Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 250, Pannónia, Jawa 250 / 559 főtengelyek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    coli eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szép napot.Megkérném a humor heroldokat,hogy az ilyesfajta megjegyzéseiket máshol kamatoztassák.
    Ezek az alkatrészek nagyapám padlásáról kerültek le,és cirka 50 évig fent voltak (ezáltal a száraz/párás levegő tette ilyen kűlsőbeni színezésűvé őket.
    Kedves coli !

    Nem a színével van a baj, hanem azzal hogy be van állva mint a gerely ! Magyarul: Sz@r ! 15-20.000 ft ért, ha szerencséd van fellehet újítani.

    Üdv. Az egyik " Herold "

    Komment


      #17

      Komment


        #18
        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Magyarul: Sz@r
        ez - kicsit - erős volt, még ha fedi is a valóságot...

        hiszen ha valaki mondjuk fellel egy komplett második világháborús oldalkocsis BMW-t a nagyapja padlásán ilyenül beállt főtengellyel, és mellé még egy komplett azóta is ellenálló rohamosztagot, boldogan ujítaná fel a gépet.... szóval szerintem ezen az oldalakon nem olyan nagy probléma, ha nem gyári zsirpapirba csomagolt alkatrészekkel talizunk...
        Utoljára szerkesztve a következő által: TLF65; 2012 dec. 15, 09:14.

        Komment


          #19
          TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          második világháborús oldalkocsis BMW-t a nagyapja padlásán ilyenül beállt főtengellyel, és mellé még egy komplett azóta is ellenálló rohamosztagot, boldogan ujítaná fel a gépet...
          Igazad is lehetne, de itt nyomást is kell tartania a szimeringnek, a rozsdás, kráteres felületen nem tart sokat(kétüteműről beszélünk, a BMW-nél megfogja a filcgyűrű a nagyját az olajnak ilyen felületen is). Attól hogy nem gémeskútellensúly volt az elmult 20 évben, és mozog a hajtókar, attól még cserés a cucc, továbbá sajna a tengelycsapok is. Ez meg akkora tétel, hogy jobban megéri egy egyszerűbben felújíthatót keresni-Annak jó esetleg, akinek a sonkák kellenek, olyan meg kevés van, mert az nemigazán szokott tönkre menni.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #20
            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Igazad is lehetne
            igen lehetne........................

            Komment


              #21
              Nekem is lehetne
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #22
                TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                igen lehetne...
                de nincs -------------------
                ---

                Komment


                  #23

                  Komment


                    #24
                    ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    LOL !
                    Hát ezt át lehetne emelni a viccrovatba. Már folynak a könnyeim! ...

                    Komment


                      #25
                      Ha már itt mindenki ilyen okoska tisztelet az egy -két korrekt válaszadónak,akkor valaki megmondaná hogyan lehet törölni,a már megtudakodolt alkatrészeimet a fórum oldaláról.
                      Választ köszöntem

                      Komment


                        #26
                        Szerintem egy admin-nak írva lehet törlést kérni, vagy hozzászólás módosítása alatt is. (azt hiszem?).

                        Komment


                          #27

                          Komment


                            #28
                            Nekem is mozgott a hajtókar az Izsemben, és az nem volt kint a motorból, de a légnedvesség úgy tönkretette a hajtókart, hogy futógyűrűt és alsó csapszeget kellett csinálnom. Ha ezt megveszem, az 7000 vagy 7500 ft + centirozás és összerakás. Ha keresgélsz egy kicsit, megleled azokat a hozzászólásokat, ahol a szimmering által kikoptatott (vagy esetleg rozsdás) tengelyvég javítását beszéltük gyűrűzéssel(sajna ez se olcsó tétel) vagy fémfelszórással. És még nem szóltunk a csapágyméretekről, amiknek szintén illenék pontosnak lenni, továbbá hogy a rossz kúpon nem áll meg se az alternátor, sem pedig a lendkerék.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #29

                              Komment


                                #30
                                Sziasztok!

                                Nem értek hozzá, így érdekelne, hogy ilyen módon sosem szabadna megállni egy hajtókarnak? Mármint én most sakkoztam az itthoniakkal és óvatosan kicentizve megmaradnak ebben a helyzetben (holott van közöttük felújított is és szárazon voltak meg motorban...) Persze iszonyú könnyen ki is mozdulnak az egyensúlyból... a lényeg, hogy milyen könnyen?

                                Köszönöm
                                Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X