Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia p20 ára

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia p20 ára

    Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy egy zöld forgalmis pannónia p20 mennyit érhet, felújításra szorul, a váz szinte komplett, viszont a motorból csak a két középső fél van meg, viszont pl a km óra lámpafej is megvan! Illetve mennyibe kerülne a motorblokkot felújítani? Most szereztem, tényleg sokba van?, talán érdemes inkább eladni? Köszönöm!

    #2
    talán érdemes inkább eladni?
    Az attól is függ mennyiért vetted. Meg hogy mennyire vagy megszállottja a kéthengeres Pannóniának.
    Nagyon szerettem volna egy P21-est egyszer felújítani, a motorblokkját meg valakivel megcsináltatni, aki nagyon ért hozzá...én már lemondtam róla, miután az egyhengeressel is meg lehet szenvedni, nekem ez nem hiányzik...
    Kb. egymillióból biztos tutit lehet csinálni...
    A másik, annyiért már "nyugati" gyártótól olyan motort lehet venni, amilyen a magyar soha nem volt, még a közelében sem.
    wsievers, apacsavo és joker kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Annyira nem vagyok híve, inkább az egyhengeres pannóniát kedvelem, csak láttam benne fantáziát, ami azóta igencsak alábbhagyott

      Komment


        #4
        Én annak idején a Veterán Aprón vettem egy elvileg papíros (de nem az) és elvileg komplett (de nem az) p20-t.
        Aztán miután hazahoztam és elkezdtem felmérni a hiányokat, úgy döntöttem hogy ez olyan pénztemető ami nem éri meg.
        Az biztos hogy vannak apró de nagyon sok pénzért pótolható hiányok ( lácvédő, láncvédő harcsaszája, km óra, gyújtáskapcsoló, kipufogókönyökök, lábtartók, stb)
        OdinHEM, apacsavo és demeter kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Zolisun, ha alábbhagyott a fantázialátásod, tegyél egy próbát a vaterán 1 Ft-os aukción, szerintem nagyon izgalmas lenne.
          Én még kétszáz alatt nem láttam papíros 20-ast hirdetve, ha jobban meggondolom, talán még papír nélkülit se nagyon.
          Falvakat meg nem járok kérdezősködve, megtették már azt régen sokan mások.
          OdinHEM és Fergusson kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Köszönöm az ötletet, de ha eladnám, akkor inkább itt hirdetném meg, kb170ert. Itt talán vki látna benne fantáziát
            Mondjuk tisztelt demeter jó ötleteid vannak!
            demeter kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Szerintem , papírokkal együtt , forgalomba helyezhetően 200 fölött kell lennie(évjárat , hiányosságok , állapot , ...) , mit értesz az alatt hogy csak a két középső fél van meg ? Ha egy picit bővebben fogalmaznál talán, tudnánk hozzávetőleges kalkulációban , és esetleges beszerzési forrásokban segíteni . Ne csüggedj , ha majd egyszer felvisít , majd kárpótol mindenért ... (ha jól dolgoztál )

              Komment


                #8
                Szóval úgy néz ki hogy a váz, első hátsó villa, kerekek, tank, lámpa km óra sárvédők, szinte komplett, csak a motorblokk két középső része van meg, belül üres s oldaldekni is talán egyik van meg! Azt viszont megköszönöm ha segíteni tudsz benne hogy esetleg egyben legyen

                Komment


                  #9
                  a váz szinte komplett, viszont a motorból csak a két középső fél van meg, viszont pl a km óra lámpafej is megvan! Illetve mennyibe kerülne a motorblokkot felújítani? Most szereztem, tényleg sokba van?, talán érdemes inkább eladni?
                  Nagyon függ attól, hogy mik hiányoznak... De össze lehet szedegetni apránként. Ha a papírja oké, akkor eláll évekig is.
                  Nálam is van elfekvőben ez-az a kéthengereshez, hengerek, 1 árva hengerfej, blokk közép, ilyenek - de általában ugyanazok maradnak meg mindegyikből, illetve mindegyiken ugyanaz kopik el a használattól. Általában ezeket a dolgokat beszerezni drágább relatíve.

                  Felújítani, mármint mindent újrakrómoztatni, festetni, gumialkatrészeket cserélni, blokkot felújíttatni nem elhanyagolható összeg.

                  Érdemes-e eladni? Ha szeretnél magadnak P20-ast, akkor nem. Ha nem, akkor igen. Ezt csak Te tudhatod.

                  Én egyhengerest csinálok most is, nem fantáziából, meg igazából már elmúlt a nagyon nagy lelkesedés (köszönhetően 2,5 végigcsinált felújításnak), csak kell itthonra egy Pannonia, anélkül nem élet az élet. Motorozni mondjuk vettem Suzukit, most meg 125-ös Yamahákat nézek munkába járni.

                  Képed van róla?
                  OdinHEM, Fergusson és kedvelte ezt.
                  There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                  Komment


                    #10
                    Továbbra sem értem , a P20-nál a motorblokk egy darabból van ! Két oldalról kell beépíteni a két fél főtengelyt , majd a külső csapágyházakkal zárod le a dolgot . ( a blokközéprész csapágyházai makulátlannak kell hogy legyenek , vagy legvégső esetben még használhatónak (!), mert máskülönben lehet perselyezni . 100-120 e , ha profi a helyzetfúrás..., vagy blokkcsere , ha tudsz szerezni .) A sebváltó megvan ? A váltó alaplap szintén ?( nem törött ,a kilincsmű oldó rögzítési pontjainál ? ) gyujtás ? (esetleg VAPE ?) , karbik? , Légszűrők vannak ?
                    Hengerek milyen állapotúak ? hengerfejek OK ? Kipu +könyök? ( fontos az évjárat..) . Plexi , lámpafejdíszléc , lámpakeret , láncvédő? (!) Hátsó sárvédő évjárat függő , ülés is .
                    Szóval bővebben mid van? , mi az alvázszám , egyezik a motorszámmal ?
                    Festés magad , vagy mesterrel , csík ? hogy gondolod ? Króm 100 -at is elérheti ...
                    Ha leírod mire volna szükség , tudok kb árakat írni , hogy tudj kalkulálni ...
                    Kérdezz , ha tudok segítek !
                    Én pénteken vizsgáztattam a 21-est , ez egy régebbi kép :Click image for larger version

Name:	Kép0267.jpg
Views:	2
Size:	196.4 KB
ID:	144512
                    Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 máj. 25, 20:05.

