Sziasztok !
Az idén tavasszal hozzám került gép modernizálásán dolgozom. Még szezon előtt 12 v os vape rendszerre cseréltük a gyújtás. Ezt már emlitettem. Most a futómű jön sorra. Az első villákat cserélem komfortjuk és jobb müködésük végett a Jawa 350- 638 as hoz hasonlóra. Ez a későbbi 350-472.5 ös szérián már standard volt. Ott fekete fényezéssel.
Na ez az ami bántotta a szemem és jött a szemcseszórás , csiszolás szárazon majd egyre finomabb vizes papir hadználata. Mikor már jónak tűnt következett a polírozás. Lehetne még dolgozni rajtuk de nekem megfelel. A szemcseszórást leszámítva igy is 5-6 órás kemény munka volt otthoni körülmények között.
Pár kép.....és majd beépítés után is.
Az idén tavasszal hozzám került gép modernizálásán dolgozom. Még szezon előtt 12 v os vape rendszerre cseréltük a gyújtás. Ezt már emlitettem. Most a futómű jön sorra. Az első villákat cserélem komfortjuk és jobb müködésük végett a Jawa 350- 638 as hoz hasonlóra. Ez a későbbi 350-472.5 ös szérián már standard volt. Ott fekete fényezéssel.
Na ez az ami bántotta a szemem és jött a szemcseszórás , csiszolás szárazon majd egyre finomabb vizes papir hadználata. Mikor már jónak tűnt következett a polírozás. Lehetne még dolgozni rajtuk de nekem megfelel. A szemcseszórást leszámítva igy is 5-6 órás kemény munka volt otthoni körülmények között.
Pár kép.....és majd beépítés után is.

A '90 - években a berván a MECMAN-nak készült Pneumatikus munkahenger dugattyúrúdjait is így javították ki , ha esetleg alá lett köszörülve a csúcsnélküli gépen...
. Szerintem meg 0,2 körüli értékre ki lehet egyengetni , - ha már nem - nem is érdemes vele foglalkozni (benn a cégnél hőkezelés után egyengetik a tengelyeket 0,2-en belülre... igaz most már jórészt automatákkal . sokszor 600 mm hosszú tengelyek)
Bocsánat .
Komment