Nekem nincs tapasztalatom a témában, de arra gondoltam, hogy ha még leszerelés előtt kipufogó bandázzsal körbetekernétek a csövet és a dobot, ugye nem engedné a kipufogó hőleadását, nyilván sokkal jobban felmelegedne, mint sima használat közben. A fordulatszámmal, terheléssel pedig lehet szabályozni, hogy mennyire melegedjen, és ha a végén szabadon hagysz pár centit, látod is, mikor eléri a lilás színt. Vaterán láttam már kínai bandázst elég jó áron, ill biztosan lehet aliexpress, vagy hasonló oldalról is rendelni.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Kipufogó tisztítása, kiégetése
Collapse
X
-
Az égetésnél én még jobbat nem hallottam / persze attól még lehet / és azt találtam megoldásnak. Ezt viszont gyári krómnál ajánlom / Jawa, Cz / esetén biztos mert az króm a maiaknál nem hiszem, hogy jó lenne. Mátéapu korábban említette a kiégetés után úgy is takarítani kell kívülről eltűnik az esetleges elszineződés. Már írtam én porszívóval fújattam meg kompresszor híján úgy égettem ki persze csak addig míg be nem gyulladt rendesen a koksz. A gyors menetes kiégetés énnekem még nem sikerült igaz egyszer kiégettem utána mindegyiket szerettem forgatni 2 üteműnél az használt főleg kis cm3 nél. Nem kell bandázs az a hő kevés a koksz kiégéshez. Ha nem kap elég hőt / már beszéltünk róla / galacsinokba összeáll a koksz és még rosszabb lesz mert eldugul a kipuff.
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz égetésnél én még jobbat nem hallottam / persze attól még lehet /
- 2 likes
Komment
Komment