Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Lyukas tank javítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • horex
    replied
    A tank folyásrol, SOS megoldás
    Anno mentünk Jugóba és pár nappal elötte eresztett tankom, elpolirozta a krómzó az összeresztéseknél
    Öreg barátom mondta, tessék Flóra szappannal jól bekenni és vinii egy darabot is. Végig kibírta az utat a szappan "tömítés". Ez 1972-ben volt, még nem léteztek csodaszerek

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    A tank folyásrol, SOS megoldás
    Anno mentünk Jugóba és pár nappal elötte eresztett tankom, elpolirozta a krómzó az összeresztéseknél
    Öreg barátom mondta, tessék Flóra szappannal jól bekenni és vinii egy darabot is. Végig kibírta az utat a szappan "tömítés"
    1972 , akkor még nem voltak csodaragasztók minden sarkon
    Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2018 jún. 25, 18:15.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    megnézem , akkor az ott nagyon be van nőve ...
    .szerintem ennél a szerkezetnél lenne jó az ultrahangos tisztítás....
    Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2018 jún. 22, 19:18.

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    -megnézem , akkor az ott nagyon be van nőve ...

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    A cső bele van préselve a lyukba. Viszont a cső körül a lyuk nagyobb átmérőjű. Na ott folyik be a benzin tartalék üzemben
    Lentebb persze kisebb átmérőjű lesz a lyuk, azért szorul meg benne a cső.

    Vízzsák kulcs fasza?

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    értem amit mondasz , de két csap van a kezemben és nincs rajtuk az a --kis sima lyuk --

    hidd el láttam már néhány mkp csapot , az mind úgy volt ahogy mondod -----de ezeken nincs
    Megint nekem jutott valami a gyáróriás néhány hétfői ,-vagy pénteki gyártmányából ???? na , de mindjárt kettő

    Leave a comment:


  • emu
    replied
    Emlékeim szerint van egy rézcső és mellette egy sima lyuk. Normál esetben a csövön megy a benzin amire egy drótháló is van húzva. tartaléknál pedig alyukon az utosócsepp is tud távozniezt viszont nem fedi a szűrő tehát visz mindent mint az aduász
    A magyar lelemény ezt a csövecskét le szokta fűrészelni és a szűrőt eldobni, mert szerte a magyar karburátort pucolni.

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    Ide írom , mert a benzincsap tank része ...
    Szóval , 30 percig forgattam a kezembe , néztem , bámultam , beledugtam az összes lyukába drótot , lámpát ....... meg minden ami eszembe jutott . De nem jövök rá , hogy a tartalék benzin hogy megy be a csapba aztán onnan tovább ....
    Esetleg hülye vagyok , vagy a panyó valami földön kívüli technológiát alkalmaz , nem tudom .
    Valaki nyissa már fel a szemem ....

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sok adalékanyag nem véletlenül van benne. Van ami javít a tulajdonságain.
    Úgy legyen !

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ami azt jelenti,hogy amire rákentük nem volt jó alap
    A benzinálló gyurmának elég volt
    Sok adalékanyag nem véletlenül van benne. Van ami javít a tulajdonságain.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szépen lassan átszivárog alatta a benzin...
    Ami azt jelenti,hogy amire rákentük nem volt jó alap !!!!! Vagy nem volt tiszta ,vagy nem volt érdes a felület...Atti tanácsára a tankomat több hegesztés ,ragasztás után (10-cm) forrasztottam úgy látszik bevált...elképesztő tisztaság szükséges,fél napomba került mire végigfutott a cín hiba nélkül.
    Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2018 máj. 21, 16:03.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    Ultimate8 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én azt gondoltam hogy egy rúd tartalmazza,
    Létezik olyan is
    Würth-ös vasgyurma egy rúdból áll. De ha elvágod akkor látni hogy a közepe más színű. Az a másik komponens. Azt csak levágod és összegyúrod. Csak az nem benzinálló...

    Annó vagy 3 féle vasragasztót is kipróbáltam. Volt ami egyáltalán nem bírta a benzint. Volt ami meg kemény maradt, csak leesett a felületről...

    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    alapot kellene használni
    Próbáltam annó azt is. A benzint jól bírja, de a fémtiszta felületen pár hétnél tovább nem állt meg. Szépen lassan átszivárog alatta a benzin...

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Minden komolyabb ragasztó alapja a kétkomponensű EPOXI-gyanta az alapot kellene használni:abban még semmi lassító vagy idegen anyag nincs:és ragasztásra való.....én a Tescóban akciósok között kutatva szoktam venni egy ragasztásra valót,így nem romlik meg a többi az utolsó 300-ft volt...A gyurmás , nagyobb hiányok kitöltésére való , inkább pótlásra mint ragasztásra.Nem olvashattam még a belső tankfesték összetevőit,de biztos vagyok benne az epoxi hígabb változata...

    Leave a comment:


  • Ultimate8
    replied
    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    Ennél a két komponens külön rúdban van vagy a rúd belseje a másik komponens?
    Amit én használtam azon talán olyasmi volt hogy 15 perc után forgácsolható, megmunkálható. Az kötött is gyorsan.
    Viszont kérdés hogy milyen kesztyűt használtál. Nem kizárt hogy a kesztyű anyagát kezdte el marni a cucc és azért ragadt hozzá.
    Ezt olvasva döbbentem rá, hogy külön rúdban van a két komponens. Én azt gondoltam hogy egy rúd tartalmazza, összegyúrva keveredik, a színével nem is törődtem.
    Néztem is, hogy direkt két kisebb adag van, biztos hogy ne száradjon ki ha nincs elhasználva az egész mennyiség, így kis se bontottam a másik rudat... Mondanom sem kell, nemrég ki is mentem gyorsan a műhelybe meggyőződni a dologról.
    Hát bizony... ezt nevezik szarvashibának.
    Még szerencse hogy az eddig felvitt adag egymagában nem köt meg, holnap megcsinálom - mostmár rendeltetésszerűen használva.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    Ultimate8 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Legutóbbi hozzászólásom óta megtörtént a tank beragasztása, bár nem sikerült tökéletesre, így a képeken már a második próbálkozás látható. Problémám volt akkor is, és most is hogy nem keményedett ki a gyurma, ezzel egyelőre még várok. Nem tudom kinek mi a tapasztalata. Kb. 2-3 percig gyúrtam össze, tovább nem lehetett mert nagyon elkezdett ragadni a kesztyűre. Ettől függetlenül szerintem jó lesz, a repedés területét kitömíti.
    Ennél a két komponens külön rúdban van vagy a rúd belseje a másik komponens?
    Amit én használtam azon talán olyasmi volt hogy 15 perc után forgácsolható, megmunkálható. Az kötött is gyorsan.
    Viszont kérdés hogy milyen kesztyűt használtál. Nem kizárt hogy a kesztyű anyagát kezdte el marni a cucc és azért ragadt hozzá.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X