát elvégezni...
          mir-mur kedvelte ezt.
          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

          Komment


            #6
            kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            egy munkaóra alatt 100 perc
            De csak azért, mert százzal egyszerűbb számolni

            De az is lehet, hogy csak így tudták az 5 éves tervet teljesíteni 4 év 11 hónap alatt.
            kollarg kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Majdnem minden orosz gyártmányú traktorban ilyen műszer van. és mivel sok karbantartási feladat üzemórához van kötve, (zsírzás, olajcsere stb) így a tarktor méri az üzemidőt saját magának. nekem VTZ-m van (T-30-as) hasonló van benne. és a sebességet a bekapcsolt sebesség váltó fokoztanak megfelelő íven kell leolvasni. Már ha valakit érdekel hogy 18 km/h-val vagy 21-el halad. Fontosabb a motor fordulatszáma, a VTZ-n 1500-1800-as az optimális ford.szám. Ha pl. szántás-kultivátorozás közben ez alá csökken, akkor visszaváltás, a motorkárosodás elkerülése végett...

              és persze a fordulatszámból számolja az üzemórát...Nyilván ha 1 óra alatt magasabb fordulaton üzemelt, nagyobb üzemidőt mér, mintha alacsonyabb fordulaton járt volna a gép.
              Utoljára szerkesztve a következő által: TLF65; 2012 szept. 13, 11:59.
              kvaga, soveny és 3 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                így a tarktor méri az üzemidőt saját magának.
                Igen, nekem is ismerős - a repgépekben (mondjuk főleg a kicsikről tudok nyilatkozni, nagygép lemezei alá utoljára tanuló koromban néztem be) is így van, sőt ott is tizedórákkal számol az elektromos készülék. Ott fordulatszámtól független, csak ki- és bekapcsolt helyezte van, függően attól hogy kap-e "+"-ot a vezetékén.
                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                Komment


                  #9
                  Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A szöveg románul van rajta. Gyártottak ott motort valaha? vagy valami Dachia-é lehet bár olyat még nem láttam belülről
                  Igen. Gyártottak motort is a szocializmus évei alatt. Az első modell talán a 60-as évek elején jelent meg,két változatban készült:Click image for larger version

Name:	carpati-1.jpg
Views:	1
Size:	37.3 KB
ID:	132001 Carpati:49cm3, 2.6LE és Click image for larger version

Name:	motoreta-carpati-super.jpg
Views:	1
Size:	45.7 KB
ID:	132002 Super Carpati: 68cm3, 3 LE/5000ford
                  Itt van még néhány kép:Click image for larger version

Name:	ok_31265.jpg
Views:	1
Size:	54.3 KB
ID:	132003Click image for larger version

Name:	4e815e67-e77c-4e60-bdae-1c725bd95309.jpg
Views:	1
Size:	69.9 KB
ID:	132004Click image for larger version

Name:	ok_2082.jpg
Views:	1
Size:	31.0 KB
ID:	132005 Click image for larger version

Name:	motor carp.JPG
Views:	1
Size:	156.1 KB
ID:	132006Szerintem egyértelmű Simson "koppintás". A gépet a Brassó melletti Zernyesten gyártották, motorblokkja a brassói Metrom-ban készült. A 60-as években 4190 lejért adták, ez akkoriban egy kisebb vagyon lehetett.
                  1971-ben jelent meg a Mobra 50 Click image for larger version

Name:	mobra_50-2.jpg
Views:	1
Size:	197.1 KB
ID:	132007 50cm3, 4LE, 4sebességes váltó
                  2-3 év után "ráncfelvarrás"és Mobra 50 super Click image for larger version

Name:	MOBRA.jpg
Views:	1
Size:	206.4 KB
ID:	132008 átrajzolt benzintank, eltüntek az irányjelzők meg az akksi, lengővilla helyett első teleszkópok, karcsúsított első sárvédő, új hátsó lámpa, egyszerűbb dizájn, egyszínű fényezés. Gyártók u.azok, ára 1971-ben 6325 lej volt.
                  1986-jelent meg a Mobra Hoinar(csavargó)Click image for larger version

Name:	mobra_hoinar-1.jpg
Views:	1
Size:	34.1 KB
ID:	13200950cm3, 6LE/8200ford, 5sebességes váltó, legyezőhengerfejes motor, hűtőventillátor nélkül, max.sebesség 75-80km/ó. Ára 11000 lej. Ezt a mocit 1994-ig gyártották. Jelenleg Zernyesten semmilyen motort nem gyártanak, a brassói Metrom helyén ipari park létesült.
                  Még talán annyit, hogy Zernyesten kerékpárokat, a Metromban pedig, láncfürészmotorokat, kaszálógépmotorokat, valamint kompresszorokat is gyártottak. És még egy, igaz nem hivatalos információ: a Mobra 50 állítólag a Zündapp Click image for larger version

Name:	ok_38667.jpg
Views:	1
Size:	59.3 KB
ID:	132010 másolata.
                  Mindenkinek jó éjszakát kívánok!

                  Öcsi

                  Komment


                    #10
                    Tényleg látszik a Simó beütés. Amit nem értek , mért tükörképe a "rendes" motoroknak? Lánc, turbóhűtés!!! Lehet hogy csak a kép van kifordítva? Mondjuk az első villa is érdekes látvány némelyiken.
                    Jó , hogy okosodik az ember. Én pl. nem tudtam , hogy gyártottak valaha motort, azt pedig hogy ennyi félét főleg.:-))))

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X