Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Lyukas tank javítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Szia!

    Én nem ragasztóról beszéltem, hanem festékről, amelyik alkalmazható tank belső kifestéséhez. A szivárgó tankot többen becinezték így nem kellett újra fényezni. Ha nem túl látszó helyen van, akkor alapos kimosás után, vízzel feltöltött állapotban rézzel lehet hegeszteni. Én 3 tankot javítottam így meg, nem lettek újra fényezve, csak minimális ecsetelős javítást kaptak. Szinte nem észrevehető a javítás.


    Üdv.

    Komment


      #17
      Ha láncot raksz bele, azt később kiszedni is nagyon könnyű, hisz az egyik végénél fogva lazán kihúzod!

      Komment


        #18
        Üdv.nekemis hasonló tank problémám van csak már fényezés után.. mi ennek a 2K anyagnak a neve?

        Komment


          #19
          Sziasztok !
          Nekem Simson awo tankon van megkráteresedve a gumi, és az embléma alatt. Erre csak akkor derült fény, mikor megpucováltam a régi festéktől, mert szeretném krómoztatni. Mivel nem csak a kigittelt rohadás jött elő hanem néhány horpi is, szétvágtam, és óvatosan kikalapáltam belülről. De mit tegyek a kráterekkel, az említett krómozás figyelembe vételével ? Igaz ezután is takarni fogja az embléma meg a gumi, de én szeretnék mindent tökéletesre csinálni. ( Legalábbis próbálkozom )
          sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Üdv
            A tank hegesztést én sem ajánlom. Csak forrasztani! Többek szerint hidegen több sorben hengerelt lemez , hegesztés környélén repedések keletkezhetnek.
            Csak referenciával rendelkező kalatosnak add a kezébe ( mindig jobban tudja mit akarsz, de soha nem azt csinálja amit kell) Tisztelet a kivételnek.
            Saját káromból tanultam
            Nekem egy nikkeltankosnak kellett volna eltávolítani néhány horpadását- 2 db tenyérnyi lyukat vágott rajta , majd visszahegesztette( könnyebb volt így kalapálni), de göröngyösebb lett- azóta is a hatása alatt vagyok, enged a tank, kukás!
            sepy kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Roberto eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Üdv
              A tank hegesztést én sem ajánlom. Csak forrasztani! Többek szerint hidegen több sorben hengerelt lemez , hegesztés környélén repedések keletkezhetnek.
              Csak referenciával rendelkező kalatosnak add a kezébe ( mindig jobban tudja mit akarsz, de soha nem azt csinálja amit kell) Tisztelet a kivételnek.
              Saját káromból tanultam
              Nekem egy nikkeltankosnak kellett volna eltávolítani néhány horpadását- 2 db tenyérnyi lyukat vágott rajta , majd visszahegesztette( könnyebb volt így kalapálni), de göröngyösebb lett- azóta is a hatása alatt vagyok, enged a tank, kukás!
              Szia ! A tankot a gyári hegesztéseknél fejtettem szét, és kikalapálás után ott is fogom összehegeszteni. Szerencsére nem kell másra bíznom, mert magam is ezzel foglalkozom.
              sepy kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Hi!
                Most már én is magamnak hegesztek, forrasztok. Megvettem a gépeket, felszerelést, szerszámokat, és továbbképeztem magam. Még így is olcsóbb és sokkal gyorsabb mint csináltatni.
                Ha szét kell szedni a tankot én is a közepét szedem ki. Elköszörülöm a gyári varratot, mert azon van mindig annyi plussz, hogy utána saját anyagából segédanyag nélkül össze tudom olvasztani, és nem mondja meg senki- tuti eredetinek tünik. A Pannónia és ahhoz hasonló kipufogókat ugyan így.

                Komment


                  #23
                  Szia ! A kipufogóval kapcsolatban egy tapasztalat. Én az Izs 56-os kipufogóját javítottam. Az elsőt a élénél elcsiszoltam mind te, aztán szét esett magától. No de ! Olyan nehezen engedte el magát, hogy alig maradt perem. miután összecsipkedtem azon agyaltam hogyan " hízlaljam" fől a peremet eredeti szintjére. Levágtam két keskeny 2-es lemezcsíkot, odavartam mind a két éléhez, aztán jött a lamellás csiszolgatás. Ráment az egész napom mire szép lett. A másodiknál már rutinos voltam. Perem belső oldalán a tövében alul felül vékony lappal elvágtam, és kijavítottam a horpit. Mivel kiesett 2mm. a vágólap miatt, egy 2-es hegpálcát csíptem fel az alsó vágáshoz pótlásnak. Csiszolás után az eredmény maximális, a perem gyári maradt, és negyede időt nem vett igénybe.
                  Jó tanácsként, egy célszerszám ! Remek szolgálatot tesz az összehegesztésnél egy olajszűrő leszereléséhez használatos célszerszám. Nekem lánc helyett spanifer darab van rajta, és ezzel csodásan össze húzható a két féldarab hegesztéskor.
                  sepy, joshbono és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Hali!
                    Izs kipufogót még nem bontottam szét, de Danuvia, Pannónia kidörgőnél bevált az élek leköszörülése. Gyönyörűen nyílik szét, ahol meg nem akarja elengedni nem megyek beljebb, egy éles acélpengét közéengedek és megütöm hosszában ( mint a tanknál is).
                    Így összeillesztésnél elég néhány patentfogó.
                    A te megoldásod is jó lehet, de toppon kell lenni különben behullámosudik a hátsó oldal.

                    Komment


                      #25
                      Én a benzintakomba (Danuvia) apró darabra tört greslapot tettem, és azt helyeztem be a betonkeverőbe (alaposan kikötve)
                      Nekem bevált.

                      Komment


                        #26
                        Üdv!én valami usa tankfelu.cuccot rendeltem meg az oldtimer perfect-től,a tankom egy H-D volt alul teljesen kivágva és rátéve a honda steedemre,profi mester kell a hegesztésre,én már méretre vágva vittem neki a behegeszteni való lemezeket,csak épp nem rozsdamenteset..na ezután kellet felu. a tankot zsiroldó=rozsdamaró=és aza 2 komp.anyag 1,5 hét alatt lettem meg vele és teljesen jó nemereszt nem csöpög....csak az asszony azóta nem tudja használni hajszárítót )))ja kb 11.000 ft!!!!

                        Komment


                          #27
                          Ehhez a kétkomponensűhöz egy nevet kaphatnék?
                          üdv!

                          Komment


                            #28
                            Nekem egy Jawa Stella 134-es tankot kellene megcsinálni. Eléggé rossz /revés/ állapotban van. Volt rajta vagy 20 lyuk amit beforrasztottunk. A belsejét kellene a 2 komponensű anyaggal megcsinálni. Az egész tank vagy 3-4 literes. Nem vállalja el valaki? Maradék festékből megcsinálhatná valaki.

                            Komment


                              #29
                              Nem vicc, de a "két marék anya" az nálam bevált! Tudniillik nekem volt egy CZ 175 ,typ:450, motorom (kb 13 éve) , ami sajnos nagyon rozsdás volt, beleértve a tank belsejét is. Először próbáltam átmosni tiszta benzinnel, de semmi.Aztán brigéciol, (sok embernek egyböl a RO 55.-ös rozsdamaró jut az eszébe) de én nem mertem használni, mert nem akartam a tankot végleg kihajítani, ehelyett , jó forró ultrás víz+ 2 marék 8-as anyacsavar,némi rázogatás, aztán öblítés.(Kb kijött 1-1,5 kg rozsda) Ezek után, vegyi zsírtalanítás után a tankot belűről kifújtam Budaprimer alapozóval , és láss csodát , mostani gazdájánál a motor tankjának belseje még mindig príma állapotban van!
                              emu és soveny kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                Csavaranya helyett nagyon jó az autó szélvédő összetörve (persze csak az edzett).
                                Ennek egy turbó változata a villamos megálló kitört üvege-ha látok ilyent ,szoktam szedni egy adagot---csak néznek,ez meg mit csinál?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X