Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia alkatrészek!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia alkatrészek!

    Sziasztok! Szeretném tudni, hogy ezeknek az alkatrészeknek mi a reális ára?

    #2
    Véleményem szerint nincs ára,nagyon sok van még közkézen,akinek ilyen állapotúra van szüksége az nem tudja a kedvedre való módon megfizetni!Nekem több db is van.
    zahi, sepy és Atti69 kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Véleményem szerint nincs ára,nagyon sok van még közkézen,akinek ilyen állapotúra van szüksége az nem tudja a kedvedre való módon megfizetni!Nekem több db is van.
      Főleg , hogy az első futómű valami t5 - P10 kombó .... , amin a használható részek át lettek alakítva , ami meg nem tiszta rozsda . A lámpafejből a km-óra képez némi értéket ha üzemképes , a bili maga minden börzén megtalálható , de 500 -ért sem kell senkinek , főleg így kífúrva....
      Ajándékozd őket valakinek , és örülj hogy örömöt szereztél. Én is túladtam így szinte minden számomra használhatatlan alkatrészen , de én is kaptam így jópárat . Mindenki örül ...

      mátéapu, Atti69 és Fergusson kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Ez az első villa kialakítás meglehetősen jó! Legalábbis nekem ugyan ilyen kialakítású az eleje, és elég jó.
        T5 kormánykiflik, P10 teleszkópok, P10 lámpatartó és gumi védő rajta. Bár ez szerintem P12-es gumija, de az manapság drága és szar szóval én Jawa teleszkóp gumit raktam rá. Ami a méreteit tekintve ugyan az, csak nincs a tetején az az egyenes szakasz.

        Na de ez akkor ér valamit ha a teleszkópszárak nincsenek összerohadva. Szóval látni kellene hogy a rugók alatti rész hogy néz ki...

        Komment


          #5
          Nos a képből ítélve nem az a darab amiért egy pannónia tulajdonos , - még ha nem is veterános - megmozdul . Ahol a rugók ezt az állapotot tükrözik a telószár is hagyhat némi kívánnivalót maga után . Az alsó rész pedig, normálisra krómozhatatlan ... a korróziótól meggyengült, amúgy sem egy erős darab . Az alsó villahíd ha jól látom alu, ami szerintem inkább a nagyfékdobosokon szerepelt . Nem szépítem , ócskavas . Egyébként tartom korábbi hozzászólásomban megfogalmazottakat , de kiegészítem azzal hogy ha valaki eredeti gépet akar nem építi össze az alkatrészeket más tipus cuccaival , ha meg nem akar ütősebb , minőségibb átalakítást szorgalmaz ... bár nem biztos hogy érdemes . Szerintem a javulás sem túl számottevő az újabb szárak alkalmazásával . A lámpatököt meg lehet javítani , de annyiba fáj mintha vennék egy jót bármelyik börzén , tehát fölösleges kínlódás . Vagyis mehetünk vissza ennek a hozzászólásnak az első mondatához .
          Bocs Heeegany , nem tudom milyen indíttatásból választottad ezt az átalakítást , örülök hogy szerinted bevált a dolog . Ami a gumi harang maradványokat illeti , a pannóniának (P12 ,P21 ... , a P10 P20 -on fém porvédő cső volt alkalmazva .) eredetileg az "egyenes" része lefelé volt ,(a gumi harmónika felső -precíznek nem igazán mondható - )rögzítése is sejteti a minőségi átalakítást . Nem tudom milyen indíttatásból került rá fejjel lefelé , hiszen akkor meg kellett szabadítani a belső "gallérjától" is ? Gondolam hasonló okokból kerülhetett a sebességmérőre , a "sanszos" kilóméter-óraüveg keret .
          Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2017 okt. 16, 23:20.
          mátéapu kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            A T szériákon nyomó-húzó rugós izé van. Telekszkópnak nem igen mondanám, csillapítani nem csillapít, ha nagy a kátyú meg lekoppan...
            Ellenben az összes P szérián(legyen az egy vagy két hengeres) olajos csillapítású teleszkóp van. Persze ez se közelíti meg egy MZ első teleszkópját, de azért lényegesen jobb mint a nyomó-húzó rugós rendszer. Persze megfelelő viszkozitású teleszkóp olajjal töltve.
            És ráadásul Pannónia, szóval annyira nem típusidegen és a kereket sem kell variálni hozzá(se a villahidakat).


            mátéapu kedvelte ezt.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X