Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Csehszlovák karbi(Jikov 2920HC/HN Jawa-ÄŒZ 352, ÄŒZ 125C, ÄŒZ 150C )ű
Collapse
X
-
Inkább Jikov 2920HC/HN
Jawa-ÄŒZ 352, ÄŒZ 125C, ÄŒZ 150C
Az úszóházfedélben szerintem igazad van.(esetleg Tatrané) De a Jikovoknál a második szám a torokméretet jelzi. 20-as torokkal kissé sok lenne egy 50-esnek. A tiéd Zoli szerintem vmi stabilmotoron lehetett, az átalakított súber miatt(talán Csepel szivattyún/aggregáton).Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 febr. 27, 18:10."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Nekem is van olyan karburátorom, ami elsőre értelmezhetetlen számozású. Pl. ilyen a Jikov 2802. Ennek a gyári száma: 2926SBDb 2802(a 634-esem karbiján ez a számsor van, ez 26-os torkú karburátor, lehagyták a számsor elejét) 29-cel kezdődik a típusszám a Jawánál és a Cznél minden kétütemű motorkerékpárra való karburátornál.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 febr. 28, 10:42."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Elméletileg van rajta jelölés.
20 as torokkal a jawa 90 (de az egész máshigy néz ki)
Azon kivül a manet 100-125 ös gépek voltak szerelve.Azoknál pedig ahengerhez való csatlakozás már az ujabb fajta.
Igy a képek szerint és a torokátmérő szerint jikov 2920HC.- CZ 150 C, jawa-cz 150- 352
De itt egy táblázat. : Karbur itt fel van tüntetve az összes tipus , mikor(év) és milyen gépekre volt szerelve.
Üdv , Gáborsepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment