Sziasztok! Szeretném tudni, hogy ezeknek az alkatrészeknek mi a reális ára?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia alkatrészek!
Collapse
X
-
Véleményem szerint nincs ára,nagyon sok van még közkézen,akinek ilyen állapotúra van szüksége az nem tudja a kedvedre való módon megfizetni!Nekem több db is van."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVéleményem szerint nincs ára,nagyon sok van még közkézen,akinek ilyen állapotúra van szüksége az nem tudja a kedvedre való módon megfizetni!Nekem több db is van.
Ajándékozd őket valakinek , és örülj hogy örömöt szereztél. Én is túladtam így szinte minden számomra használhatatlan alkatrészen , de én is kaptam így jópárat . Mindenki örül ...
- 3 likes
Komment
-
Ez az első villa kialakítás meglehetősen jó! Legalábbis nekem ugyan ilyen kialakítású az eleje, és elég jó.
T5 kormánykiflik, P10 teleszkópok, P10 lámpatartó és gumi védő rajta. Bár ez szerintem P12-es gumija, de az manapság drága és szar szóval én Jawa teleszkóp gumit raktam rá. Ami a méreteit tekintve ugyan az, csak nincs a tetején az az egyenes szakasz.
Na de ez akkor ér valamit ha a teleszkópszárak nincsenek összerohadva. Szóval látni kellene hogy a rugók alatti rész hogy néz ki...
Komment
-
Nos a képből ítélve nem az a darab amiért egy pannónia tulajdonos , - még ha nem is veterános - megmozdul . Ahol a rugók ezt az állapotot tükrözik a telószár is hagyhat némi kívánnivalót maga után . Az alsó rész pedig, normálisra krómozhatatlan ... a korróziótól meggyengült, amúgy sem egy erős darab . Az alsó villahíd ha jól látom alu, ami szerintem inkább a nagyfékdobosokon szerepelt . Nem szépítem , ócskavas . Egyébként tartom korábbi hozzászólásomban megfogalmazottakat , de kiegészítem azzal hogy ha valaki eredeti gépet akar nem építi össze az alkatrészeket más tipus cuccaival , ha meg nem akar ütősebb , minőségibb átalakítást szorgalmaz ... bár nem biztos hogy érdemes . Szerintem a javulás sem túl számottevő az újabb szárak alkalmazásával . A lámpatököt meg lehet javítani , de annyiba fáj mintha vennék egy jót bármelyik börzén , tehát fölösleges kínlódás . Vagyis mehetünk vissza ennek a hozzászólásnak az első mondatához .
Bocs Heeegany , nem tudom milyen indíttatásból választottad ezt az átalakítást , örülök hogy szerinted bevált a dolog . Ami a gumi harang maradványokat illeti , a pannóniának (P12 ,P21 ... , a P10 P20 -on fém porvédő cső volt alkalmazva .) eredetileg az "egyenes" része lefelé volt ,(a gumi harmónika felső -precíznek nem igazán mondható - )rögzítése is sejteti a minőségi átalakítást . Nem tudom milyen indíttatásból került rá fejjel lefelé , hiszen akkor meg kellett szabadítani a belső "gallérjától" is ? Gondolam hasonló okokból kerülhetett a sebességmérőre , a "sanszos" kilóméter-óraüveg keret .Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2017 okt. 16, 23:20.mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
A T szériákon nyomó-húzó rugós izé van. Telekszkópnak nem igen mondanám, csillapítani nem csillapít, ha nagy a kátyú meg lekoppan...
Ellenben az összes P szérián(legyen az egy vagy két hengeres) olajos csillapítású teleszkóp van. Persze ez se közelíti meg egy MZ első teleszkópját, de azért lényegesen jobb mint a nyomó-húzó rugós rendszer. Persze megfelelő viszkozitású teleszkóp olajjal töltve.
És ráadásul Pannónia, szóval annyira nem típusidegen és a kereket sem kell variálni hozzá(se a villahidakat).
mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment