Közlemény

Collapse
No announcement yet.

spiáter alkatrészek tisztítása.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    spiáter alkatrészek tisztítása.

    Valakinek van valami jó praktikája a spiáterek tisztitására?

    #2
    Hali!Mihez tartozik az az alkatrész ami spiáterből van?Esetleg óra szerkezet?Megtisztíthatod akár mosóbenzinnel vagy egy kis brigéciollal szépen finom szőrű ecsettel.Nagyon hatékony még a féktisztító spray is,mert utána tényleg tiszta és zsírtalan is lesz a felület.A spiáter különben egy ötvözet anyag,ami alumíniumból és zn-ből áll.Sajnos az idő folyamán tönkremegy.Repedezik,szétmálik.Remélem segítettem vmit.üdv
    sepy kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Ha az alkatrész jellege engedi például karburátor, benzincsap stb, én még mindig a mosogatógépre esküszök.
      zsíráf kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Rajtam kívül nem szokta senki (tálban persze), benzinben mosni az alkatrészeket?
        sepy, korompaiistvan és 5 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Rajtam kívül nem szokta senki (tálban persze), benzinben mosni az alkatrészeket?
          Mi a benzint a motorba töltjük. Ráadásul a mai árak mellett? Amúgy én szoktam, bár most annyira nagy szükség nem volt rá. Ami mocskos volt arra rá volt rohadva a sár, de annyira hogy csiszolni kellett, mert semmi nem hozta le, ami meg tiszta volt azt minek mossam?
          OdinHEM kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Rajtam kívül nem szokta senki (tálban persze), benzinben mosni az alkatrészeket?
            Nyugodj meg a durva mosást brigéciollal a simitást benzinnel csinálom és mindenki aki nálam tanult.Szivesen használnék mosóbenzint,de számomra nem elérhető.




            Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ami mocskos volt arra rá volt rohadva a sár, de annyira hogy csiszolni kellett, mert semmi nem hozta le, ami meg tiszta volt azt minek mossam?
            A kersztapámtol tanultam,aki csepellel jött hozzánk,ha azt akarod hogy a motorod tiszta legyen ne hagyd koszosan!

            A sár korrodálja az aluminiumot nem szabad rajta hagyni,még nedvesen kell lemosni.Ergó nem kell csiszolni.Az olajos alkatrészek oldoszerekkel moshatók.
            Aki lusta lemosni a gépét az rádolgozhat keményen!
            sepy, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #7
              Az olajsarat sima benzinnel mosom ecsettel, minden másat foltbenzinnel. Attól jobb nem kell zsírtalanításra és tisztításra, azonnal elillan, nem hagy nyomot, szagot. Már a harmadik literes flakonnal fogyasztom, mióta belekezdtem a motorba.

              Komment


                #8
                Nyáron próbáltam ki a kis Mz-n,többéves ráégett olajsár volt,hideg konyhai zsíroldó,az
                mindent lehozott,a nehezen hozzáférhető helyeken nagyon hasznosnak bizonyult.

                Komment


                  #9
                  És az a foltbenzin mennyibe kerül ? Patikában csak úgy adnak,?
                  demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  minden másat foltbenzinnel

                  Komment


                    #10

                    Komment


                      #11
                      A hideg zsíroldó nekem is bejött, de a benzin is, vagy petróleum. Ha túl makacs, még be is áztatom lezárható kis vödörbe.

                      Komment


                        #12
                        joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        És az a foltbenzin mennyibe kerül ? Patikában csak úgy adnak,?
                        Patikában a 2(?) dl-es barna gyógyszeres üvegben 500 Ft-ért vettem egyszer, festékboltban a literes 650-be került.

                        Komment


                          #13
                          Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ami mocskos volt arra rá volt rohadva a sár, de annyira hogy csiszolni kellett, mert semmi nem hozta le, ami meg tiszta volt azt minek mossam?
                          Blackmumus!

                          Hogy lehetsz ilyen felelőtlen! Miért nem szóltál rá ezelőtt 15-20 évvel a gazdájára, hogy ne mocskosan tegye el a sufniba!

                          Komment


                            #14
                            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            És az a foltbenzin mennyibe kerül ?
                            A nitró és az észter-higitó is a finom kategóriába tartozik az ára is 5-600-ft-körül mozog.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #15
                              Amit a Kereszt apud mondott az a leg biztosabb tisztántartási mód mely évek multán is látható. Én pártolom felújítás előtt a brigéciolt és a forróvizes sterimózást- de evvel óvatosan mert több kárt csinálhat a kész munkában. A téli rajtamaradt sár a benne rejlő sóval maradandót alkot az Alu-ban tavaszra. Télen szánkózni kell vagy esetleg jégmotorral motorozni. Erre előbb-utóbb rájön az ember fia .üdv. Mindenkinek Sepy

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X