Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy egy zöld forgalmis pannónia p20 mennyit érhet, felújításra szorul, a váz szinte komplett, viszont a motorból csak a két középső fél van meg, viszont pl a km óra lámpafej is megvan! Illetve mennyibe kerülne a motorblokkot felújítani? Most szereztem, tényleg sokba van?, talán érdemes inkább eladni? Köszönöm!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia p20 ára
Collapse
X
-
talán érdemes inkább eladni?
Nagyon szerettem volna egy P21-est egyszer felújítani, a motorblokkját meg valakivel megcsináltatni, aki nagyon ért hozzá...én már lemondtam róla, miután az egyhengeressel is meg lehet szenvedni, nekem ez nem hiányzik...
Kb. egymillióból biztos tutit lehet csinálni...
A másik, annyiért már "nyugati" gyártótól olyan motort lehet venni, amilyen a magyar soha nem volt, még a közelében sem.
- 3 likes
-
Én annak idején a Veterán Aprón vettem egy elvileg papíros (de nem az) és elvileg komplett (de nem az) p20-t.
Aztán miután hazahoztam és elkezdtem felmérni a hiányokat, úgy döntöttem hogy ez olyan pénztemető ami nem éri meg.
Az biztos hogy vannak apró de nagyon sok pénzért pótolható hiányok ( lácvédő, láncvédő harcsaszája, km óra, gyújtáskapcsoló, kipufogókönyökök, lábtartók, stb)
- 3 likes
Komment
-
Zolisun, ha alábbhagyott a fantázialátásod, tegyél egy próbát a vaterán 1 Ft-os aukción, szerintem nagyon izgalmas lenne.
Én még kétszáz alatt nem láttam papíros 20-ast hirdetve, ha jobban meggondolom, talán még papír nélkülit se nagyon.
Falvakat meg nem járok kérdezősködve, megtették már azt régen sokan mások.
- 2 likes
Komment
-
Szerintem , papírokkal együtt , forgalomba helyezhetően 200 fölött kell lennie(évjárat , hiányosságok , állapot , ...) , mit értesz az alatt hogy csak a két középső fél van meg ? Ha egy picit bővebben fogalmaznál talán, tudnánk hozzávetőleges kalkulációban , és esetleges beszerzési forrásokban segíteni . Ne csüggedj , ha majd egyszer felvisít , majd kárpótol mindenért ... (ha jól dolgoztál )
Komment
-
a váz szinte komplett, viszont a motorból csak a két középső fél van meg, viszont pl a km óra lámpafej is megvan! Illetve mennyibe kerülne a motorblokkot felújítani? Most szereztem, tényleg sokba van?, talán érdemes inkább eladni?
Nálam is van elfekvőben ez-az a kéthengereshez, hengerek, 1 árva hengerfej, blokk közép, ilyenek - de általában ugyanazok maradnak meg mindegyikből, illetve mindegyiken ugyanaz kopik el a használattól. Általában ezeket a dolgokat beszerezni drágább relatíve.
Felújítani, mármint mindent újrakrómoztatni, festetni, gumialkatrészeket cserélni, blokkot felújíttatni nem elhanyagolható összeg.
Érdemes-e eladni? Ha szeretnél magadnak P20-ast, akkor nem. Ha nem, akkor igen. Ezt csak Te tudhatod.
Én egyhengerest csinálok most is, nem fantáziából, meg igazából már elmúlt a nagyon nagy lelkesedés (köszönhetően 2,5 végigcsinált felújításnak), csak kell itthonra egy Pannonia, anélkül nem élet az élet. Motorozni mondjuk vettem Suzukit, most meg 125-ös Yamahákat nézek munkába járni.
Képed van róla?There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 3 likes
Komment
-
Továbbra sem értem , a P20-nál a motorblokk egy darabból van ! Két oldalról kell beépíteni a két fél főtengelyt , majd a külső csapágyházakkal zárod le a dolgot . ( a blokközéprész csapágyházai makulátlannak kell hogy legyenek , vagy legvégső esetben még használhatónak (!), mert máskülönben lehet perselyezni . 100-120 e , ha profi a helyzetfúrás..., vagy blokkcsere , ha tudsz szerezni .) A sebváltó megvan ? A váltó alaplap szintén ?( nem törött ,a kilincsmű oldó rögzítési pontjainál ? ) gyujtás ? (esetleg VAPE ?) , karbik? , Légszűrők vannak ?
Hengerek milyen állapotúak ? hengerfejek OK ? Kipu +könyök? ( fontos az évjárat..) . Plexi , lámpafejdíszléc , lámpakeret , láncvédő? (!) Hátsó sárvédő évjárat függő , ülés is .
Szóval bővebben mid van? , mi az alvázszám , egyezik a motorszámmal ?