                    Komment


                      #11
                      Képet csak jövő hétre tudnák feltenni!
                      A motorrol annyit se henger sem gyujtas, sem váltó
                      hát még a csapágy házakat nem néztem, igy van a legdrágább része a motorblokk, a váz nem annyira kihívás inkább a motorblokk felújítástól tartok, mivel én nem értek hozzá, gondoltam már a Scmidt Lacira is!

                      - - - Updated - - -

                      Tisztelt zahi! nagyon szép motor
                      az első kerék 18as nagyfekdobal, milyen a fékhatás?

                      Komment


                        #12
                        Schmidt Laci jól dolgozik , ha még vállalja , esetleg Frecska Jani ? A váz csatolt részei is elég drágák ...
                        Pl :

                        -egy pár hengr , ha még használható, fúrható 18-36 e. mérettől , bordaszámtól sérüléstől függően
                        - fúrás dugóval a Hajósi Kohl féle műhelyben ca 18-20 e.(hacsak nem változott), minőségi MBX dugóval több...
                        - Váltót villákkal csúszótengelyekkel 18 -ert láttam gyöngyösön a múlt hónapban
                        - váltó alaplap jó 10e. , javítható 5e. +2e. a kettős kilincsmű oldó patkó.
                        - karbik 8-15 e. gyári , mikuni a csillagos ég !
                        -főtengő javítható 20 e. ( ha jól emléxem Fekete úrnál láttam szentmiklóson)+jav. , wittmann féle 140 e.
                        -TKRJ hajtókar(tzr) kb26e. +ezüstözött kosarú prox alsó tűgörg.koszorú 10e. csak ha kell, a hozzá adott megeszi a kart!
                        -C3-as csapágy garnitúra 5000-12000 ig márkától függően
                        - Gyujtás ,gyárit (AVF) 10- ért adták gyöngyösön +megszakítók..., VAPE kb 240 € !(teljes töltő gyujtó rendszer, és tuti !)
                        - csapágy házak gyári használt 5e./pár , esztergált kb 15e./pár
                        -Sebváltó kar 5e. múlt héten vettem...
                        - berúgó kar 10e. krómozva mind három darabjával.
                        -Km kihajró f.kerék leszorítóházzal (még nem láttam ..)
                        -Kuplung lamellák (nem parafás) kb 25 e. kuplung kosár fgk párral használt , kb 5-7e.
                        -váltókar tg(még nem láttam)
                        - deklik kb 5-7 e.
                        -lánckerék , (pink motors...)

                        Ez kb a blokk , remélem nem tévedtem sokat .

                        - - - Updated - - -

                        zolisun eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Képet csak jövő hétre tudnák feltenni!
                        A motorrol annyit se henger sem gyujtas, sem váltó
                        hát még a csapágy házakat nem néztem, igy van a legdrágább része a motorblokk, a váz nem annyira kihívás inkább a motorblokk felújítástól tartok, mivel én nem értek hozzá, gondoltam már a Scmidt Lacira is!

                        - - - Updated - - -

                        Tisztelt zahi! nagyon szép motor
                        az első kerék 18as nagyfekdobal, milyen a fékhatás?
                        Klasszissal jobb mint a 160-as , főleg két kulcsal . De nem gyári ! Arra sajnos még gyüjtenem kell! a dobok féklapok már megvannak , meg a pofák is , csak a ráfok , küllők árára van most szükségem (~ 40-50e. ) ...
                        Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 máj. 25, 21:35.

                        Komment


                          #13
                          Kedves zahi! Köszönöm a részletes leírást, legalább mostanra kicsit képbe vagyok
                          Scmidttel, illetve Witmannal is tavaly beszéltem, rengeteg szuper dolog van már a p20hoz, igaz megvan az ára is!
                          A hátsó kerék is nagyfekdobos? csupán azért kérdem ha esetleg eladó lesz engem érdekelne, pont ilyet keresek, meg meglenne a másik kerék ára

                          Komment


                            #14
                            Witmannal is tavaly beszéltem, rengeteg szuper dolog van már a p20hoz, igaz megvan az ára is!
                            Mire a Wittman megcsinálja még tudsz hozzá gyűjteni. Lesz rá időd
                            Nekem fél évet mondott egy P10 blokkra. Viccesen megjegyezte hogy van ami már 1-2éve porosodik a polcon.
                            Jó annak aki ennyire türelmes.
                            Én ajánlanám neked Riba Attilát. Nekem Ő a főtengelyt alakitotta át a P10-hez. De nagyon ért a P20-hoz is

                            Komment


                              #15
                              egy pár hengr , ha még használható, fúrható 18-36 e. mérettől , bordaszámtól sérüléstől függően
                              Atyaúristen.... Erről világosítsatok fel alaposabban legyetek kedvesek, a garázsban van 4 pár hengerem...

                              (Van másfél leélt váltóm, igaz alaplap nélkül, blokköntvényem, talán főtengelyek is akadnak... ...még jó, hogy nagy a pince meg a garázs. )
                              Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2015 máj. 26, 07:35.
                              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X