Festés magad , vagy mesterrel , csík ? hogy gondolod ? Króm 100 -at is elérheti ...
Ha leírod mire volna szükség , tudok kb árakat írni , hogy tudj kalkulálni ...
Kérdezz , ha tudok segítek !
Én pénteken vizsgáztattam a 21-est , ez egy régebbi kép :Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 máj. 25, 21:05.
- 4 likes
Komment
-
Képet csak jövő hétre tudnák feltenni!
A motorrol annyit se henger sem gyujtas, sem váltó
hát még a csapágy házakat nem néztem, igy van a legdrágább része a motorblokk, a váz nem annyira kihívás inkább a motorblokk felújítástól tartok, mivel én nem értek hozzá, gondoltam már a Scmidt Lacira is!
- - - Updated - - -
Tisztelt zahi! nagyon szép motor
az első kerék 18as nagyfekdobal, milyen a fékhatás?
Komment
-
Schmidt Laci jól dolgozik , ha még vállalja , esetleg Frecska Jani ? A váz csatolt részei is elég drágák ...
Pl :
-egy pár hengr , ha még használható, fúrható 18-36 e. mérettől , bordaszámtól sérüléstől függően
- fúrás dugóval a Hajósi Kohl féle műhelyben ca 18-20 e.(hacsak nem változott), minőségi MBX dugóval több...
- Váltót villákkal csúszótengelyekkel 18 -ert láttam gyöngyösön a múlt hónapban
- váltó alaplap jó 10e. , javítható 5e. +2e. a kettős kilincsmű oldó patkó.
- karbik 8-15 e. gyári , mikuni a csillagos ég !
-főtengő javítható 20 e. ( ha jól emléxem Fekete úrnál láttam szentmiklóson)+jav. , wittmann féle 140 e.
-TKRJ hajtókar(tzr) kb26e. +ezüstözött kosarú prox alsó tűgörg.koszorú 10e. csak ha kell, a hozzá adott megeszi a kart!
-C3-as csapágy garnitúra 5000-12000 ig márkától függően
- Gyujtás ,gyárit (AVF) 10- ért adták gyöngyösön +megszakítók..., VAPE kb 240 € !(teljes töltő gyujtó rendszer, és tuti !)
- csapágy házak gyári használt 5e./pár , esztergált kb 15e./pár
-Sebváltó kar 5e. múlt héten vettem...
- berúgó kar 10e. krómozva mind három darabjával.
-Km kihajró f.kerék leszorítóházzal (még nem láttam ..)
-Kuplung lamellák (nem parafás) kb 25 e. kuplung kosár fgk párral használt , kb 5-7e.
-váltókar tg(még nem láttam)
- deklik kb 5-7 e.
-lánckerék , (pink motors...)
Ez kb a blokk , remélem nem tévedtem sokat .
- - - Updated - - -
zolisun eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKépet csak jövő hétre tudnák feltenni!
A motorrol annyit se henger sem gyujtas, sem váltó
hát még a csapágy házakat nem néztem, igy van a legdrágább része a motorblokk, a váz nem annyira kihívás inkább a motorblokk felújítástól tartok, mivel én nem értek hozzá, gondoltam már a Scmidt Lacira is!
- - - Updated - - -
Tisztelt zahi! nagyon szép motor
az első kerék 18as nagyfekdobal, milyen a fékhatás?Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 máj. 25, 22:35.
- 3 likes
Komment
-
Kedves zahi! Köszönöm a részletes leírást, legalább mostanra kicsit képbe vagyok
Scmidttel, illetve Witmannal is tavaly beszéltem, rengeteg szuper dolog van már a p20hoz, igaz megvan az ára is!
A hátsó kerék is nagyfekdobos? csupán azért kérdem ha esetleg eladó lesz engem érdekelne, pont ilyet keresek, meg meglenne a másik kerék ára
Komment
-
Witmannal is tavaly beszéltem, rengeteg szuper dolog van már a p20hoz, igaz megvan az ára is!
Nekem fél évet mondott egy P10 blokkra. Viccesen megjegyezte hogy van ami már 1-2éve porosodik a polcon.
Jó annak aki ennyire türelmes.
Én ajánlanám neked Riba Attilát. Nekem Ő a főtengelyt alakitotta át a P10-hez. De nagyon ért a P20-hoz is
- 1 like
Komment
-
egy pár hengr , ha még használható, fúrható 18-36 e. mérettől , bordaszámtól sérüléstől függően
(Van másfél leélt váltóm, igaz alaplap nélkül, blokköntvényem, talán főtengelyek is akadnak... ...még jó, hogy nagy a pince meg a garázs. )Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2015 máj. 26, 08:35.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 1 like
Komment
Komment